Vanha foorumi

Takaisin

Warhammer

Yleinen keskustelu
Sir Death 10. huhtikuuta 2003 kello 20.03
Kirjoittaja Viesti
Sir Death linkki 10. huhtikuuta 2003 kello 20.03
Sir Death 10. huhtikuuta 2003 kello 20.03 linkki eli pelaako kukaan warhammer 40k;ta tai sitten fantasya ja jos pelaa nii mitä armeijaa/armeijoita keräät ? ite kerään wh40k daemonhunttereita......ja joskus kauan sitte keräsin high elffejä fantasyssa.......
newsalor linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 9.01
newsalor 11. huhtikuuta 2003 kello 9.01 linkki Pelasin joskus Fantasy Battlea. En pelaa enää. Sensijaan pelaan tai siis pelautan WFRPG:tä eli Warhammer "Fantasy RolePlaying Game":iä. Ihan hauska peli.
Northstar linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 10.14
Northstar 11. huhtikuuta 2003 kello 10.14 linkki Eipä ole tullut [i:930c93fe5f]fantasy battlea[/i:930c93fe5f] sillä tavalla koskaan alettua pelaamaan, että oikein oltaisiin keräiltykin pikku-ukkoja mutta semmoiset perussetit kyllä niistä löytyy kuitenkin -> elves, orcs, dwarves, dark elves ja jotain bretonialaisia. Sitten jotain sankareita löytyy, mitkä oli silloin olevinaan hienon näköisiä. Eipä olla pitkään aikaa silti [i:930c93fe5f]battlea[/i:930c93fe5f] pelattu vaan äijät pölyttyvät kaapissa. Lähinnä hyödynnetään [i:930c93fe5f]rpg fantasyä[/i:930c93fe5f] omissa pelissä, Runequestin kanssa siis. Itse koittelemalla sen [i:930c93fe5f]makoisimman[/i:930c93fe5f] sopan saa (taikka sitten syömäkelvottoman..) on oma mielipiteeni.
black knight linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 19.59
black knight 11. huhtikuuta 2003 kello 19.59 linkki minä en ole taas koskaan välittänyt tuosta.. oliko se nyt warhammer 40 000 sarjasta. Perinteiset on minun mieleeni. Keräsin Bretonniaa ennen. nyt en edes tiedä missä mineatyyrini on :lol: että näin minulla
Guzmo linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 20.32
Guzmo 11. huhtikuuta 2003 kello 20.32 linkki WH40k örkkejä löytyy jokunen kymmenen, mutta en ole kai niillä koskaan pelannut :) Fantasy battlea olen kerran kokeillut. Necromundaa, Man-o-Waria ja Blood Bowlia on tullut sitten enemmänkin pelattua.
Crackman linkki 12. huhtikuuta 2003 kello 9.10
Crackman 12. huhtikuuta 2003 kello 9.10 linkki juu...............entisiä Undeadeja nykyisin Vampire Counts ja Tomb Kings of Khemri
ZamboNet linkki 14. huhtikuuta 2003 kello 22.45
ZamboNet 14. huhtikuuta 2003 kello 22.45 linkki Menimme joskus hasahtamaan peliporukkana ostamaan yhdessä WH40k peruspaketti marineilla ja örkeillä. Pari kavereista osti jonkin verran lisäjuttuja, mutta hekin ovat jo luopuneet. Nykyään nuo ostetut hahmot toimivat hyvin ropeissa taistelutilanteissa tusinaukkoina =D Kun ei ole tarpeeksi miekkaminiatyyrejä saavat luvan aseelliset warhammerit kelvata örmyiksi =) Kaverillani olisi varmasti pari kohtalaisen hyvää örkkien erikoisyksikköä WH40k sarjasta myytäväksi, jos vain kiinnostusta on.
Bombur linkki 26. huhtikuuta 2004 kello 14.31
Bombur 26. huhtikuuta 2004 kello 14.31 linkki Olen keräillyt nyt tovin Puuhaltioita, kaveri keräilee örkkejä, hänen pikkuveljensä epäkuolleita, ja toinen kaveri vielä kääpiöitä, niin saa hyvät sodat aikaiseksi:) Pääosin pelataan isolla pöydällä joka sitten päällystetään vihreellä kankaalla, lisäten sinne pieniä koristeita. Puuttuu siis hienot maisemat ja kunnon pelitilat, mutta aikeissa olisi rakentaa "vielä jonain päivänä" iso ja hieno taistelukenttä.
Pyöveli linkki 26. huhtikuuta 2004 kello 17.03
Pyöveli 26. huhtikuuta 2004 kello 17.03 linkki On tullut pelattua fantasy battlea ja myös 40k:ta... Molemmista pidin, tosin fantasy battlea kun pelattiin, niin olin sen verran junnari että huonosti englantia taitamattomana säännöt olivat hieman epäselvät... :) Iän ja maalaustaitojen karttuessa alkoi homma toimia ja tuli kerättyä Imperiumia, Kaaosta ja High Elffejä jokseenkin suuret armeejat. Sitten taas muut asiat vei kiinnostuksen (lue:naiset) niin miniatyyripelit jäi. Nyt taasen pari-kolme vuotta sitten kaveri johdatti 40k:n maailmaan ja taas tuli hankittua figuja, tällä kertaa Space Orks oli vuorossa. Paljon rahaa kiinni ja taas iso armeeja kehiin. PElattiinkin jopa muutaman kerran ja figut seisoo varastossa... Mutta en ole raaskinut myydä pois, ja ken sen tietää vaikka omat muksut (tässä vaiheessa en vielä tiedä kuka lasteni äiti tulee olemaan) joskus innostuvat ko peleistä. Ainakin pikkuserkkuni ovat hurahtaneet täysin taas warhammereihin.