Vanha foorumi

Takaisin

Kuinka usein selaatte foorumia?

Yleinen keskustelu
Guardian 24. helmikuuta 2003 kello 15.03
Kirjoittaja Viesti
Guardian linkki 24. helmikuuta 2003 kello 15.03
Guardian 24. helmikuuta 2003 kello 15.03 linkki Eli siinäpä olisi äänestys. Kuinkas usein foorumia tulee kateltua? Tämmönen ehkä on jo mutta ihan sama...
Larppa linkki 24. helmikuuta 2003 kello 15.06
Larppa 24. helmikuuta 2003 kello 15.06 linkki Guardian kirjoitti: [i:f64446c150]Kuinkas usein foorumia tulee kateltua?[/i:f64446c150] Tässä taitaa olla aika hyvä selitys sille, että minkä takia kirjoittelen tänne paljon viestejä, koska taidan olla melkein aina ensimmäinen, kun tulee jokin uusi juttu johonka vastata. Ja muutenkin käyn täällä yleensä jotain 4-8 kertaa tunnissa. :wink:
Guardian linkki 24. helmikuuta 2003 kello 15.09
Guardian 24. helmikuuta 2003 kello 15.09 linkki Nih. Nytkin ehdit ekana vastaamaan tähän :wink: Nopeaa toimintaa...
Dovas linkki 24. helmikuuta 2003 kello 17.53
Dovas 24. helmikuuta 2003 kello 17.53 linkki No, uskoisin kuitenkin että siitä ei ole periaatteessa mitään suurempaa hyötyä kuinka usein käy tsekkaamassa mitä uutta foorumille on tullut. Jokainen kuitenkin tietää itse pysyykö haluamissaan määrin keskustelujen seuraamisessa (ja kommentoinnissa) mukana. Joku saattaa käydä kerran parissa viikossa vain ja onnistuu kuitenkin hyvin ehkä löytämään itselleen juuri sen erittäin mielenkiintoisen aiheen johon sitten kommentoi, tai liittyy keskusteluun mukaan. Ja "aikamiesten/-naisten" elämän velvollisuuksien priorisoinnin ja rientojen välissä sitä tietää minkä verran sopii jättää aikaa muille asioille... :) Minun puolestani täällä saisi vaikka olla 24h läsnä lukemassa, kunhan hiffaa sopivan maun milloin sitten kannattaa (vai tarviiko lainkaan) liittyä keskusteluun mukaan. Eipä siinä, kyllä vähäpätöinen vitsi tai pari piristää kivasti välillä ilmapiiriä... Mieluisin tilannehan on tietysti se että foorumilta voi saada jotain uutta hyödyllistä tietoa.
Mjösä linkki 24. helmikuuta 2003 kello 18.59
Mjösä 24. helmikuuta 2003 kello 18.59 linkki Minulle sivuilla käyminen on jo rutiini. Aina kun avaan koneen menen katsomaan uusimmat viesti (ja avaan koneen aika monta kertaa päivässä :) ).
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 25. helmikuuta 2003 kello 1.11
Topi Hiski Viljami Salmi 25. helmikuuta 2003 kello 1.11 linkki Minä käyn omaksi harmikseni liian epäsäännöllisesti täällä. Jää monet keskustelut joihin haluaisi osallistua sivu suun. :( On nykyään ruvennut sellainen laiskuus ottamaan vallan, että ei jaksa helpolla kirjoitella. Koska olen huomannut että kun jostain aiheesta innostuu siihen uppoaa paljon aikaa! Monesti ollut kiire treeneihin kun olen tänne jäänyt kirjottelemaan. Nykyään sitten vastailen aika vähän loppujen lopuksi. Joskus foorumilla on niin paljon uutta, että ei sitten jaksa ruveta jäsentelemään päässään asioita kirjoitettavaan muotoon.. Jep, lisää vain intoa minulle. *ruoska raikuu*
Chividal linkki 25. helmikuuta 2003 kello 8.05
