Vanha foorumi

Takaisin

Mie esittäydyn nyt

Yleinen keskustelu
Balatro 7. huhtikuuta 2003 kello 11.45
Kirjoittaja Viesti
Balatro linkki 7. huhtikuuta 2003 kello 11.45
Balatro 7. huhtikuuta 2003 kello 11.45 linkki Morjensta! Ajattelin esitellä itseni tässä lyhyehkön lurkittelun (engl. [i:ee9f1b39da]lurking[/i:ee9f1b39da]) jälkeen. M'oon Balatro ja jokseenkin nyyppi (engl. [i:ee9f1b39da]newbie[/i:ee9f1b39da]) mitä Gloranthaan tulee. Kokemukset lähinnä RuneQuestista kultaisilta ajoilta 90-luvun alusta ja sen jälkeen tietysti King of Dragon Passista. Viime aikojen uusi innostus heräsi tuon Hero Warsin myötä, ja taitaa kasvaa koko ajan. HQ:ta odotellaan innolla. KoDP:n ja HW:n tulon jälkeen sitä innostui kaikenlaisiin Glorantha-aiheisiin projekteihin, oma Glorantha-aiheinen tietokonepeliprojekti meni ns. jäihin mutta peliin säveltämäni musiikit aion laittaa vapaaseen levitykseen lähiaikoina (sopii taustamusiikiksi pelisessioihin varsin hyvin). Omia skenaarioita HW:llekin löytyy, nekin tulevat jakeluun joskus. Lisäksi, jos jotakuta kiinnostaa, teen freelancerinä aika paljon taittoa ja graafista ulkoasua, joten jos joku joskus tarvitsee jotain rope-aiheista materiaalia nättiin pdf-muotoon, koputelkaa virtuaaliolkapäähän... Mitäs muuta? Olen Espoosta, kengännumero on 42 ja kävin samaa koulua Kimi Räikkösen kanssa. Tykkään lihapullista, Mountain Dew:stä ja Buffystä. Semmosta, toivottavasti edes jotakuta kiinnosti :b ~ Bala
Guzmo linkki 7. huhtikuuta 2003 kello 20.56
Guzmo 7. huhtikuuta 2003 kello 20.56 linkki Tervetuloa messiin! *tarjoaa vieraalle kilon juustoa ja Book of Drastic Resolutionssin pokkariversion*
Northstar linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 4.28
Northstar 8. huhtikuuta 2003 kello 4.28 linkki Jep, tervetuloa vain joukkoon kirjavaan.
Wildor linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 6.08
Wildor 8. huhtikuuta 2003 kello 6.08 linkki [quote:1696acfcb2="Balatro"]Tykkään Buffystä. ~ Bala[/quote:1696acfcb2] Glorantha Smolantha! Buffy Rules! Tai lähinnä Willow, Xander, Giles ja Spike. Järjestys on mielivaltainen. Spike on ehkä paras Willowin keralla. :wink: Tosiaan tervetuloa tänne Uzein pariin. *vetää säkin Balatron päähän* JA ennen kaikkea - tervetuloa ystävälliseen pimeyteen! Meneillään on mielenkiintoisia keskusteluja, mutta älä pelkää aloittaa omaasi, kunhan vain mietit, että minkä otsikon alle se kuuluisi ja, että onko sellainen jo virellä jossain arkistojen pohjalla. Hakukone toimii muistaakseni ihan hyvin näissä tapauksissa. Vanhoja otsikoita saa ja oikeastaan olen käsittänyt - tuleekin käyttää, koska ne saattavat tarjota jo vastauksen kysymyksiin ja sopivia pohdiskeluja täysin samasta asiasta. Ei ollut tarkoitus vääntää rautalangasta tai vaikuttaa natsittajalta, vaan tuoda esille hakukoneen olemassa olo :P
black knight linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 14.25
black knight 8. huhtikuuta 2003 kello 14.25 linkki [quote:4d08205787="Northstar"]Jep, tervetuloa vain joukkoon kirjavaan.[/quote:4d08205787] no toden totta... joukko on kyllä kirjavaa mutta... viihdy!
Crackman linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 18.02
Crackman 8. huhtikuuta 2003 kello 18.02 linkki olet kyllä eka jonka mä oon nähny esittäytyvän.................. ja hyvä niin
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 20.34
Topi Hiski Viljami Salmi 8. huhtikuuta 2003 kello 20.34 linkki Tervettuloa joukkoon! Crackman jos selailet foorumin vanhempia viestejä esim. tässä yleinen keskustelu osiossa niin varmasti löydät usean esittely threadin. Jos ei jaksa ihan sivu kerrallaan selailla tätä osiota, niin voi käyttää Wildorin mainitsemaa hakukonetta! Tähän threadiin kannattaa varmaan muittenkin laittaa esittelynsä jos ei ole vielä esitttäytynyt! Rohkeasti vaan!
Shireh linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 10.12
Shireh 11. huhtikuuta 2003 kello 10.12 linkki Hmm... Minäkin voisin esittäytyä. Siis olen 15-vuotias nuorukainen. Nimeni on muuten Teppo Luoma.. Musiikia tulee kuunneltua paljon ja ruokahaluni on pelottava...Tykkään kahvista. Lempiruoka: Lihapata,makkarasoppa.Kaverit pitävät välillä minua täysin sekona(sadistinen ja perverssi mielikuvitus) :lol:. Tykkään kalastella ja kävellä pitkiä matkoja metsässä. Omituinen mieltymys keskiaikaan... Tutustuin roolipelaamiseen n.2 vuotta sitten... Niin ja luonteeltani olen hiljainen ja joskus todella vähäsanainen... Jos sanon jotain kaverit a)järkyttyvät b)pitävät minua hulluna mutta kyllä minä jotain "normaalia" joskus sanon... :lol:
black knight linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 11.02
black knight 11. huhtikuuta 2003 kello 11.02 linkki no sehän on morrrooo..... mäkin oon 15 (kohta)
ZamboNet linkki 15. huhtikuuta 2003 kello 22.05
ZamboNet 15. huhtikuuta 2003 kello 22.05 linkki No kai minäkin voisin sitten virallisesti esittäytyä. Eli olen Sampo Immonen Jyväskylästä (vielä toistaiseksi ainakin). Olen 18-vuotias nuorukainen, jonka lukioura päättyi juuri. Ja aikani kuluu tällä hetkellä lähinnä ei mihinkään armeijaa odotellessa =D Roolipelien parissa olen heilunut 6-7 vuotta, en osaa enää tarkasti sanoa. Harrastelen roolipelien lisäksi piirtämistä sekä bofferimiekkailua.