Xenro
linkki
18. helmikuuta 2003 kello 18.31
|
Xenro
18. helmikuuta 2003 kello 18.31
linkki
|
Tässäpä olisi äänestys..
|
Guardian
linkki
18. helmikuuta 2003 kello 18.47
|
Guardian
18. helmikuuta 2003 kello 18.47
linkki
|
Omat säännöt kunniaan! Tai ensin otetaanpa esimerkki " Minähän pelaan miten haluan! "
PJ: NOniin, olet metsässä ja puskasta hyppää suurpeikko kimppuusi. Paljonko iskuhetkesi on?
PH: 10.
PJ: No suurpeikko lyö sitten ensin. Sen IH on 3.
PH: Eiku mä teen säännön että semmonen jolla on iskuhetki 10 ja jonka hahmon nimi on Simo saa lyödä aina ennen suurpeikkoa jonka IH on 3.
PJ: Okei sä lyöt eka. Paljos heitit osumaheitossa?
PH: 00 eli siis mun säännön mukaan kriittinen. 50 pojoo vahinkoo... Päähän!!! + sitten vielä 10 metrin tönäisy päin puuta.
Kato kato....
|
Larppa
linkki
18. helmikuuta 2003 kello 20.27
|
Larppa
18. helmikuuta 2003 kello 20.27
linkki
|
Xenro kirjoitti:
[i:7c0e4771d2]Tässäpä olisi äänestys..[/i:7c0e4771d2]
Ihan kiva aihe. Tästä on kyllä ollut muutenkin puhetta, että muutellaanko sääntöjä, mutta äänestykset virkistää aina. 8)
Itse en paljoa sääntöjä muuttele, vaikka on niitä ihan tullut jonkin verran muuteltua. Kuten taikuus sääntöjä ja vastaavaa, mutta ei kovin paljoa. Se on jokaisen pelinjohtajan oma tapa tai tyyli ja sääntöjä saa muokata sen mukaisesti jos vain haluaa. :)
|
Kasila
linkki
18. helmikuuta 2003 kello 20.46
|
Kasila
18. helmikuuta 2003 kello 20.46
linkki
|
runko on RQ:ta ja sitten loppu on omaa settii... sellasta viilaamista...
10 IH per isku = BS => joka 3 IH isku...
MHT Lisäheitto on d3-1 kerran viikossa kunnes maximi ...
... Osumapaikka kestot... ei vie välttämättä kaikkee kestoo kokonaiskestosta...
... ööö mitäs vielä... no luonteen piirteet...
... massa taistelut....
... lehmiä ei mahu lompakkoon
....0 d2 d4 d6 2d6 ..vahinkomuutokset...
... joops velhotaikuudessa pikku vääntämistä.. siis 3% muutoksiin..
Kukapa niitä ei muuttas. ;)
|
Runemaster
linkki
19. helmikuuta 2003 kello 15.39
|
Runemaster
19. helmikuuta 2003 kello 15.39
linkki
|
Pääosin ollan pelailtu ihan sääntöjen mukaan, mutta välillä innostun väsäämään omia sääntöjä ja taulukoita..
mm. vahinkobonus taulukko on pantu uusiks ja ollaan pelaajien kanssa tehty yhdessä uusi, toimivampi aseiden kehitys systeemi ja kaikkea muuta pienempää esim. loitsujen osalla..
|
Larppa
linkki
19. helmikuuta 2003 kello 15.49
|
Larppa
19. helmikuuta 2003 kello 15.49
linkki
|
Runemaster kirjoitti:
[i:ee73c2f65a]toimivampi aseiden kehitys systeemi[/i:ee73c2f65a]
Saako udella, että millaista? :-o
Oletteko muuttaneet aseitten vahinkoa, iskuhetikiä, panssaripisteitä vai mitä? Kiinnostaisi nimittäin muutten sääntö viritelmät, jos ne on hyviä ja toimivia, niitä voisi varastaa sitten ehkä myös omaan peliin, jos on tarvetta/puutetta niissä kohdissa sääntökirjassa. Joten kerro vaikka vähän miten olette niitä muuttaneet.
[i:ee73c2f65a]loitsujen osalla..[/i:ee73c2f65a]
Jep, meilläkin on hieman näitten osaamisien kanssa muuteltu, mutta ei kovin paljoa.
|
Runemaster
linkki
19. helmikuuta 2003 kello 16.01
|
Runemaster
19. helmikuuta 2003 kello 16.01
linkki
|
Niin siis se toimivampi aseiden kehitys systeemi meinaa vaan sitä, että olen luonut oman taulukon siitä kuinka paljon aseiden osumaprosentti nousee hahmon entiseen kykyyn nähden onnistuneen hyökkäyksen tapahtuessa. Lisäksi olen luonut joitain omia aseita..
|
Larppa
linkki
19. helmikuuta 2003 kello 16.10
|
Larppa
19. helmikuuta 2003 kello 16.10
linkki
|
Runemaster kirjoitti:
[i:7c7d1d9bee]Lisäksi olen luonut joitain omia aseita..[/i:7c7d1d9bee]
Joo, jos haluat vaikka kirjoitella niistä, ja minä haluaisin tosiaan kuulla toisten omista aseista, niin täällä on omille aseille oma keskustelu, vaikka nimi on uudet aseet., eli jos sinulla riittä energiaa laittaisitko niitä tuonne?
[url]http://www.kalikos.org/foorumi/viewtopic.php?t=274&start=0[/url]
Älytöntö pyytelyä. :)
|