Vanha foorumi

Takaisin

Hahmojen viimeiset sanat.

Roolipelikeskustelu
kulkuri 12. helmikuuta 2003 kello 11.29
Kirjoittaja Viesti
kulkuri linkki 12. helmikuuta 2003 kello 11.29
kulkuri 12. helmikuuta 2003 kello 11.29 linkki Tervehdys! Olen aloittelija tällä foormulla, vaikkakin pitkään olen jo muiden postauksia lukenut. Tulin lukeneeksi "Parhaita kämmejä" keskustelun ja hieman siihen liittyen ajattelin aloittaa toisen aiheen nimeltä "Hahmojen viimeiset sanat". Oman pelihistoriani aikana meillä on aina ollut tapana taltioida hahmolomakkeet hahmojen kuoltua ja siksi usein myös pelilomakkeen reunaan on taltioitu hahmon kuolema ja siihen liittyvät tapahtumat. Ohessa on muutamia peliporukoissani eri peleissä kuultuja kuuluisia viimeisiä lausahduksia. -Nehän on vaan peikkolaisia. -Apua! -Kyllä tämä kilpi vielä kestää. (Humakti jonka kilvestä oli hakattu puolet pp:stä pois) -En mä kypärää tarvii. (Peliporukkamme oli juuri asettunut lepäämään piilopaikkaan, riisunut panssarit ja minun hahmoni meni tutkimaan yläkerrasta kuulunutta kolahdusta) -Kuole sika! -Ei se mikään broo ole. jne. Nuo ovat siis sattumuksia, jotka ovat peleissä oikeasti tapahtuneet. Osa ehkä hieman kliseisiä, mutta itse pelitilanteessa naurattivat kummasti. Pienellä mielikuvituksella keksii varmasti lukuisia samanlaisia fiktiiviisiä tilanteita. -Kulkuri
Chividal linkki 12. helmikuuta 2003 kello 12.12
Chividal 12. helmikuuta 2003 kello 12.12 linkki Näitä kuuluisia viimeisiä sanojahan on kirjattu myös Ye Booke of Tentaclesien takakansiin. Siellä on kylä aika loistavia letkautuksia. Kuulin, että ne olisivat ihan oikeita sattumuksia tai ainakin niiden pohjalta tehtyjä. Aika hassua kyllä. :)
Larppa linkki 12. helmikuuta 2003 kello 13.04
Larppa 12. helmikuuta 2003 kello 13.04 linkki kulkuri kirjoitti: [i:4fbfdb7b77]"Hahmojen viimeiset sanat". [/i:4fbfdb7b77] Heh, näitä on vaikka mihin lähtöön, mutta tässä muutamia: - Heheheheheheh! - No en kai nyt tuohon kuole! - Tapan sut kun herään henkiin. - Olipa kiva tuntea. :-D
Juhno linkki 12. helmikuuta 2003 kello 13.54
Juhno 12. helmikuuta 2003 kello 13.54 linkki Harvemmin mitään erityisiä viimeisiä sanoja hahmoilla on ollut, tai en niitä tähän hätään muista. Yksi nyt tulee mieleeni. En ole aivan varma, mutta eräs kanssapelaajani hahmo makasi maassa ja viholliset olivat ottamassa häntä vangiksi. Pelaaja virkkasi tähän että "Antakaa mun ase takasin tai mää syön teidät." Sen jälkeen maailma mustui. Itse panostan pääasiassa "sivistyneeseen monologiin" hahmon kuollessa... :wink:
Dovas linkki 12. helmikuuta 2003 kello 15.55
Dovas 12. helmikuuta 2003 kello 15.55 linkki Eipä muistu mieleen, mutta muistelisin kerran erään NPC:n huudahtaneen "pperrkele(!)" :-D , kun hiffasi että miekka mahassa on yhtä kuin kapulat nurkkaan.
Vhassa linkki 24. helmikuuta 2003 kello 17.38
Vhassa 24. helmikuuta 2003 kello 17.38 linkki Eräässä seikkailussa (olimme juuri aloittaneet pelaamaan RQ:ta) täytyi tappaa sellanen peikko päälikkö. Kaikki meni hyvin ja hiivimme sen majaan. Kova isku takaapäin hoiti homman ja peikko päälikkö kuolleena. Pari peikkolais vartijaa kuuli ääntelymme ja tuli majaan. Hyökkäsimme vartijoiden kimppuun ja taistelu tuntui menevän hyvin, kunnes peikkolainen veti erikois osuman kaverini hahmoon. Pelinjohtaja ei oikein tiennyt murskaus sääntöjä ja päätti tehdä kaksinkertaisen vahingon sekä ottaa suurpeikon vahinko muutoksen. Kaverini kuole murskaavaan iskuun. Seuraavalla vuorolla tapan toisen peikkolaisen. Yksi peikkolainen jäljellä. Peikkolainen lyö ohi mutta päätän kuitenkin väistää. "Kyllä siihen väistöön pitäisi saada kokemusheitto ja se näyttää hienommalta väistää". Heitän kompuroinnin ja hahmon pää meni muussiksi.
Bombur linkki 25. maaliskuuta 2003 kello 15.17
Bombur 25. maaliskuuta 2003 kello 15.17 linkki Alkuvaiheessa kun pelattiin, Pelaajan lähestyessä aarnikotkien vuorta, hän sanoi "Tuskin ne mitään minulle tekee." Pelaajat kompuroivat gringlen panttilainaamon tehtävässä. Haltia ampui jousellaan ihmistä. Ihminen sai maksimivahingon, vakavan verenvuodon ja kuten luonnollisesti siinä vaiheessa kuollaan. Viimeiset sanat olivat muistaakseni "Hiton tunari."
Vash the Stampede linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 13.26
Vash the Stampede 2. huhtikuuta 2003 kello 13.26 linkki -Onks toi basiliski?
