Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
---|---|---|---|---|
kotkasta tai lähettyviltä? | Palataan asiaan sitten joululomilla sillä meillä s | 31. lokakuuta 2002 kello 19.52 | 29 | Yleinen keskustelu |
GURPS | Hmm........ Siis mitä mieltä olette tästä ropes | 10. tammikuuta 2003 kello 6.10 | 4 | Roolipelikeskustelu |
Ropet ja satanismi | Siis eihän larppaaminen ole satanismia kuka tahans | 19. joulukuuta 2002 kello 8.16 | 29 | Yleinen keskustelu |
kotkasta tai lähettyviltä? | Minä kuulun Herbertin peliporukkaan.Niin kuin edel | 31. lokakuuta 2002 kello 19.52 | 29 | Yleinen keskustelu |
Puolisoista | Itse olen kyseisessä Herbertin mainitsemassa pelis | 1. lokakuuta 2002 kello 9.35 | 20 | Roolipelikeskustelu |
Vampire the masquerade | Jos omatunto ei kolkuta rahaa ei mene käytännössä | 22. lokakuuta 2002 kello 15.35 | 15 | Roolipelikeskustelu |