Vanha foorumi

Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.

Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.

Haettu: {'sort': '123', 'author': 59, 'forum': 3, 'scope': 'post'} (nollaa)
Näytetään käyttäjän Chividal viestit
Otsikko Viesti Aika Viestit Keskustelualue
EC vs SC taistelussa Mitenkän onko kenelläkään mitään kokemuksia jostak 2. heinäkuuta 2004 kello 7.01 22 HeroQuestin säännöt
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] No tuotaa odottakaapas... olen ollut 6 vrk putkeen 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 13 HeroQuestin säännöt
Taitoarvojen merkitys (ja hieman augmentoinnista) Minä olen alkanut ihastumaan HW:n systeemiin juuri 11. huhtikuuta 2003 kello 22.24 6 HeroQuestin säännöt
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] Jyväskylän RQ sääntönillittäjät kokoontuivat eilen 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 13 HeroQuestin säännöt
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] Noniin justiinsa nyt ymmärsin. Ei oltu sitten peli 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 13 HeroQuestin säännöt
Voiko supersankari HW:ssä kuolla missä tahansa taistelussa? [quote:fdf521336a]HW:ssä kolme tai enemmän mestaru 25. tammikuuta 2003 kello 0.28 2 HeroQuestin säännöt