Vanha foorumi

Takaisin

Viestien poistaminen.

Yleinen keskustelu
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 14.42
Kirjoittaja Viesti
Larppa linkki 15. tammikuuta 2003 kello 14.42
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 14.42 linkki Ja tämän vastauksen jälkeen saa kirjoitella kommentteja, että miksi? Alkoi ärsyttämään erään nimettä mainitsemattoman tämän valtuuden omistajan pelleily. Ja saa vinettää ja muuta vastaavaa! Tarkoitettu lähinnä admineille ja moderaattoreille.
esidebob linkki 15. tammikuuta 2003 kello 14.49
esidebob 15. tammikuuta 2003 kello 14.49 linkki Poistan aina, kun tilaisuus ilmenee. Olen minä sellainen ketku.
Larppa linkki 15. tammikuuta 2003 kello 14.53
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 14.53 linkki Ahaa niitä sitten voi poistella ihan kuka vaan "ketku". Luulin, että se on moderaattoreitten ja adminien hommaa.
humis linkki 15. tammikuuta 2003 kello 15.23
humis 15. tammikuuta 2003 kello 15.23 linkki [quote:728ae13997="Larppa"]Ahaa niitä sitten voi poistella ihan kuka vaan "ketku". Luulin, että se on moderaattoreitten ja adminien hommaa.[/quote:728ae13997] Ei voi. Moderaattoreiden ja Adminien erityishupi. Huomasin muuten, että äänestyksestä oli ovelasti jätetty pois hamuamani 'Harvoin' -vaihtoehto, mutta lisäsin sen ilkeillä admin-voimillani sinne. Äänestyksen perusteella meillä muuten on paljon enemmän moderaattoreita kuin tiesinkään :) . Arvioin, että olen poistanut foorumin olemassaolon aikana 20-30 viestiä ja pidän itseäni (sekä muita foorumin valvojia) yleisestikin varsin hillittyinä viestien poistamisen suhteen - ja se on vielä ihan sovittu juttu, Suomen Glorantha-seuran virallisen foorumin pitää olla mahdollisimman avoin kaikille, tämä kun on myös yksi niistä paikoista, jonka kautta Suomen Glorantha-yhteisö saa uutta innokasta verta riveihinsä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että foorumin annettaisiin hukkua sisällöttömiin viesteihin.
Nysalor linkki 15. tammikuuta 2003 kello 15.28
Nysalor 15. tammikuuta 2003 kello 15.28 linkki Larppa: [i:905f4e96ee]Ja tämän vastauksen jälkeen saa kirjoitella kommentteja, että miksi? Alkoi ärsyttämään erään nimettä mainitsemattoman tämän valtuuden omistajan pelleily.[/i:905f4e96ee] Tällä foorumillahan on kolme administraattoria, jotka voivat poistaa asiattomia viestejä: Tero Kaija, humis ja minä. Omasta puolestani voin ainakin suoraan sanoa, että olen poistellut asiaankuulumattomia viestejäsi, Larppa, ja tulen varmasti jatkossakin poistamaan. Viestejä kirjoitettaessa kannattaa tosiaan vähän miettiä, onko tosiaan jotakin sanottavaa ja myös sitä, sopiiko asia tiettyyn viestiketjuun. Ohjeita kirjoittamiseen löytyy aiheen Turhat ja tarkoituksettomat viestit alta, eivätkä varmasti äidinkielentunnin opitkaan ole hukkaan heitettyjä foorumilla. Tässäpä kirjoitusohjeista yksi lainaus: "Älä komentoi jotain asiaa vain parilla sanalla ("Ihan jees!" tai "Olen samaa mieltä."), vaan laita mukaan perustelut, sillä perustelemattomat viestit tullaan myös poistamaan. Jos et keksi perusteluita, parempi ettet vastaa myöskään mitään." Ja seuraavaksi Larpan viesti eräästä viestiketjusta: "Heh. Voi sen noinkin ottaa." Olisikohan syytä miettiä, onko tuossa perusteluja tai jotakin kiinnostavaa sanottavaa? Noh, se viesti on joka tapauksessa nyt poistettu. Hiukan lisää laatua siis, Larppa-hyvä! [i:905f4e96ee]Ja saa vinettää ja muuta vastaavaa! Tarkoitettu lähinnä admineille ja moderaattoreille.[/i:905f4e96ee] Kitise pois, mutta esitä myös perusteluja ja sano suoraan epämääräiset administraattoreihin kohdistuvat vihjailut. Kyllä me administraattorit varmaan olemme sen verran kovapintaisia, ettei meitä kritiikkikään pelota. :)