Kasila linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 15.32
Kasila 2. huhtikuuta 2003 kello 15.32 linkki "Mä kiristän sulta kaikki maailman tiedot".... Pelaajan viimeisiä sanoja " PJ ON homo !"
black knight linkki 2. huhtikuuta 2003 kello 18.09
black knight 2. huhtikuuta 2003 kello 18.09 linkki eiku...
ZamboNet linkki 13. huhtikuuta 2003 kello 0.28
ZamboNet 13. huhtikuuta 2003 kello 0.28 linkki Pelaaja: Kappas onpas kirkas valo *katselee taivaanrannassa lähestyvää valoa, jonka ei tiedä olevan salama* Sotapäällikkö: Se on hengen vaarallista. Pelaaja: Entäs sitten. *se todellakin oli hengen vaarallista* Pelaaja1: Syljit pillin täyteen, pyydä anteeksi. Pelaaja2: En *Pelaaja1:n miekka nousee ja iskee pelaaja2:n käden irti samalla kun pelaaja2:n valokeihäs lävistää pelaaja1:n vatsan. Pian kumpikin makaa kuolleena maassa.* Kuuluttaja: Vastustajasi on barbaari. *kyseessä on gladiaattoritappelu* Pelaaja: Hyvä. *Barbaari moukaroi muutamalla erikoisella ja kriittisellä osumalla pelaajan uuteen, uljaampaan uskoon.* -Vartija: Pysähdy! Pelaaja: Noin vähän vartijoita, pääsen siitä ohi. *kuten arvata saattaa, ohi ei menty* -Peikot: ÖRINÄÄ Pelaaja: En luovuta ikinä. Paranna jalkani. *peikko lyö ja jäljellä ei ole enää paljoa parannettavaa* -Pelaaja: Hoitele sinä nuo, minä en tuommoisen takia vaivaudu. *lyhyesti: olisi kannattanut vaivaantua =D* Ja nämä ovat käyneet pelissä =)
vakavalapsi linkki 16. huhtikuuta 2003 kello 12.01
vakavalapsi 16. huhtikuuta 2003 kello 12.01 linkki Nämä viimeiset sanat ovat peleistämme viimeisen puolentoista vuoden ajalta, aivan kaikkia en saanut tähän haalittua. Omasta mielestämme osa näistä on aika hemmetin hauskoja, mutta tuskin ne avautuvat muille niinkään hyvin. Pelaaja (nainen, 19): Sinä olet jo kaatunut. Pelaaja (mies, 17): Täällä ovella on joku. Pelaaja (mies, 18): Mä kostan yksin. Pelaaja (mies, 18): Sä menetät joko vaimos tai henkes. Pelaaja (mies, 17): Jääkää te tänne alas, mä tsekkaan ton yläkerran. Pelaaja (nainen, 18): Vittu, mä en mihinkään vankilaan mee. Pelaaja (mies, 18): Anna mulle toinen mahdollisuus. Pelaaja (mies, 17): Sammuttakaa joku valot. Pelaaja (nainen, 18): Antakaapas neidin olla. KESKUSTELU EPH: Et kai sä luule, että mä valehtelen? Pelaaja (nainen, 19): En tietenkään! Niin no... eipämuuta...
Olorin linkki 14. kesäkuuta 2003 kello 12.51
Olorin 14. kesäkuuta 2003 kello 12.51 linkki Kaikenlaisia sammakoita sitä hahmot kuollessaan suustaan päästäneet, mutta yks viimeisimpiä kuolemia meni näin: Hahmot: Mun ja kaverin hahmot(nuoria ihmis miehiä), mykkä intiaani ja puhuva puupatsas(sidontalumous: vanhan merimiehen henki. Tilanne: Hylätty temppeli, vesi allas jonka vesi vuoroin nuorentaa ja vuoroin vanhentaa, tai sitten ei mitään. Kaveri päättää hypätä altaaseen jotta tulis vähän nuoremmaks. (Hyppää pommilla). "Oota hetki, mä käyn pesulla"...molskis; nuorentui hengiltä. Hahmoni sekos ja teki itsarin samaan tyyliin.
Larppa linkki 19. kesäkuuta 2003 kello 13.33
Larppa 19. kesäkuuta 2003 kello 13.33 linkki "Me tulemme vielä" ^-- Aika tuore. Lopetettiin pelaaminen tässä puoli tuntia sitten ja Bulster, tuo Uroxin rämäpäinen ja yksinkertainen seuraaja, kuoli lunarien toimesta. Kaksi laukaista raskailla varsijousilla, mahaan ja rintaan, kaatoivat Bulsterin ja sitten tulee pistelemään pari lunarilaista keihäillä hengiltä. Jäi minulle mysteeriksi tuo juttu. Tai saattoi tarkoittaa orlanthien kostoa lunarilaisille (Tilanne oli, että Mustamor oli kutsunut heimoneuvoston koolle ja klaanien johtajat, mutta kesken kaiken lunarit syöksyivät paikalle ((Mustamorin juoni pahinten orlanthi kapinallisten kukistamiseksi)) ja antoivat kyytiä orlanthilaisille), mutta samapa tuo. :)
Xenro linkki 24. heinäkuuta 2003 kello 11.22
Xenro 24. heinäkuuta 2003 kello 11.22 linkki Hehheh! Topicin nimi varmaan kertoo kaiken. :D Tässä vajaa vartti sitten päättyneessä pelissämme, matkakumppanini Lurz (peikko) jäi seisomaan aukiolle myrkytetty kirves kädessään. Olin ovelana poikana merirosvollani hypännyt karhuntalja heiluen lähimpään puskaan piiloon ja vetänyt leveän miekkani esiin. PJ sanoi, että ylhäältä ilmoista lensi alas linnun näköinen olento syöksyen kohti Lurzia. Lurz naureskeli pienelle linnulle kunnes hänelle valkeni jotain: Lintu, joka syöksyi tätä kohti, olikin Rok-lintu pahimmasta päästä (siipien kärkiväli 30m). Rok-lintu viiletti alas napaten ison peikon kynsiinsä. Silloin Lurz totesi: "Ylhäällä taivaalla se näytti ainakin isommalta." Ja sinne katosi kova peikko. :lol: Siinä sitten revettiin kaikki nauruun. Istuin siellä puskassa edelleen ällistyksissäni. Selvisin yksin koko seikkailusta muutamilla ruhjeilla ja myrkytyksillä. Ja eikun tekemään vuorostani omaa seikkailua...
