Vanha foorumi

Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.

Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.

Haettu: {'sort': '501', 'author': 356, 'forum': 11, 'scope': 'post'} (nollaa)
Näytetään käyttäjän Kurrgo12 viestit
Otsikko Viesti Aika Viestit Keskustelualue
Cyper Punk espoossa! Äkkiä nyt!Kesäloma alkaa jo lähestyä ja aika on lo 4. huhtikuuta 2004 kello 7.28 9 Pelit, pelaajat ja peliporukat
Cyper Punk espoossa! Olen kasaamassa Cyber Punk peliporukkaa!Olen aloit 4. huhtikuuta 2004 kello 7.28 9 Pelit, pelaajat ja peliporukat
Pelaaja tyrkyllä Espoossa tai pks. Hmm... Tämähän on loistava idea. Krhm... Kuulka 6. joulukuuta 2004 kello 9.39 16 Pelit, pelaajat ja peliporukat
Cyper Punk espoossa! Hei come on!Mitä pahaa mä oon tehny?Mä oon pahoill 4. huhtikuuta 2004 kello 7.28 9 Pelit, pelaajat ja peliporukat
Cyper Punk espoossa! quote="Tupew"]Sinun ei ehkä kannattaisi laskea pel 4. huhtikuuta 2004 kello 7.28 9 Pelit, pelaajat ja peliporukat
Cyper Punk espoossa! Kiitti,Tupew! :) Mä en tiiä mikä muhun tuli.. :cry 4. huhtikuuta 2004 kello 7.28 9 Pelit, pelaajat ja peliporukat