Larppa linkki 15. tammikuuta 2003 kello 16.07
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 16.07 linkki Humis kirjoitti: [i:94b10ea78b]Äänestyksen perusteella meillä muuten on paljon enemmän moderaattoreita kuin tiesinkään . [/i:94b10ea78b] Niin näköjään on juu. En ole kyllä itse äänestänyt ja kirjoitin kaikkien huomioksi, että tämä liittyy lähinnä admineille ja moderaattoreille, tai siis niin kun äänestys admin ja moderaattorit ja kommentit kaikille. Turha sinne on mitään puppua äänestää, jos ei ole admin tai moderaattori. Nysalor kirjoitti: [i:94b10ea78b]." Ja seuraavaksi Larpan viesti eräästä viestiketjusta: "Heh. Voi sen noinkin ottaa." Olisikohan syytä miettiä, onko tuossa perusteluja tai jotakin kiinnostavaa sanottavaa? Noh, se viesti on joka tapauksessa nyt poistettu.[/i:94b10ea78b] Kaikki ei voi valitettavasti miellyttää Nysalor, kuten olen jo aiemmin sanonut. Tarkoitin tuolla viestilläni, jos haluat siihen perustelut, kuten varmaan haluat, että kenelle nytten vastasin siellä oli kirjoittanut jotain, että "haluan olla kosminen lohikäärme" tai vastaavaa. Niin perustelu on, että voi joku tahtoa sen arvonimen, että voi mahtailla sillä. Ja minusta se on taas aika tosi typerää. Minulle on sama jos laitatte minut vaikka maalikoksi, kun viestien lukumäärä lukee vieressä. Hyvä, että poistit sen kun se sinua valitettavasti ärsyttää. :) No tuliko nytten Nysalorille mieleiset perustelut? Ei pahalla vieläkään. :) [i:94b10ea78b]Hiukan lisää laatua siis, Larppa-hyvä! [/i:94b10ea78b] Joo olen kyllä aika hyvä. :) Mutta kuten jo sanoin kaikki ei voi miellyttää ja yritän parantaa laatuani sinulle sopivaksi. [i:94b10ea78b] Kyllä me administraattorit varmaan olemme sen verran kovapintaisia, ettei meitä kritiikkikään pelota. [/i:94b10ea78b] No se on hyvä asia. Sen takia laitoin tuon, että ettette poista jos valitan teille jostain asiasta ja se on hyvä kun ette valita! :) Ja humis antoi mahtavan vinkin: Tämmöiset asiat voi käydä privaattina jookosta joo?
Tero Kaija linkki 15. tammikuuta 2003 kello 17.13
Tero Kaija 15. tammikuuta 2003 kello 17.13 linkki [quote:f280887194="Larppa"]Niin perustelu on, että voi joku tahtoa sen arvonimen, että voi mahtailla sillä. Ja minusta se on taas aika tosi typerää. Minulle on sama jos laitatte minut vaikka maalikoksi, kun viestien lukumäärä lukee vieressä. Hyvä, että poistit sen kun se sinua valitettavasti ärsyttää. :) No tuliko nytten Nysalorille mieleiset perustelut? Ei pahalla vieläkään. :)[/quote:f280887194] Turhat ja sisällöttömät viestit tuntuvat ärsyttävän kaikkia eikä Nysalor ole siinä poikkeus. Nyt saimme perustelut viestiisi, mutta aivan väärään ketjuun. Nuo kun olisit kirjoittanut sinne oikeaan ketjuun, niin ei olisi tarvinnut sitäkään viestiä poistaa. [quote:f280887194]Mutta kuten jo sanoin kaikki ei voi miellyttää ja yritän parantaa laatuani sinulle sopivaksi.[/quote:f280887194] Paranna laatu mahdollisimman monelle sopivaksi. Tämä kehoitus koskee myös kaikkia muitakin. Aikasemmin oli jo puhetta siitä, että tosiaankin turhat viestit ärsyttävät useimpia, ja yhdyttiinkin siihen, että sellaisia sopisi poistaa. Nyt kun sitten sattuu poisto oman viestin kohdalle, niin alkaa valitus. Maailma ei siihen kuitenkaan kaadu. Olet Larppa ollut varsin aktiivinen keskustelija, hyvä niin, mutta jokaiselle sattuu välillä muutama turhakin viesti. Tällaiset poistetaan, jotta viestiketjujen luettavuus parantuu. Mutta pitääkö tästä aiheesta taas jatkaa?
