Vanha foorumi

Takaisin

Liikunta ja vapaa-aika

Yleinen keskustelu
black knight 31. maaliskuuta 2003 kello 15.08
Kirjoittaja Viesti
black knight linkki 31. maaliskuuta 2003 kello 15.08
black knight 31. maaliskuuta 2003 kello 15.08 linkki Juu... elikkäs tuli tässä mieleen että harrasteletteko kuinka aktiivisesti urheilua vai oletteko vain tyyppejä jotka homehtuvat koneen ääressä? ja mikä on mieliharrastuksenne?
Larppa linkki 31. maaliskuuta 2003 kello 15.24
Larppa 31. maaliskuuta 2003 kello 15.24 linkki black knight kirjoitti: [i:667f12edfe]harrasteletteko kuinka aktiivisesti urheilua [/i:667f12edfe] Kyllä harrastan. Jalkapalloa on nyt tullut pelattua jotain 7 vuotta ja se on ihan hyvä harrastus. Itse asiassa kohta pitää lähteä taas treeneihin. :) Toki ennen tuli harrastettua kaikenlaista, mutta nykyään syö aikaa tietokoneen käyttäminen, roolipelit ja lukeminen. Toki löhöily on yksi lempi harrastuksistani. :wink: Lista ex-harrastuksistani: (Huomaa, olen ollut aika liikunnallinen.) - Judo - Karate - Aikido - Jääkiekko - Juoksu (Seurana Visa, joka kisasta mitalli) - Hiihto Ja varmaan muutakin, mutta en nyt muista. Eli en ole mikään tietokone nörtti, tai saatan ollakkin ainakin tietokoneen käyttämisen ja urheilun suhteessa... :lol:
Guzmo linkki 31. maaliskuuta 2003 kello 21.06
Guzmo 31. maaliskuuta 2003 kello 21.06 linkki Pari kertaa viikossa liikuntaa. Tiukat RQ-"treenit" voi korvata sen toisen kerran tarvittaessa ;)
Chividal linkki 1. huhtikuuta 2003 kello 13.15
Chividal 1. huhtikuuta 2003 kello 13.15 linkki Itse olen kaiken seuraurheilun vastustaja. Omat kokemukset on huonoja ja masentavia. Turhia harjoituksia, kihkoilevia valmentajia jne. Omaehtoisesti sitten tulee harrastettua vähän kaikenlaista urheilua. Silloin kun huvittaa ja mitä huvittaa. Esim. kesäisin jalista, uintia, footbagaystä; talvisin hiihtoa, luistelua, ja nyt oma lautakin :). Ympäri vuoden sitten juoksua, punttisalia yms. Kaikkiaan likunta ja liikkuminen on kuitenkin tärkeyslistan kärkipäässä.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 1. huhtikuuta 2003 kello 19.40
Topi Hiski Viljami Salmi 1. huhtikuuta 2003 kello 19.40 linkki Olin pienempänä aikamoinen pohtija ja mietiskelijä enkä tykännyt koskaan liikunnasta. Mutta tuossa kuudennella seitsämännellä luokalla puri liikuntakärpänen ja sen jälkeen onkin tultu tehtyä vaikka mitä.. Kuudennella lenkkeilin paljon ja kävin karatessa ja painissakin. Joskus seitsämännellä luokalla Iskä hankki kotiin 50kg asti menevän kotikuntosalin koska minulla havaittiin että toinen jalka on ihan vähän pidempi kuin toinen ja minulla oli skolioosin alkua koska minulla oli niin huono lihaskunto. Sulkapalloa alettiin pelata iskän ja veljen kanssa samoihin aikoihin. Lukiossa harrastettiin taistelulajeja mm. hokutory-jujutsua sun muuta ja aika paljon kavereiden kanssa pelattiin karatea niinkuin salmanuoli asian ilmaisee.. Ainut pysyvä harrastus on ollut kuntosali ja sekään ei ole ollut mitään kulmat kurtussa tavoitejohtoista. Olympianostoja harjoittelin kun viimeksi salilla kävin. En ole vuoteen käyty kuntosalilla kun on tullut uusi harrastus: Akrobatia ja voimistelun liikkeet! Niitä ollaan osan RQ porukan kanssa sählätty. Paljon hauskempaa kuin sali ja voimaa akrobatiasta myös saa. Nyt keväällä alkoi Jyväskylässä brasilialainen ju-jutsu ja se on hienoa! Loistavan tekninen mutta samalla tasapainoa ja voimaa vaativa laji. Niin ja joka sunnuntainen (jos ei ole kumpikaan liian krapulassa) nyrkkeilytreeni kaverini kanssa on ollut jo mukana jo kolme vuotta. Nyt vain huomaa että nuoruuden epäaktiivisuus on tuonut sen että nivelet eivät tunnu ihan aina kestävän tuota urheilua.. Oli muuten hauska kun kävin kirurgilla ja lääkäri katseli kansiotani... Yksi kommentti oli että ei ole enää sitä liian huonojen tukilihasten ongelmaa kyllä ollenkaan ja toinen oli hieman nolompi: Lääkäri toteaa: "jaa, sinulle on sitten tehty ympärileikkaus.." Minä AIVAN ihmeissäni kysyn "ei kyllä minun mielestä" Lääkäri vastaa :"jaa.. olit sillon vielä niin nuori että et muista.." :-o Olin juuri aikeissa sanoa että tietäisin kyllä VARMASTI jos minut olisi ympärileikattu kun lääkäri sanoi "jaa, se ympärileikkaus peruttiinkin näköjään.." :-D Kyllä hetken mietitytti..
