Vanha foorumi

Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.

Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.

Haettu: {'sort': '103', 'author': 34, 'forum': 3, 'scope': 'post'} (nollaa)
Näytetään käyttäjän newsalor viestit
Seuraava sivu
Otsikko Viesti Aika Viestit Keskustelualue
Velhojen huonoudesta Tulipa vaan mieleen, että mikäli velholla on kultt 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 42 HeroQuestin säännöt
Velhojen huonoudesta Toki. Mää itseasiassa tykkään tuosta erillaisuudes 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 42 HeroQuestin säännöt
HeroQuestin sääntöjen tuki narrativismille [quote:79230030a5="humis"]Hassua, itse olen kohtap 27. toukokuuta 2004 kello 0.09 9 HeroQuestin säännöt
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys OK. Nyt ymmärrän. Olisiko tälläinen ratkaisu to 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 13 HeroQuestin säännöt
Parikymmentä sääntökysymystä HQ:ta Humis vastasi kyllä aika tyhjentävästi, mutta vois 7. lokakuuta 2003 kello 21.16 16 HeroQuestin säännöt
Animistien suunnaton kovuus Säännöissä muistaakseni puhutaan siitä, miten feti 24. helmikuuta 2007 kello 2.06 9 HeroQuestin säännöt
Animistien suunnaton kovuus Seuraavanlaista systeemiä mietin henkien vapauttam 24. helmikuuta 2007 kello 2.06 9 HeroQuestin säännöt
HW muutokset Juu, mutta riimulordien 90% aikavaatimus ei tunnu 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 26 HeroQuestin säännöt
Taistelujumalteoilla muiden augmentoiminen Hyvä ohjenuora. Olen itse käytellyt samallaista, v 20. tammikuuta 2003 kello 8.45 2 HeroQuestin säännöt
Valaisevaa keskustelua HQ:n säännöistä Ahjossa Ron Edwards on kyllä aika äijä ja on kohtuu guru G 22. lokakuuta 2003 kello 16.11 3 HeroQuestin säännöt
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle Häjy: [i:a8a44daaa5]Perus HQ:ssa se d20 nakkele 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 20 HeroQuestin säännöt
Sankareille tarpeelliset taidot "Erillaiset tavat roolipelata eivät ole huonoja, m 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 26 HeroQuestin säännöt
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys En nyt sitten tiedä lisääkö tuo systeemi monimutka 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 13 HeroQuestin säännöt
Hahmon tutkiminen tarinan kautta - eräs HQ-pelityyli [quote:235c417e35="Assath"]Pelinjohtaja voi kuiten 25. toukokuuta 2004 kello 22.50 12 HeroQuestin säännöt
HW muutokset Kun minä pelasin RQta, niin päätin, että se rukoil 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 26 HeroQuestin säännöt
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut Tulipahan tuosta skirmish-hommasta mieleen, että m 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 14 HeroQuestin säännöt
Parikymmentä sääntökysymystä HQ:ta Juha R: [i:ddd30bec8f]Ööö...eihän sillä ole väliä 7. lokakuuta 2003 kello 21.16 16 HeroQuestin säännöt
Sankarimatkaamisesta Sankarimatkailun ja varsinkin carryoverin säännöth 27. tammikuuta 2004 kello 16.55 10 HeroQuestin säännöt
Hahmon tutkiminen tarinan kautta - eräs HQ-pelityyli Ymmärrän ja olen samaa mieltä 25. toukokuuta 2004 kello 22.50 12 HeroQuestin säännöt
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] Ah, nyt vasta hoksaan pointtisi. Olet täysin oikea 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 13 HeroQuestin säännöt
RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi Huomasimpa juuri, että nuo sääntöni omaavat monta 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 5 HeroQuestin säännöt
RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi Noin yleensä hahmojen kääntely Hero Warssiin ja si 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 5 HeroQuestin säännöt
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut [quote:19219b2b53="Tanan"]Jos nyt ei kuitenkaan. V 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 14 HeroQuestin säännöt
MSC - Multible Single Contest Ei ilmeisesti kannata mun kännykällä tänne viestej 29. kesäkuuta 2006 kello 14.46 4 HeroQuestin säännöt