Diaidis linkki 25. heinäkuuta 2003 kello 7.47
Diaidis 25. heinäkuuta 2003 kello 7.47 linkki Oli tässä pari päivää sitten kummallinen tapahtuma luolassa X. Siellä yksi fanaattinen barbaari jakeli ohjeita suunitellessaan unilohikäärmeen tappoa. Pelaaja: - "Matti sinä otat tuosta oudosta nassakasta mustaa hiekkaa (mustaruuti) ja heittelet sillä lohikäärmettä silmiin taistelussa!" PJ: :) :roll: :) Pelaaja: - "Pekka, sinä tulet Matin tilalle heittämään lohikäärmettä hiekalla silmiin, jos hän jostakin syystä epäonnistuu tehtävässään!" PJ: :-o :-D Pelaaja: - "Sitten Pentti menee lattialle makaamaan keihäs sojottaen ylöspäin kohti luolan suuaukkoa, kun lohikäärme tulee sisään niin se osuu keihään kanssa makavan Pentin päälle!" Pelaaja: - "Sidotaan Pentti vielä varmuuden vuoksi ettei hänen rohkeus horjuisi ratkaisevalla hetkellä!" PJ: :-o :o :lol: Kyseinen barbaarimme käytti tuota samaa "hiekkaa" naamiointiin. Hän ripotteli sitä päälleen tasaisen kerroksen. Hyppäsi lohikäärmeen selkään berserkissä, roihahti tuleen (Matti ja Pekka räjähtivät), löi lohikäärmeeltä tosikirveellään pään irti kritillä, sen jälkeen vielä epäonnistui tarpeeksi monesti havainnoinnissaan ja teurasti kaikki loput apulaisensa! (Kyseiset repliikit oli sanottu vakavalla tositarkoituksella) (Pelijohtaja oli kuolla nauruun) (Pentti murskaantui lohnun alle)
Xenro linkki 25. heinäkuuta 2003 kello 22.57
Xenro 25. heinäkuuta 2003 kello 22.57 linkki -Se näytti pienemmältä silloin kaukana taivaalla. (Lurz, peikko, kun Rok-lintu syäksyi sitä kohti ja vei mukanaan) -Hah! 5 peikkolaista?! eikö muuta? (oma hahmoni sanoi, kun huoneseen rynnisti vielä 20 lisää.) :D -Hihhei! Siltähän lähti pää liitoon! (oma hahmoni sanoi, kun sai heti perään miekkoja, keihäitä, nuolia ynnä muuta mahansa peitoksi) -Tunnemme itsemme pieniksi. (Lurz ja hahmoni kohtasivat jättiläisen ja PLÄTS!) -Katsos, kuinka miekka heiluu pian örkin mahaan! (Marwell sanoi, heilautti bastardimiekkaansa, kompuroiden iskun, jolloin örkki kamppasi tämä ja Marwell tipahti tornista alas) Non-legendary: -EEEEIIIIIIIIIII!!!!! -Mutta kun se tuli tuolta nii miten se pystyi muka noin? -Voin melkein väittää, että tämä joki on kahlattavissa. -Peikollahan on terävä keppi. -Mitä hittoa?!?! Miten "ankka" TUOLLAISEEN kykenee??!?! -Sehän olikin auki. (ovi murskattiin kirveillä auki) :D
Mostal linkki 29. heinäkuuta 2003 kello 10.59
Mostal 29. heinäkuuta 2003 kello 10.59 linkki Mulla oli KERPissä Dunadán niin kun yks velho mätkäs sitä tulipallolla mahaan niin se huus viimeseks: PERKELE!! ALÄ HELEVETISSÄ POSAUTa SITÄ TULIPALLOA MUHUN!!!
Rautakääpiö linkki 7. elokuuta 2003 kello 22.08
Rautakääpiö 7. elokuuta 2003 kello 22.08 linkki - onpas kirkas valo :-o
Wildor linkki 15. elokuuta 2003 kello 17.39
Wildor 15. elokuuta 2003 kello 17.39 linkki "Ja nyt työnnät sen piipun muualle, tai joudun paheksumaan teitä!" Fixeri hahmoni cyberissä. "Ei sarjatulella osu mihinkään.." Lekuri hahmoni cyberissä "Sulla on varmistin päällä.." Etsivä hahmoni noirissa. Toisella oli revolveri...huoh
black knight linkki 31. lokakuuta 2003 kello 16.57
black knight 31. lokakuuta 2003 kello 16.57 linkki "vitun homo pj"
Häjy linkki 31. lokakuuta 2003 kello 17.04
Häjy 31. lokakuuta 2003 kello 17.04 linkki [quote:1dc07a94cf="black knight"]"vitun homo pj"[/quote:1dc07a94cf] Kehen hahmo viittasi noilla viimeisillä sanoillaan? -Simo
black knight linkki 1. marraskuuta 2003 kello 19.40
black knight 1. marraskuuta 2003 kello 19.40 linkki ainiin.... unohin painon HAHMO.... mut siis... hahmoilla nyt viimeisiä sanoja on varmaan jotaa, että auts tai jotaa
GreepyReaper linkki 4. marraskuuta 2003 kello 17.47
GreepyReaper 4. marraskuuta 2003 kello 17.47 linkki "Kyllä minä osaan ajaa autoa"
RaZiel linkki 7. tammikuuta 2004 kello 17.17
RaZiel 7. tammikuuta 2004 kello 17.17 linkki Eräs hahmo jota pelautin tokaisi kuuluisiksi viimeisiksi sanoikseen: -Kato, joulupukki! :-? Loogista... Muut ovatkin sitten sitä luokkaa kuin: -Aaargh!! ja Hnnnn....
