Vanha foorumi

Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.

Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.

Haettu: {'sort': '123', 'author': -1, 'forum': 4, 'scope': 'post'} (nollaa)
Näytetään käyttäjän Anonymous viestit
Edellinen sivu
Otsikko Viesti Aika Viestit Keskustelualue
Samat hahmot useissa peleissä..... Ajattelin kysellä että onko kenelläkään teistä sel 9. toukokuuta 2002 kello 19.44 7 Roolipelikeskustelu
Millaisisaa peliporukossa pelaatte? Öööööö.... jos joku ei ole tajunnut olen Wlun kans 4. toukokuuta 2002 kello 18.34 49 Roolipelikeskustelu
Millaisisaa peliporukossa pelaatte? No kirjoittamisen vimmassa pannaan vastaus tähänki 4. toukokuuta 2002 kello 18.34 49 Roolipelikeskustelu
Seurueen sisäinen harmonia & miten sen saa toimimaan... Ajattelinpahan nyt kysyä onko kellekkään tullut et 6. tammikuuta 2002 kello 14.43 12 Roolipelikeskustelu
Miten hahmot tapaavat? Mitäs se sitten tekee jonka se uusi hahmo on... is 28. toukokuuta 2002 kello 11.40 33 Roolipelikeskustelu
Sääntöjen monimutkaisuus tai yksinkertaisuus [quote:6c511644e7] Minä taas olen joissakin suhte 18. syyskuuta 2001 kello 17.55 5 Roolipelikeskustelu