Guzmo linkki 1. huhtikuuta 2003 kello 20.36
Guzmo 1. huhtikuuta 2003 kello 20.36 linkki Näin me opimme uusia jännittäviä asioita itsestämme :) Muistakaa liikkua välillä. Jaksaa pelata pidempään kun on kroppa kunnossa.
Sivulan Poika linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 10.47
Sivulan Poika 2. huhtikuuta 2003 kello 10.47 linkki Hehee, luulin aluksi tuota otsikkoa läpäksi, eihän tosi ropettaja muuta tee kuin pelaa. No sukellusta harrastan, mutta se on taito- ekä kuntolaji. Joskus olin ulkonakin, mutta sitten latasin Mircin koneelleni... :-?
Grammund linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 12.03
Grammund 2. huhtikuuta 2003 kello 12.03 linkki Näyttää aika moni jotain harrastavan, niin kuin myös itsekin kesät menee palloa potkiessa ja talvella salibandyllä yritetään pitää virettä yllä. Mutta ketä kiinnostaa urheilu noinniinkuin seurata? siis penkkiurheilu? Itse ja tulee vahdattua melkein kaikkea mahdollista jalkapallosta curlingiin, pääasiassa joukkuelajeja varsinkin NHL on lähellä sydäntä. Yleensä aina ennen pelisessioita puidaan porukalla viimeiset kuulumiset penkkiurheilun saralla ja yöllä pelatessa on NHL-tulospalvelusivusto auki koko ajan, jotta voi tarkistaa maalintekijät. Pelejä ei myöskään ajoiteta minkään "tärkeän" urheilutapahtuman kanssa samaanaikaan, eli olymppialaisten aikaan ei esim. pelailla. Onko muita penkkiurheilijoita olemassa roolipelaajien joukossa?
Larppa linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 12.11
Larppa 2. huhtikuuta 2003 kello 12.11 linkki Grammund kirjoitti: [i:9d45275dc8]Onko muita penkkiurheilijoita olemassa roolipelaajien joukossa?[/i:9d45275dc8] Toki on! :) Itse seurailen televisiosta kaikenlaista urheilua myös, mutta jääkiekkosta en oikein välitä. Tosin tulee niitä finaali pelejä katsottua ihan sen takia kun kaveritkin katsoo ja onhan se mukava katsoa kun miehet tosissaan runnovat toisia seiniin. :) Jalkapalloa (yllättäin) tulee katsottua aika paljon, johtuen ehkä siitä kun sitä pelaan. UEFA-cupin pelit ovat minusta kaikista parhaimpia maajoukkue pelien jälkeen. Myös mielenkiintoisia lajeja on kaikki taistelulajit, akrobaatti temppuilu ja extreme lajit. Tosin televesiota ei enään tule katsottua yhtä paljon kuin ennen, tiedä sitten mistä johtuu... :-?
Chividal linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 13.51
Chividal 2. huhtikuuta 2003 kello 13.51 linkki Ennen tuli vahdattua NHL:lää ja suomenkin liigaa jääkiekossa, mutta ei enää pitkään aikaan. Nykyään katselen urheilua aika harvakseltaan. Isommat kisat ja ottelut varmaankin vain esim. MM lätkä ja jalkapallo. Lentopalloa SM ja korkeampia kiinnostavia pelejä, MM lumilautailua ja mäkihyppyä silloin tällöin. Suomalaisten tomintaa on ihan mukava katsella esim. tenniksesä (Jarkko Nieminen on kyllä todella aliarvostettu Suomessa). Lähinnä voisi sanoa, että enemmän tulee katsottua vain urheilu-uutisista pikakatsaus ja tulokset.
black knight linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 14.13
black knight 2. huhtikuuta 2003 kello 14.13 linkki [quote:ce31420018="Sivulan Poika"]. Joskus olin ulkonakin, mutta sitten latasin Mircin koneelleni... :-?[/quote:ce31420018] Muistatkos poika ollenkaan millaselta ulkomaailma enää näyttää vai oletko perusnörtti joka asuu kaapissa?