Fourfinger linkki 7. tammikuuta 2004 kello 18.14
Fourfinger 7. tammikuuta 2004 kello 18.14 linkki Tässä lähiaikoina sain todistaa yhden hahmon viimeiset sanat... Ne meni muistaakseni näin: Ei pojat.. me ollaan hävitty tää peli. :lol: :lol:
Sabutai linkki 8. tammikuuta 2004 kello 13.28
Sabutai 8. tammikuuta 2004 kello 13.28 linkki Ryhmä (raskaasti aseistettu ja panssaroitu) laskee veneellä maihin tuntemattomalle saarelle. Ryhmä alkuasukkaita on rannalla vastassa lannevaatteissa ja kevyet heittokeihäät käsissä. Mihin eräs PH: "Jos niillä jotkut heittokeihäät vaan on niin ei niiden kyllä kannata meille alkaa ryttyilemään." Samassa seikkailussa muuten porukan kovin taistelija virkkoi tälleen: "Menkää te muut siihen veneeseen, tapanpa tämän allosauruksen soolona."
GreepyReaper linkki 8. tammikuuta 2004 kello 16.23
GreepyReaper 8. tammikuuta 2004 kello 16.23 linkki Loharin Slayaukseen kykenevä ryhmä kohtaa luolastosta Goblinin. "Eihän tosta ole mihinkään, mä liiskaan sen mun jalkani alle" 10 minuuttia myöheemmin koko porukka makaa verissä päin lattialla. (Katsokaa "pahimmat viholliset" keskustelusta)
Bragolgurth linkki 8. tammikuuta 2004 kello 16.53
Bragolgurth 8. tammikuuta 2004 kello 16.53 linkki Täytyy myöntää, ettei kukaan hahmoista ole VIELÄ kuollut. Pj on ollut armollinen, mutta luultavasti sekin joskus loppuu, viimeistään siinä vaiheessa kun pelaajat päättävät "hoidella" hirviöiden äidin, öhö... ________________ [i:73389b704d]Beautiful womens attracts fierce fighters[/i:73389b704d]
Kreifi linkki 8. tammikuuta 2004 kello 23.42
Kreifi 8. tammikuuta 2004 kello 23.42 linkki Meillä kuolee hahmoja äärimmäisen harvoin. Kerran kuitenkin tätä kompensoitiin: Porukan koko oli 4-5, en muista tarkkaan. Ryhmä yritti jostain syystä kiivetä hyvin vaikeakulkuisen vuoren yli/päälle/mitä ikinä. Pari heppua oli jo tippunut vuorelta ja kuollut. "Ehkä meijän pitäis mennä alas" Kyllä, he menivät alas ja nopeasti.
GreepyReaper linkki 9. tammikuuta 2004 kello 15.52
GreepyReaper 9. tammikuuta 2004 kello 15.52 linkki Kun mä huomaan ettei pelistä tule mitään. Luon ison ambush hyökkäyksen joka tappaa koko ryhmän. Ja sitten aloitetaan uusi kamppanja.
Kreifi linkki 10. tammikuuta 2004 kello 11.49
Kreifi 10. tammikuuta 2004 kello 11.49 linkki [quote:96858ad030="GreepyReaper"]Kun mä huomaan ettei pelistä tule mitään. Luon ison ambush hyökkäyksen joka tappaa koko ryhmän. Ja sitten aloitetaan uusi kamppanja.[/quote:96858ad030]Menee vähän off-topic, mutta olenkin kovissss... Minusta tuo on hiukan tylsä tapa lopettaa. Mielummin antaa hahmoille muodostua jonkinlaisen tulevaisuuden, niillä ei vaan enää pelata. Hahmosta voi tulla vaikka kuningas, mutta sitä ei saa enää sitten pelata tai jotakin. Tämä antaa pelaajalle oikeasti hiukan kiksejä, kun hän loppujen lopuksi saavutti jotain (vaikka saavutuksen osa-ansio olisikin siinä, että kampanja lopetetaan).
GreepyReaper linkki 11. tammikuuta 2004 kello 9.22
GreepyReaper 11. tammikuuta 2004 kello 9.22 linkki Meijän pelaajat eivät koskaan pääse niin pitkälle että ne saavuttaisivat jotakin. Sen takia ne vain pitää listiä.
pysir linkki 9. helmikuuta 2004 kello 18.02
pysir 9. helmikuuta 2004 kello 18.02 linkki Oli tämmönen tilanne että yhellä PH:lla oli vakava fobia veteen, sitten ne päätti paeta yhen joen kautta yhestä paikasta (tämä paikka oli synkmetsässä, uskoisin nimen olevan useimmille tuttu) no se huijas muita ja pääs karkuun siltä lautalta jolle ne oli sen sitonu ettei se karkais ( :lol: ), ja tämä tyyppi lähti jostain minulle tuntemattomasta syystä juoksemaan synkmetsään... -Perkele, Väijytys! :wink:
Gerenth Rohkea linkki 31. toukokuuta 2005 kello 6.38
Gerenth Rohkea 31. toukokuuta 2005 kello 6.38 linkki paransin loukkaantunutta karhua ja sanoin:" ei tämä satu." karhu sanoi:" mutta tämäpä sattuu!!!" aika paha tilanne.
Alec linkki 7. kesäkuuta 2005 kello 13.42
Alec 7. kesäkuuta 2005 kello 13.42 linkki Melkein viimeiset sanat: Pelaaja1: Antakaa mun kerranki hoitaa jotain puhumalla, ei aina tarvi väkivaltaa! Muu porukka: Se on nyt vähän myöhast jo Pelaaja1: [b:1d53ec9034]Luottakaa ny muhun kerranki[/b:1d53ec9034] Muu porukka: Huoh, no tän kerran Pelaaja1: "pitkä poliittinen puhe" PJ: Teidät viedään tyrmään ja tuomitaan kuolemaan! Kaveri viel epätoivosena koitti tiirikointia rautalangalla, 02 ja lukko sano "klik" Mulla sauhus jo pyyhekumi tässä vaiheessa :x Pakoon päästiin, mut oli viimeinen kerta ku toi yks "politikoi"!
viljo linkki 7. kesäkuuta 2005 kello 19.55
viljo 7. kesäkuuta 2005 kello 19.55 linkki niinhän se menee että pirullisen suunnittelun jälkeen ph:t päätyvät aina rynnäkköimään kuola suusta valuen. Karmit kaulassa sisään ja paareilla pois...vanha miliisin periaate toimii edelleen.
