Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
---|---|---|---|---|
EC vs SC taistelussa | [quote:ddf16a99ff="Tanan"]Jeps kohtaus oli hyvä. E | 2. heinäkuuta 2004 kello 7.01 | 22 | HeroQuestin säännöt |
Sankareille tarpeelliset taidot | Voiko mikään olla sen ärsyttävämpää, että kun kirj | 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 | 26 | HeroQuestin säännöt |
RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi | Huomasimpa juuri, että nuo sääntöni omaavat monta | 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 | 5 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | Tottahan toki. Velhot voivat opiskella loitsuja | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
HW muutokset | No ensinnäkin: systeemini ol' hiukan näiden riimuv | 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Uusien loitsujen teko HeroQuestilla | Luulenpa, että minun peleissäni olisi kaiken muu l | 18. maaliskuuta 2004 kello 19.56 | 4 | HeroQuestin säännöt |
Valaisevaa keskustelua HQ:n säännöistä Ahjossa | Ron Edwards on kyllä aika äijä ja on kohtuu guru G | 22. lokakuuta 2003 kello 16.11 | 3 | HeroQuestin säännöt |
Animistien suunnaton kovuus | Ainoa huono puoli tuossa vaan on se, että esim. su | 24. helmikuuta 2007 kello 2.06 | 9 | HeroQuestin säännöt |
Pari kysymystä mekaniikasta. | [quote:0cdcc6b29e="jaxen"]Eli Sharpen Sword nostaa | 14. helmikuuta 2005 kello 8.56 | 6 | HeroQuestin säännöt |
HW muutokset | Guzmo: Taidan pitään niin, että devoteita ei ole m | 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys | OK. Nyt ymmärrän. Olisiko tälläinen ratkaisu to | 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 | 13 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | [quote:65fd90f1b7="Ilkka"]Eli siis kun Humakti nos | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
Improvisoidut johtaja-kyvyt | Ehkäpä Musashin miekkailufilosofian salaisuus oli | 3. toukokuuta 2004 kello 9.52 | 7 | HeroQuestin säännöt |
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle | Hieman samantyyppisen tuloksen antaa niinkin yksin | 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 | 20 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | Eli siis initiaatilla on pelkästään sidoksia. Init | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
Sankareille tarpeelliset taidot | "Erillaiset tavat roolipelata eivät ole huonoja, m | 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | Velhojen yhteisötaikuus on ihan toimivaa kamaa. Se | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
Animistien suunnaton kovuus | Seuraavanlaista systeemiä mietin henkien vapauttam | 24. helmikuuta 2007 kello 2.06 | 9 | HeroQuestin säännöt |
Sankareille tarpeelliset taidot | [quote:673412efdc="Tanan"]Se dynaamisuus oli huono | 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Pelaajahahmot massataistelussa | Massataistelun voi vetää hyvin monella eri tavalla | 7. joulukuuta 2004 kello 17.53 | 11 | HeroQuestin säännöt |
HeroQuestin sääntöjen tuki narrativismille | [quote:d72ac864e2="humis"]Huomaatko, että kaikissa | 27. toukokuuta 2004 kello 0.09 | 9 | HeroQuestin säännöt |
Sankareille tarpeelliset taidot | No uudemman kerran. Lyhempi teksti, kenties tiivii | 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Hahmon tutkiminen tarinan kautta - eräs HQ-pelityyli | [quote:235c417e35="Assath"]Pelinjohtaja voi kuiten | 25. toukokuuta 2004 kello 22.50 | 12 | HeroQuestin säännöt |
Pari kysymystä mekaniikasta. | [quote:d5abf842ed="jaxen"]Nämä saattavat olla type | 14. helmikuuta 2005 kello 8.56 | 6 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | Eipä siinä. Eihän tämä välttämättä mikään bugi ole | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut | [quote:19219b2b53="Tanan"]Jos nyt ei kuitenkaan. V | 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 | 14 | HeroQuestin säännöt |