Chividal 25. helmikuuta 2003 kello 8.05 linkki [quote:6eb0cfb858]Lähetetty: 24 Hel 2003 17:03 Viestin aihe: Kuinka usein selaatte foorumia? -------------------------------------------------------------------------------- Eli siinäpä olisi äänestys. Kuinkas usein foorumia tulee kateltua? Tämmönen ehkä on jo mutta ihan sama... [/quote:6eb0cfb858] [quote:6eb0cfb858]Lähetetty: 24 Hel 2003 17:06 Viestin aihe: -------------------------------------------------------------------------------- Guardian kirjoitti: Kuinkas usein foorumia tulee kateltua? Tässä taitaa olla aika hyvä selitys sille, että minkä takia kirjoittelen tänne paljon viestejä, koska taidan olla melkein aina ensimmäinen, kun tulee jokin uusi juttu johonka vastata. Ja muutenkin käyn täällä yleensä jotain 4-8 kertaa tunnissa. [/quote:6eb0cfb858] Joo tsekatkaa aika viivettä. Melkein ku irkissä tms :) itse käyn aina koulusta jollain välitunnilla katselemassa. Eli lähes joka arkipäivä käyn. Kirjoittaminen riippuu sitten tosiaan sekä aiheesta että ajan puutteen hallinnasta. Se seuraava tunti aina vaanii siellä lähitulevaisuudessa.
Runemaster linkki 25. helmikuuta 2003 kello 13.00
Runemaster 25. helmikuuta 2003 kello 13.00 linkki Mä käyn muutaman kerran päivässä. Yleensä koulun jälken iltapäivällä ja myöhemmin illalla. Joskus tulee myös aamulla kurkattu, että onko saapunut uusia viestejä.
Tupew linkki 1. maaliskuuta 2003 kello 12.42
Tupew 1. maaliskuuta 2003 kello 12.42 linkki Minä käyn täällä kerran parissa päivässä. Katson uudet viestit yleensä illalla. Yhteen aikaan kävin täällä joka päivä säännöllisesti mutta nyt en käy enää niin säännöllisesti. Pidin tässä parin viikkon tauon enkä käynyt foorumilla ollenkaan ja ihan kivasti on tullut uusia keskustelijoita ja uusia viestejä. Haluan kyllä olla perillä aiheista mutta jos huomaan että johonkin aiheeseen on kirjoitettu 50 viestiä kun tulen foorumille enkä ole ennen lukenut yhtään viestiä siitä aiheesta niin en ala seuraamaan sitä aihetta ollenkaan.
ZamboNet linkki 17. huhtikuuta 2003 kello 22.07
ZamboNet 17. huhtikuuta 2003 kello 22.07 linkki Minä käyn kerran päivässä aina iltaisin. Netti on niin tajuttoman hidas, että tämän foorumin selailu menee hyvin muun surffailun taustalla. Off-topic vihje kaikille: älkää hankkiko nettiä kännykän kautta toimivaksi, vaikka olisi kiinteä hinta *naur* Ei ole hintansa väärti vaikka hinta olisi vain 1e/kk.
Runemaster linkki 13. toukokuuta 2003 kello 12.16
Runemaster 13. toukokuuta 2003 kello 12.16 linkki Huh, nyt ei olekaan tullu lähiaikoina käytyä täällä ihan kahdesti päivässä... Itseasiassa jouduin juuri pitämään yli kahden kuukauden tauon netistä ja koko tietokoneesta kun tuli esteitä. Mutta täällä ollaan taas aktiivisesti kirjoittelemassa. :-D ps. huh huh miten paljon viestejä kahdessa kuukaudessa.. taitaa mennä toiset kaksi kuukautta lukiessa niitä. :lol:
Kymppimies linkki 13. toukokuuta 2003 kello 17.05
Kymppimies 13. toukokuuta 2003 kello 17.05 linkki Tääl hetkellä kun en satu omistamaan kuin modeemin niin tulee käytyä vain pari kertaa viikossa mutta siihen tulee ilmeisesti pian muutos. :-D [quote:46239760cc]Joku saattaa käydä kerran parissa viikossa vain ja onnistuu kuitenkin hyvin ehkä löytämään itselleen juuri sen erittäin mielenkiintoisen aiheen johon sitten kommentoi, tai liittyy keskusteluun mukaan. [/quote:46239760cc] Itse olen myös lueskellut vanhempia aiheita ja alkanut vastailemaan niihin kun on tullut sanottavaa... :)
Balatro linkki 13. toukokuuta 2003 kello 18.02
Balatro 13. toukokuuta 2003 kello 18.02 linkki Itse selailen silloin kun kerkiän ja muistan, kolme-neljä kertaa viikossa, ehkä useamminkin, mutta kun olen aktiivinen* ainakin viidellä-kuudella muullakin foorumilla niin aikaa ei aina jää Kalikokselle... ~ Bala [size=9:b42187e8ab]* (aktiivinen = viestejä väh. joka vierailukerralla)[/size:b42187e8ab]