Argrath linkki 5. elokuuta 2005 kello 8.02
Argrath 5. elokuuta 2005 kello 8.02 linkki "No voi Helvetti" Varashahmoni astuttuaan ovesta sisään ja saatuaan raskaasta varsijousesta kriittisen rintaan. :-o Kaverit (pelaajat) pistivät bileet pystyyn sillä, olivat pitkään halunneet nähdä pitkäikäisen hahmoni kuolevan (heiltä oli kuollut useampia omia hahmoja). PJ kuitenkin lopetti bileet kun porukan EPH papitar heitti hahmooni ressun ja matka jatkui. :lol: "Tee pahimpasi" Samooja hahmoni (KERPissä) maagille joka vastasi tulipallolla. "Ette te mua saa hengiltä" Porukkamme kovin taistelija joen varrella käydyssä taistelussa. Tyypin raskas haarniskointi torjui harvat läpipäässeet iskut. Sitten yksi vastustaja onnistui tönäisyssä ja kaveri putosi jokeen. :-D Haarniskassa olikin sitten kiva yrittää uida. :evil:
Cara linkki 19. elokuuta 2005 kello 8.47
Cara 19. elokuuta 2005 kello 8.47 linkki Rolemasterissa tuli vastaan käytävä, johon oli maalattu erivärisiä raitoja. Hahmoni loistavasti keksi, että siniset raidat ovat turvallisia (pj oli miettinyt, että antaa siitä pisteitäkin :)) Sitten on vain se, että pitäisi hyppiä siniseltä raidalta toiselle (etäisyys aina n. 2m) "Kyllähän sitä aina sen verran loikitaan!" Jäljellä: kasa tuhkaa, kun velhottareni onnistui kaatumaan punaiselle raidalle...
Argrath linkki 24. elokuuta 2005 kello 13.57
Argrath 24. elokuuta 2005 kello 13.57 linkki Eräässä varhaisista (ja ymmärrettävistä syistä harvoista) johtamistani peleistä, kaverin kääpiöhahmo oli kyhännyt itselleen höyrykäyttöisen lentokoneen (tässä se ymmärrettävä syy - annoin pelaajien tehdä vähän mitä huvitti). Päätös sallia lentokoneen luominen alkoi kuitenkin vituttaa minua, ja suunnittelin päästäväni kääpiöparan päiviltä ensimmäisen tilaisuuden tullen. Kaveri lähti sitten koelennolle ja tajusin tilaisuuteni tulleen. Kusetin hieman heitoissa ja kaveri putosi taivaalta taittaen niskansa prosessissa. Niin ne viimeiset sanat taisivat olla "tää on epäreilua". :-D [Off Topic] Woohoo!!! Nousin riimulordiksi ja sain kivan pikku tähdenkin tuohon avatarini yläpuolelle. Kyllä nyt kelpaa. Tapauksen kunniaksi maksoin kulttimaksuni ja ilmoitin itseni virallisesti Kalikoksen täysjäseneksi (ja riimulordiksi 8-) ). Nyt ei kukaan pääse ryttyilemään kun on Suomen kovin järjestö taustatukena. Illemmalla sitten paikalliseen kievariin tapausta juhlistamaan muutaman huurteisen kanssa. [/Off topic]
Alec linkki 24. elokuuta 2005 kello 14.32
Alec 24. elokuuta 2005 kello 14.32 linkki [quote:6ab763c5bd="Argrath"]"tää on epäreilua"[/quote:6ab763c5bd] Toi kommentti on kans tullu meijän rolemaster peleissä vähän liianki tutuks! Pj:llä sellanen mentaliteetti, et jos ns. finnalibattle loppuuki vähän liian helposti pelaajien voittoon, ni yllätys yllätys jostain tyhjästä pamahtaa joku super örkkimörkki! Mut ei voi mitään "elämä on" :-D !!! Höyrykäyttöinen lentokone! LOL Tosta tulee mieleen joku dragonlancen maahis projekti! Lopputuloskin oli yllättävän samanlainen, esimerkkinä maahisten sukellusvene Tuhoutumaton 11!