Sankareille tarpeelliset taidot | No on niistä eittämättä hyötyä itse taitolistan ta | 20. toukokuuta 2004 kello 12.18 | 26 | HeroQuestin säännöt |
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle | Spinosar: [i:2fbe3452af]Mitäs? En kiistä, mutta | 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 | 20 | HeroQuestin säännöt |
EC vs SC taistelussa | Mielestäni tässä kannattaa erottaa monihenkinen "g | 2. heinäkuuta 2004 kello 7.01 | 22 | HeroQuestin säännöt |
Top5 pelit ja millainen peli se HQ oikein onkaan | Hahmonluontiin on 3 tapaa HQ:ssa. Tarina, lista ja | 25. lokakuuta 2003 kello 13.20 | 4 | HeroQuestin säännöt |
Toinen tapa muotoilla HQ:n ottelut, EP-siirtojen merkitys | En nyt sitten tiedä lisääkö tuo systeemi monimutka | 24. lokakuuta 2003 kello 18.22 | 13 | HeroQuestin säännöt |
Pelaajahahmot massataistelussa | [quote:3d6064d6ef="Elgarth Mortifier"]Augmentoitun | 7. joulukuuta 2004 kello 17.53 | 11 | HeroQuestin säännöt |
Taikuussääntöjen hiomista | [quote:de4ea03992="Assath"] 1. Taikuuden keskittä | 10. syyskuuta 2006 kello 14.56 | 3 | HeroQuestin säännöt |
RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi | No okei. *boottaa linuxiin, siirtää filut ja boot | 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 | 5 | HeroQuestin säännöt |
Sankarimatkaamisesta | Sankarimatkailun ja varsinkin carryoverin säännöth | 27. tammikuuta 2004 kello 16.55 | 10 | HeroQuestin säännöt |
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut | [url=http://www.glorantha.com/support/na_ranged.ht | 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 | 14 | HeroQuestin säännöt |
HW muutokset | Nysalor: Siis että henkiulottuvuus ja jumalulottuv | 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Velhojen huonoudesta | Toki. Mää itseasiassa tykkään tuosta erillaisuudes | 10. heinäkuuta 2006 kello 22.31 | 42 | HeroQuestin säännöt |
Marginaalinen voitto/tappio [sääntöehdotus] | Chividal, Osumanumerohan on aina luku 1-20. | 24. kesäkuuta 2004 kello 12.41 | 13 | HeroQuestin säännöt |
Rituaalinen augmentointi ja Enferaldan magian voimakkuus | Sanoisimpa, että se riittää, että Enferaldan vahvi | 13. tammikuuta 2003 kello 20.19 | 4 | HeroQuestin säännöt |
Miten olette pelanneet henkimaailmaa? | Kuvailen henkimaailmaa oman maailmamme shamaanien | 10. marraskuuta 2001 kello 21.14 | 15 | HeroQuestin säännöt |
Hahmon tutkiminen tarinan kautta - eräs HQ-pelityyli | Ymmärrän ja olen samaa mieltä | 25. toukokuuta 2004 kello 22.50 | 12 | HeroQuestin säännöt |
Hahmonluonnin kiemuroista | No en kyllä minäkään. Tosin en pelaajilleni puhunu | 24. lokakuuta 2003 kello 21.39 | 7 | HeroQuestin säännöt |
HQ:n epätasapaino eli lukuisat augmentit jne. | [quote:3ca2e124c9="Guzmo"]Mielestäni massaaugmento | 25. syyskuuta 2006 kello 16.09 | 4 | HeroQuestin säännöt |
Animismin epätasaisuus. Ehdotuksia? | Animismi, kuten myös muutkin magian lajit, on mie | 22. elokuuta 2004 kello 13.58 | 5 | HeroQuestin säännöt |
Pirstomispalikat ja Ukkoskivet | Ukkoskivet ja kumppanit ovat kovia sanoja siksi, e | 27. kesäkuuta 2004 kello 17.11 | 3 | HeroQuestin säännöt |
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle | Marcus Maximus: [i:a599178018]Olen samaa mieltä | 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 | 20 | HeroQuestin säännöt |
2d10 varteenotettava vaihtoehto d20:lle | Spinosar: [i:da6a391940]Aivan niin, mutta paska | 2. joulukuuta 2003 kello 23.16 | 20 | HeroQuestin säännöt |
Heitto-/ampuma-aseet sekä muut | Tulipahan tuosta skirmish-hommasta mieleen, että m | 18. toukokuuta 2004 kello 22.31 | 14 | HeroQuestin säännöt |
HW muutokset | Juu, mutta riimulordien 90% aikavaatimus ei tunnu | 24. kesäkuuta 2001 kello 1.09 | 26 | HeroQuestin säännöt |
Seuraava sivu | ||||