Sir Death linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 17.58
Sir Death 2. huhtikuuta 2003 kello 17.58 linkki [quote:dbfbb66dbd]Muistatkos poika ollenkaan millaselta ulkomaailma enää näyttää vai oletko perusnörtti joka asuu [u:dbfbb66dbd]kaapissa[/u:dbfbb66dbd]?[/quote:dbfbb66dbd] Mitä väitätkö että kaikki nörtit on homoja ?
black knight linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 18.07
black knight 2. huhtikuuta 2003 kello 18.07 linkki hehheh.... se nyt oli pelkkä vitsi ja eihän kaapissa asuminen aina homoseksuaalisuuteenkaan viittaa... minun mielestäni, jos joku on erimieltä niin annan olla.... ja tarkoitin lähinnä tässä nyt sitä että ulkonakin olisi terveellistä käydä eikä olla päivät pitkät koneen ääressä!
Aztek the Merciful linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 22.44
Aztek the Merciful 2. huhtikuuta 2003 kello 22.44 linkki [quote:78d7e4c8d6="Topi Hiski Viljami Salmi"]En ole vuoteen käyty kuntosalilla kun on tullut uusi harrastus: Akrobatia ja voimistelun liikkeet! Niitä ollaan osan RQ porukan kanssa sählätty.[/quote:78d7e4c8d6] Hei! Mitäs tämä on? Missä ja milloin? Oletteko Hipposhallin voikkasalilla ihan käyneet, vai mikä on meininki? Volttimonttu, permanto ja tramppa? Kikkailu on hauskin laji. Kehtaisinko joskus tulla mukaan? 8-)
Crackman linkki 3. huhtikuuta 2003 kello 15.27
Crackman 3. huhtikuuta 2003 kello 15.27 linkki Ropettajat ovat tunnettuja liikuntakyvyistään :-D
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 3. huhtikuuta 2003 kello 19.36
Topi Hiski Viljami Salmi 3. huhtikuuta 2003 kello 19.36 linkki [quote:019101905e]Missä ja milloin? Oletteko Hipposhallin voikkasalilla ihan käyneet, vai mikä on meininki? Volttimonttu, permanto ja tramppa? Kikkailu on hauskin laji. Kehtaisinko joskus tulla mukaan[/quote:019101905e] Kikkailu ON hauskin laji! Just tulin tänään 1.5 tunnin pomppu sessioilta. Yliopiston liikunnan permannolla on joka torstai ylioppilaiden vapaavuoro klo 19.00-20.00. Tramppa ja mikä tärkeintä: permanto on mutta ei ole superloonimonttua. Sitten pompitaan aina välillä siellä jos on vapaata.. Ensi sunnuntaina on katu apina treenit! klo 16 aikoihin yliopiston päärakennuksen edestä. Eli pompitaan kadulla ja ylitetään esteitä hienosti. Hei pistä aztec privaa foorumilla tai parempi : Tule irciin! Mirc ohjelmalla jollekkin IRCnet servulle ja joinaa kanvalle #tuulenkyla Siellä on Pirkkar, Perttum ja HoK eli me. Siellä monesti sovitaan pomput.
newsalor linkki 8. huhtikuuta 2003 kello 10.03
newsalor 8. huhtikuuta 2003 kello 10.03 linkki Ju-jutsu on nyt tauolla. Loukkaannuin armeijassa ja sitten ei oikein inspiroinut maksaa 1/4 vuodesta puolen vuoden jäsenmaksuja. Yritän silti venytellä ahkerasti ja käydä välillä lenkillä ja/tai uimassa. En ole kovin paljoa jaksellut puntata, vaikka sitäkin on tullut tehtyä.
Shireh linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 11.24
Shireh 11. huhtikuuta 2003 kello 11.24 linkki Tykkään kalastella ja tehdä PIITKIÄ metsäreissuja :-o . En omista konetta joten aika vaikea homehtua kotona :lol:
ZamboNet linkki 15. huhtikuuta 2003 kello 22.14
ZamboNet 15. huhtikuuta 2003 kello 22.14 linkki Joskus harrastin jalkapalloa aktiivisesti... sitten se jäi... en muista enää syytä, mutta ei kai se vain enää innnostanut. Alkoi olla liian totista meininkiä. Nykyään miekkailu on se urheilulaji jota melko aktiivisesti harrastan, vaikken tietenkään missään seurassa =D kaveripiirissä vain. Sen lisäksi kesäisin käyn potkimassa palloa ja aika-ajoin käymme kaveriporukalla salilla ottamassa "fight-clubit" =D eli freestyle tappelua full combat säännöillä. Jalkapehmusteet ja nyrkkeilyhanskat tosin käytössä fight-clubista poiketen. Oikein mukavaa meininkiä ellen sanoisi =D hyvä tapa purkaa agressioita.