Fourfinger linkki 26. elokuuta 2005 kello 13.26
Fourfinger 26. elokuuta 2005 kello 13.26 linkki Joskus kun pelailimme, en nyt muista mitä peliä taisi olla RQ, niin hahmoni meni kuitenkin ronskina miehenä ns. "punaisten lyhtyjen kadulle" jakamaan rakkauttaan. No minä lampsin läheiseen porttolaan ja valitsin parhaimman näköisen kurtisaanin... ...Kun hommat oli tehty ja oli maksun aika, no kohta sain huomata, että minulla ei ollut rahaa kuin muutama lantti. Asia eteni niin että kurtisaani kutsui vartijat ja vaati kunnon maksua tehdystä työstä, yritin epätoivoisesti neuvotella kiusallisesta tilanteesta pois koska kaikki varusteeni olin jättänyt porttolan eteiseen ja minulla ei ollut mitään millä tapella paitsi nyrkit... ...3 puhelinkopin kokoista vartijaa tuli todella nopeasti huoneeseen ja vangitsivat minut. Vartijoille ei riittänyt pelkästään se että heittäisivät minut ulos vaan he myös leikkasivat "paimensauvani" irti poikki rangaistukseksi!! Syvä kiitos Pj:lle... Hahmollani ei ollut syytä elää, joten hyppäsin läheiseltä kalliolta alas ja huusin viimeisiksi sanoiksi: Halusin vain jakaa rakkautta!!! [b:2b1607a80a][/b:2b1607a80a]
Amadi linkki 20. lokakuuta 2005 kello 12.34
Amadi 20. lokakuuta 2005 kello 12.34 linkki [quote:89cbbb9974="Alec"][quote:89cbbb9974="Argrath"]"tää on epäreilua"[/quote:89cbbb9974] Toi kommentti on kans tullu meijän rolemaster peleissä vähän liianki tutuks! Pj:llä sellanen mentaliteetti, et jos ns. finnalibattle loppuuki vähän liian helposti pelaajien voittoon, ni yllätys yllätys jostain tyhjästä pamahtaa joku super örkkimörkki! Mut ei voi mitään "elämä on" :-D !!! Höyrykäyttöinen lentokone! LOL Tosta tulee mieleen joku dragonlancen maahis projekti! Lopputuloskin oli yllättävän samanlainen, esimerkkinä maahisten sukellusvene Tuhoutumaton 11![/quote:89cbbb9974] joo meillä ollut sama ongelma mutta lopputuloksena aina sekin mönsy kuolee :-D meillä ollu muitakin ongelmia, mukaan lukien se että mun munchkin soturimunkki joka sai taustavaihtoehdoiks lykantropian ja erityisen vahvan ja kaikkee muuta (ne heitettiin) ja omisti tasolla 1 luokan 4 aseettoman taistelun iskut hyökkäysbonuksen 77... muuta kivaa on nähty et kiitos roolimestarin kriittistaulukon niin onnistuttiin tappaan lohikäärme jollain parilla tason 1 hahmolla.. kertaakaan mun hahmo ole kuollut mihinkään luurankoa isompaan mutta olen esimerkiksi kuollut hiiteen, pieneen eläimeen (kissa) kiitos kriittisten eräät viimeiset sanat menivät: "IIK, pieni kissaeläin. nyt kyllä kuoltiin" tuli siitä että viime hahmo oli kuollut pieneen kissaeläimee, arvatkaapa miten tässä kävi
Godunya linkki 4. marraskuuta 2005 kello 14.56
Godunya 4. marraskuuta 2005 kello 14.56 linkki Meidän 4kätisellä broon viimeiset sanat olivat punaista lepakkoa vastaan taistellessa "Ainakin vastus oli mahtava..."
ZamboNet linkki 8. joulukuuta 2005 kello 23.13
ZamboNet 8. joulukuuta 2005 kello 23.13 linkki Täytyypä joskus etsiä viimeiset sanat vihkonsivut jostain pölyttymästä. Kyllä olemme ottaneet viimeisiä sanoja ylös, koska sen verran monta hahmoa pelipourkassamme on kuollut :D Yksi joka tulee nyt mieleeni kävi Cyber Punkissa. Hamoni oli kaverin kanssa ryöstämässä elektroniikkakauppaa. Olivat jo sisällä ja lastasivat tavaraa, hahmoni huomasi ikkunoiden läpi siviilin, joka huomasi ryöstäjät, alkoi kaivaa puhelinta ja ripeästi lähti kävelemään pois näkyvistä. "Jatka tavaroiden lastaamista", sanoi hahmoni kaverille (jotka olivat myös viimeiset sanat) samaan aikaan kun otti pistoolinsa, otti siviilin jyvälle, blang. (tässä vaiheessa heitettiin onnistuminen... kriittinen epäonnistuminen... heitetään kuinka paha: todella paha (ammut itseäsi), heitetään paikka: pää) Eli hahmoni ampui itseään päähän ja tokihan siviili pääsi karkuun ja soitti poliisit ja mikäli oikein muistan kaveri pääsi hommasta vielä putkaan :D Eipä tuossa muuta saata todeta kuin, että aina ei voi onnistua, ei edes joka kolmas kerta.
viljo linkki 9. joulukuuta 2005 kello 9.06
viljo 9. joulukuuta 2005 kello 9.06 linkki Ah, mikä pelisysteemi...mikä onkaan mukavampi tapa lopettaa hahmo, jonka persoonallisuutta on kasvattanut vuosia ja johon on juurtunut, kuin heitää vitun paha fumble! Tuossa vaiheessa pelinjohtaja voisi tehdä kevätjuhlaliikkeitä sen verran, ettei hahmo kuole. Toki jos dokaa samalla ja pitää humoristista one-shottia, niin mikäs tuon hauskempaa!
ZamboNet linkki 9. joulukuuta 2005 kello 10.37
ZamboNet 9. joulukuuta 2005 kello 10.37 linkki No kyseessä ei ollut one-shotti :D Pelijärjestelmänä toimi Cyber-punk, mielenkiintoisine kriittisineen (tosin huvittavia kriittisiä on kaikissa peleissä). Ja kieltämättä pelinjohtaja olisi voinut käyttää jumalaisia voimiaan :D Toinenkin homma käynyt samalla pelialustalla (cyberillä siis). Hahmoni oli pommimies-tekno. Peliporukalla oli jengi kasassa, jolla oli kohtalaisesti rahaa käytössä, ja heillä oli hylätty varastorakennus tukikohtanaan. Nerokkaina päätimme poliisien varalta pitää hallin alla olevaa viemäriä asekätkönä ratsian varalta. Kerran sitten olimme suunnitelleet keikan johon kuului C-5 kauko-ohjatulla sytytyksellä. No kaikki välineethän oli jo valmiiksi. Kauko-ohjain ja rele-yksikkö joka pommiin pistetään... ja se hommahan on aika yksinkertainen... rele aika pitkälti vain kiinni ja se on siinä :D Pelinjohtaja kuitenkin uhkaili heitolla joten hahmoni totesi muulle peliporukalle: "Taidan mennä varmuuden varalta tuonne asekätköön pistämään tämän pommin etten riko koko taloa jos jotain menee pieleen". Sinne hahmo sitten menikin. Heiton paikka: noppa pyöriii - ykkönen. PJ:"Okei... se oli moka... heitetään sitten oliko kriittinen" Heitän noppaa mutisten: ykkönen. PJ: "Noniin... se oli selkeästi kriittinen moka. Heitä vielä kuinka paha kriittinen moka, muista että iso on tässä paha, joten jatka ykköslinjaa." Minä heitän hakaten samalla päätäni pöytään: kymppi. Tässä vaiheessa peliporukka repeää täysin ja minä lasken mahdollisuuksia millä tämä tapahtuu ja päädyin 1/1000 ratkaisuun. Lopputuloksena oli 5kg C-5:ta räjähtää hyvin umpinaisessa tilassa: viemärin kansi lentää hallin katosta läpi ja lattiaan tulee ammottava reikä, jossa hiekka-aineksessa saattaa löytää suolenpätkiäni. Se oli sen teknon loppu. Ei enää lekurin apu auttanut :D
viljo linkki 9. joulukuuta 2005 kello 10.55
viljo 9. joulukuuta 2005 kello 10.55 linkki heh, kieltämättä surullisen hupaisa tapaus. eikä siinä, jos kampanjaan sopii, että hahmot kuolevat, niin ei tuo järjestelmä sitten haittaa. Meikäläinen on luonut loskalmin kampanjaamme vuosien aikana sellaiset salajuonet, että en viitswi tappaa hahmoja kuin äärimmäisestä typeryydestä rankaisuna, tai merkittävässä contestissa, jossa bidit kasvaa tyyliin 140ap:hen. pääasia on, että pelatessa nauttii ja tuollaiset kommellukset lisäävät ainakin muiden hupia.