Nysalor linkki 15. tammikuuta 2003 kello 17.15
Nysalor 15. tammikuuta 2003 kello 17.15 linkki Larppa: [i:79ea21016d]Kaikki ei voi valitettavasti miellyttää Nysalor, kuten olen jo aiemmin sanonut.[/i:79ea21016d] Kysymys ei ole siitä, että minä poistaisin viestit, jotka eivät minua miellytä. Ei tosiaankaan. Kyse on nimittäin ihan sellaisesta asiasta kuin foorumin periaatteista, joita tulisi noudattaa foorumille kirjoitettaessa. Noiden periaatteiden tarkoituksena olisi pitää foorumi mahdollisimman mukavana keskustelijoille ja pyrkiä asialliseen ja selvään keskusteluun. [i:79ea21016d]Tarkoitin tuolla viestilläni, jos haluat siihen perustelut, kuten varmaan haluat, että kenelle nytten vastasin siellä oli kirjoittanut jotain, että "haluan olla kosminen lohikäärme" tai vastaavaa. Niin perustelu on, että voi joku tahtoa sen arvonimen, että voi mahtailla sillä. Ja minusta se on taas aika tosi typerää.[/i:79ea21016d] Ajattelepa kuitenkin sitä, minkälaiseksi foorumin keskustelu muuttuisi, jos kaikki alkaisivat kirjoitella toistensa viestien perään jotakin tuollaista epämääräisen myötäilevää kuin se viestisi, jonka poistin. [i:79ea21016d]Mutta kuten jo sanoin kaikki ei voi miellyttää ja yritän parantaa laatuani sinulle sopivaksi.[/i:79ea21016d] Ei sinun minua tai minun mieltymyksiäni tarvitse ajatella, vaan mieluummin foorumin periaatteita, jotka voit lueskella sieltä aikaisemmin mainitsemastani viestiketjusta. [i:79ea21016d]Ja humis antoi mahtavan vinkin: Tämmöiset asiat voi käydä privaattina jookosta joo?[/i:79ea21016d] Me administraattorit olemmekin yleensä huomautelleet asiattomista viesteistä yksityisviesteillä, mutta itse nostit asian esiin, joten vastasin myös julkisesti. Kenties on hyväksi jälleen kerran muistuttaa mieliin, että kannattaa katsoa, että kirjoittaa viestissään asiaa.