Sankareille tarpeelliset taidot Voiko mikään olla sen ärsyttävämpää, että kun kirj 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 26 HeroQuestin säännöt
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] Chividal, Osumanumerohan on aina luku 1-20. 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 13 HeroQuestin säännöt
HeroQuestin sääntöjen tuki narrativismille [quote:d72ac864e2="humis"]Huomaatko, että kaikissa 27. toukokuuta 2004 kello 0.09 9 HeroQuestin säännöt
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle Spinosar: [i:da6a391940]Aivan niin, mutta paska 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 20 HeroQuestin säännöt
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle Marcus Maximus: [i:a599178018]Olen samaa mieltä 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 20 HeroQuestin säännöt
Velhojen huonoudesta Eli siis initiaatilla on pelkästään sidoksia. Init 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 42 HeroQuestin säännöt
HW muutokset Guzmo: Taidan pitään niin, että devoteita ei ole m 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 26 HeroQuestin säännöt
EC vs SC taistelussa [quote:1b4db91d6d="Tanan"]Yritän olla välittämättä 2. heinäkuuta 2004 kello 7.01 22 HeroQuestin säännöt
Pelaajahahmot massataistelussa Massataistelun voi vetää hyvin monella eri tavalla 7. joulukuuta 2004 kello 17.53 11 HeroQuestin säännöt
Sankareille tarpeelliset taidot No on niistä eittämättä hyötyä itse taitolistan ta 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 26 HeroQuestin säännöt
Miten olette pelanneet henkimaailmaa? Kuvailen henkimaailmaa oman maailmamme shamaanien 10. marraskuuta 2001 kello 21.14 15 HeroQuestin säännöt
RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi No okei. *boottaa linuxiin, siirtää filut ja boot 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 5 HeroQuestin säännöt
HW muutokset Nysalor: Siis että henkiulottuvuus ja jumalulottuv 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 26 HeroQuestin säännöt
2d10 systeemin analyysi Mitä tarkoittaa "mahtipumppaus"? 4. joulukuuta 2003 kello 15.08 8 HeroQuestin säännöt
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut Nyt tuli kyllä niin paljon hyviä vastauksia, että 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 14 HeroQuestin säännöt
EC vs SC taistelussa [quote:773e64cbf5="Tanan"]Esimerkkisi on sinänsä m 2. heinäkuuta 2004 kello 7.01 22 HeroQuestin säännöt
Pari kysymystä mekaniikasta. [quote:d5abf842ed="jaxen"]Nämä saattavat olla type 14. helmikuuta 2005 kello 8.56 6 HeroQuestin säännöt
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys Tarkoitin, että se wyverni olisi toiminut follower 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 13 HeroQuestin säännöt
Animismin epätasaisuus. Ehdotuksia? Animismi, kuten myös muutkin magian lajit, on mie 22. elokuuta 2004 kello 13.58 5 HeroQuestin säännöt
Kaipaako sankaripiste-järjestelmä vaihtoehtoa Turussa turistiin paikallisten suunnittelemasta HQ 11. syyskuuta 2006 kello 7.00 15 HeroQuestin säännöt
Sankareille tarpeelliset taidot [quote:595ee5f2c7="Humis"]Olenko aivan väärässä ta 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 26 HeroQuestin säännöt
Pelaajahahmot massataistelussa [quote:3d6064d6ef="Elgarth Mortifier"]Augmentoitun 7. joulukuuta 2004 kello 17.53 11 HeroQuestin säännöt
Improvisoidut johtaja-kyvyt Ehkäpä Musashin miekkailufilosofian salaisuus oli 3. toukokuuta 2004 kello 9.52 7 HeroQuestin säännöt
Sankareille tarpeelliset taidot [url=http://www.glorantha.com/support/na_personali 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 26 HeroQuestin säännöt
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys Moonson, Sinun erinomaisiin ehdotuksiisi ei oll 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 13 HeroQuestin säännöt
Velhojen huonoudesta [quote:49ab6fecec="Viljo"]Devotee voi käyttää joko 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 42 HeroQuestin säännöt
Seuraava sivu