ZamboNet linkki 9. joulukuuta 2005 kello 20.53
ZamboNet 9. joulukuuta 2005 kello 20.53 linkki Puhutko nyt cyberin armorpointeista? :O 140? :D hikistä.... ei meillä kampanjoissa tai missään ole tuollaisia armeijatouhuja... pelaillaan ehkä enemmän sitten ruohonjuuritason ja keskitason pelejä... eli ei mitään maailmaa muuttavia juttuja sinänsä... itse tykkään peleistä sillai, että tulee sitten kontrastia jos joskus pääsee osalliseksi johonkin tärkeään. Koska muuten pelit menee siihen että runessa esim ei ole enää muuta vastusta kuin unilohikäärmeet tjs... minusta se on vähän... no... yliampuvaa. Itse tykkään enemmän maanläheisestä hommasta... jotenkin se tuntuu aidommalta. Mutta toisaalta se on vain minun mielikuvitukseni rajoittuneisuutta.
Olorin linkki 10. joulukuuta 2005 kello 1.24
Olorin 10. joulukuuta 2005 kello 1.24 linkki [quote:cf6300336f="ZamboNet"]Puhutko nyt cyberin armorpointeista?[/quote:cf6300336f] Jos vilkaiset hieman tarkemmin, niin huomaat viljon mainitsevan Loskalmin. Eli Gloranthasta on kyse, ja tarkemmin sanottuna Hero Questista, jossa ap:t ovat advantage pointteja, eli etupisteitä. Niiden avulla taistelussa(tai missä tahansa muussa pidennetyssä konfliktissa) mallinnetaan tapahtumien kulkua, ja osaanottajien pärjäämistä.
ZamboNet linkki 10. joulukuuta 2005 kello 23.54
ZamboNet 10. joulukuuta 2005 kello 23.54 linkki Selvä... pahoitteluni. Puusilmäni eivät sanaa bonganneet, eikä kyseinen maailma juurikaan olisi sanonutkaan :) Mutta nyt tiedän.
Alec linkki 23. tammikuuta 2006 kello 13.58
Alec 23. tammikuuta 2006 kello 13.58 linkki Herätellääs ny tätäki ketjua hieman ku sattu tulee mieleen yks välikohtaus. Pohjustetaas ny vähän, eli yleensä tykkään pelata jotain rääväsuista barbaaria joka ei taisteluja kaihda! No kerran päätin tehdä jotain erilaista ja tuloksena oli lähes kaikkea kunnioittava samurai, jolla ei ollut paheita, puolusti vähempiosaisia ja oli ystävällinen kaikille! Viimiset sanat meni tyyliin tämä: Joku barbaari: Mitäs helvettiä sinä siinä tuijotat Minä: Hyvä herra, toivottavasti en loukannut B: Suksis kuuseen siittä herrottelemasta M: Teidän ei tarvitse kiihtyä, kyllä minä voin siirtyä B: Pitäiskö mun muovata sun naamaa vähän M: Herra hyvä siihen ei ole tarv... Ei vittu nyt mulla palo kiinni, tää on ihan helvetin näätä hahmo, ei tällasella paskahousulla pelaa kukaan, hyvä herra ja vitut mä voin kertoa mihin mä voisin tunkea nää herrottelut nyt saatana uus hahmo kehiin tai mä lähen baariin ja vedän pään täyteen kostoks!!! Nii eli toi viiminen sanatulva tuliki aika off game ja se hahmo hylättiin sillä sekunnilla! Tuli mulla mittari vastaan ja seuraava hahmo oliki sit taas vaihteeks joku mörssäri barbaari! Heh, muu porukka ei kyl tykänny hyvää, ku toi taiski olla eka hahmo ketä ei aiheuttanu solkenaan ongelmia koko porukalle :-D
ZamboNet linkki 23. tammikuuta 2006 kello 18.26
ZamboNet 23. tammikuuta 2006 kello 18.26 linkki Itse tykkään useammin pelata juuri sovinnaisia hahmoja :D enemmän juuri samuraisi kaltaisia. Mutta mielenkiintoiset viimeiset sanat tosiaan :D Ei ole meillä viimeisinä sanoina yleensä off-game uhkailua kuulunut :)
Cara linkki 24. tammikuuta 2006 kello 10.06
Cara 24. tammikuuta 2006 kello 10.06 linkki Jeps jeps, taidankin muistaa ton Alecin hahmon. Muistaakseni sen seuraavan barbaarin vimeinen sananvaihto meni suunnilleen näin: Jo tapahtunut: porukkamme ankka, mun aatelinen, alecin barbaari ja eph peikko olivat saaneet jonkun tehtävän suoritettua ja saaneet siitä palkkion. Valitettavasti palkkiokirstusta uupui vähän luvattua rahaa. Peikko halusi oman osuutensa. Ja se oli iso. Ankka on piilossa puskassa. Mä: Jep, annetaan peikolle sen osuus, sitten mä otan mun ja ankan osuuden ja sä saat loput. Alec: Mitä?! Kuinka paljon siinä on rahaa?! Mä: no siitä puuttuu vähän... peikko: minä tahto minun rahat! *heristelee nuijaansa* Mä: okei okei. *lastaa peikon rahat peikolle**peikko lähtee* noniin, multa puuttuu käsi, joten jos mä nyt saan mun osuuden, mitä mulle lupasit ja lainaan