Vanha foorumi

Takaisin

Hahmojen viimeiset sanat.

Roolipelikeskustelu
kulkuri 12. helmikuuta 2003 kello 11.29
Kirjoittaja Viesti
kulkuri linkki 12. helmikuuta 2003 kello 11.29
kulkuri 12. helmikuuta 2003 kello 11.29 linkki Tervehdys! Olen aloittelija tällä foormulla, vaikkakin pitkään olen jo muiden postauksia lukenut. Tulin lukeneeksi "Parhaita kämmejä" keskustelun ja hieman siihen liittyen ajattelin aloittaa toisen aiheen nimeltä "Hahmojen viimeiset sanat". Oman pelihistoriani aikana meillä on aina ollut tapana taltioida hahmolomakkeet hahmojen kuoltua ja siksi usein myös pelilomakkeen reunaan on taltioitu hahmon kuolema ja siihen liittyvät tapahtumat. Ohessa on muutamia peliporukoissani eri peleissä kuultuja kuuluisia viimeisiä lausahduksia. -Nehän on vaan peikkolaisia. -Apua! -Kyllä tämä kilpi vielä kestää. (Humakti jonka kilvestä oli hakattu puolet pp:stä pois) -En mä kypärää tarvii. (Peliporukkamme oli juuri asettunut lepäämään piilopaikkaan, riisunut panssarit ja minun hahmoni meni tutkimaan yläkerrasta kuulunutta kolahdusta) -Kuole sika! -Ei se mikään broo ole. jne. Nuo ovat siis sattumuksia, jotka ovat peleissä oikeasti tapahtuneet. Osa ehkä hieman kliseisiä, mutta itse pelitilanteessa naurattivat kummasti. Pienellä mielikuvituksella keksii varmasti lukuisia samanlaisia fiktiiviisiä tilanteita. -Kulkuri
Chividal linkki 12. helmikuuta 2003 kello 12.12
Chividal 12. helmikuuta 2003 kello 12.12 linkki Näitä kuuluisia viimeisiä sanojahan on kirjattu myös Ye Booke of Tentaclesien takakansiin. Siellä on kylä aika loistavia letkautuksia. Kuulin, että ne olisivat ihan oikeita sattumuksia tai ainakin niiden pohjalta tehtyjä. Aika hassua kyllä. :)
Larppa linkki 12. helmikuuta 2003 kello 13.04