ankalta, niin saan ehkä käteni takas jos myyn vielä hevosenikin. Alec: ja ei käy!! Tää hahmo ei oo sellanen joka jakaa vaan rahaa, mä tarviin haarniskan, eli mä otan mun rahat!!! Mä: etkä h***lvetissä ota! sun takii me tähän seikkailuun mentiin, kun sun henkee uhkailtiin, joten mä nyt lasken mun ja ankan osuuden tästä pois. Alec: *vetää miekan esiin* nyt mä kyl vedän tota tyyppii!! Mä: no just, ei oo kyl sit tänne takasin tulemista! saat porttikiellon! (siis pelataan meillä) Sitten jatkuu sekavaa sanailua, jonka seurauksena barbaari lähtee viimein tömistelemään metsään (ilman rahoja) ja aatelinen saa käden ilman hevosen myymistä. Sitten aatelinen-ankka parivaljakko tapasikin oikean Alecin (siis sen riimulordihahmon) ja hetken kaikki oli taas hyvin... Mut toi sanaharkka on legendaa :lol: Meidän viimeiset sanat on usein offgame. :-D
Alec linkki 24. tammikuuta 2006 kello 10.59
Alec 24. tammikuuta 2006 kello 10.59 linkki Loistava veto Cara, toi on kyllä elävä legenda :lol: Toi tossa yllä on vielä tiivistelmä, oikeesti toi sanaharkka/tappelu kesti vähintään puolisen tuntia, jonka jälkeen pelikerta stoppas siihen! Huvittavinta tosta teki se et kaikki peliporukassa iältään 20+, mut sanaharkan viimiset kommentit meni tyyliin: "mä en leiki teijän kans enää" "ei tarvikkaan saat porttikiellon" :oops: Meni vähän yli toi homma ja se selvitettiin jo saman illan aikana! Siitä sit seuraski yks meijän vakio insidereista! Eli ku oon täällä muutaman kerran maininnu et en uskalla ryppyillä Caralle, johtuen porttikiellon pelosta, ni koko juttu lähtösin tosta tapauksesta :-D
ZamboNet linkki 24. tammikuuta 2006 kello 13.44
ZamboNet 24. tammikuuta 2006 kello 13.44 linkki :D meillä on ainoastaan yksi pelikerta päättynyt off-game sanaharkkaan muttei sekään ollut kenenkään viimeiset sanat. Yksi kaveri ehdotti yhtä sääntöuudistusta, hetki pohdittiin ja keksittiin melkoisia aukkoja uudistuksista ja naursekeltiin ehdotukselle. Ehkä kaverilla oli huono päivä mutta silloin hänellä napsahti ja tavarat lennellen lähti menemään :D Seuraavana päivänä pelattiin taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. One of those days, i guess.
Verikirves linkki 16. kesäkuuta 2006 kello 10.14
Verikirves 16. kesäkuuta 2006 kello 10.14 linkki -Ei se nyt niin kapiselta näytä. -Mitäköhän ne lohikäärmeet mahtaa syödä...(Pohdiskeli ystäväni lohikäärmeiden lähettyvillä.) -Kaupunginvartija: Miksi teillä on veriset kädet? Ja missä ovat edelliset kaupunginvartijat? Dort Verikirves: Teurastimme juuri hirven ja kaupungin vartijat menivät takaovesta... Kalt Hopeanuoli: Niin kävi! :-D
Zero linkki 31. heinäkuuta 2006 kello 20.23
Zero 31. heinäkuuta 2006 kello 20.23 linkki -Ja tämähän oli ja on minun paikkani. (Pienehkö kapakka tappelu) -Kylläpä on rehdin näköistä väkeä kysytäänpäs tietä -Ompa veikeitä elukoita mahtaakohan ne tykätä banaania. (Ei varmaankaan tykkäilly banaanista) :wink: jne.
Alec linkki 1. elokuuta 2006 kello 8.01
Alec 1. elokuuta 2006 kello 8.01 linkki Mun yks just tehty suuri ja mahtava taikuri, tokas alkuun että "mä käyn testaas mun taikoja johonkin pulsuun jossain pimeellä kujalla". 5 min myöhemmin se pulsu potki mun taikurin hengiltä sinne pimeälle kujalle...
ZamboNet linkki 1. elokuuta 2006 kello 11.28
ZamboNet 1. elokuuta 2006 kello 11.28 linkki [quote:baa360543f]5 min myöhemmin se pulsu potki mun taikurin hengiltä sinne pimeälle kujalle...[/quote:baa360543f] Aina ei selvästikään voi voittaa :D
Alec linkki 1. elokuuta 2006 kello 12.21
Alec 1. elokuuta 2006 kello 12.21 linkki [quote:b4e430c68d="ZamboNet"]Aina ei selvästikään voi voittaa [/quote:b4e430c68d] Kirotut RQ säännöt, joissa kuolema koittaa nopeammin ku hahmon ehtii tehdä!
Zero linkki 1. elokuuta 2006 kello 13.59
Zero 1. elokuuta 2006 kello 13.59 linkki [quote:f9123e4d51="Alec"][quote:f9123e4d51="ZamboNet"]Aina ei selvästikään voi voittaa [/quote:f9123e4d51] Kirotut RQ säännöt, joissa kuolema koittaa nopeammin ku hahmon ehtii tehdä![/quote:f9123e4d51] Legendat ei kuole koskaan!