Larppa linkki 15. tammikuuta 2003 kello 18.29
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 18.29 linkki No joo. Haluan pyytää ensinnäkin anteeksi sitä, että sanoin, etteivät viestini miellytä Nysaloria, mutta sen takia sanoin etteivät ne miellytä Nysaloria, kun hän on aina puuttunut asiaan aina ensimmäisenä, eli ei siis tämäkään kohdistunut pelkkään Nysaloriin. Joo, voisin kyllä perustella ne heti ensimmäisen viestin perään, kuten kehotitte, mutta olen ajatellut, että täällä on sellaista porukkaa, että he osaavat ajatella viestien eri kulmia, mutta olen jälleen väärässä, joten perustelen viestini tästä lähtien mahdollisimman tarkkaan ainakin omalta kannaltani, ettei tule mitään ongelmia. Joo, enkä ole loukkaantunut siitä, että viestini poistettiin vaan otin asian esille, jos muillakin olisi ollut tästä jotain asiaa. Ihan hyvä, että turhia viestejä poistetaan. Ja on se minun kohdalle jo parikin kertaa sattunut huomioksi vaan. :wink: Ja tästä aiheesta minusta ihan hyvin voi jatkaa, ellei ole muilla admineílla sitä vastaan kuin Tero Kaijalla. On kyllä vähän mennyt taas jälleen överiksi, mutta ei kovin pahasti ainakaan vielä, joten yritetään. Ja nyt, kun tuli tälläinen keskustelu aiheeksi haluan palauttaa admineille jotain mieleen, joten lukekaa tämä: [i:3f815a5729]eikös sapelin ja lyhyen miekan pp:t ole 10? Nysalor eikös sapelin ja lyhyen miekan pp:t ole 10? Totta. Erikoista muuten, että näiden kahden aseen ominaisuudet ovat Riimumestarin kirjassa lähes samat. Tämän vuoksi olenkin muuttanut sapelin vahingon d6+1:stä d6+2:een. Onpa Lunarin imperiumin innokkailla sapelinheiluttajilla vähän enemmän etua. Tero Kaija Kyllä. Ryytman jees ja kiitos Vieras Näen on. [/i:3f815a5729] Niin miksi tässä ei ole poistettu viestejä, kun Nysalorj jo heti alussa vastasi asiaan, niin asian piti tulla "jokaisen" suusta erikseen. No ihan sama minulle, mutta pisti hieman silmään. :-o
Marcus Maximus linkki 15. tammikuuta 2003 kello 18.30
Marcus Maximus 15. tammikuuta 2003 kello 18.30 linkki Liekkejä enempiä ruokkimatta kannatan ahkeraa roskien poimintaa niin foorumilla kuin avarassa luonnossakin. Sisällöllisiä viestejä ei liene aiheellista poistaa ulkoasun tai muunkaan takia (vaikka toki isojen alkukirjainten käyttö oikeissa kohdissa on toivottavaa), mutta nollaviestejä ei pidä armahtaa. Foorumilla näin varmaan toimitaankin, mutta todettakoon vielä että viestien poistamisesta on varmaan kohteliasta ilmoittaa viestin kirjoittajalle, ja tarvittaessa lisätä perustelu toimenpiteelle. Jos sisällöllisiä viestejä (kuten "vääriä" mielipiteitä, D&D-keskusteluja tai administraatiokritiikkiä) alkaa kadota, allekirjoittanut räjähtää. Mutta nykyisellä administriumviraatilla on ainakin allekirjoittaneen luottamus. Liekitysten poistamisen suhteen kannattaa olla aika tarkkana; liekkisota on syytä estää ennen kuin se räjähtää henkilökohtaisuuksiin, mutta keskustelua ja väittelyä on voitava käydä. Niinpä täällä on toimittukin. Erikoiskiitos vielä ignore-option lisäämisestä foorumille. En vielä ole ignoroinut ketään, mutta minulla on näissä asioissa herkkä liipasinsormi. Toki meillä on kaikilla niin erilainen tausta, ajattelumaailma ja meininki, että kaikkien jorinat eivät ole kaikista muista mielenkiintoisia. Allekirjoittaneenkaan. Mutta tosiaan, tämä keskustelu kieltämättä on käyty jo aiemminkin. Foorumin uusien tulokkaiden kannalta ei varmaan ole ällistyttävän hyvää mainosta se, että täällä näistä aiheista kärvistellään. Vaan eipä uutta käyttäjää varmasti inspiroi myöskään kolmen sanan "joomä, kans" -tyyppiset viestit.
humis linkki 15. tammikuuta 2003 kello 18.47
humis 15. tammikuuta 2003 kello 18.47 linkki [quote:492e1af8a3="Larppa"] Niin miksi tässä ei ole poistettu viestejä, kun Nysalorj jo heti alussa vastasi asiaan, niin asian piti tulla "jokaisen" suusta erikseen. No ihan sama minulle, mutta pisti hieman silmään. :-o[/quote:492e1af8a3] Aina eivät ylläpitäjätkään ole valppaita. Viestiketju on vieläpä yli vuoden vanha ja foorumin vanhan inkarnaation ajoilta. Jos nyt tulisi vastaan, niin tuskin siellä kaikki nuo vastaukset enää istuisivat (eivätkä istu nytkään, kävin siistimässä :))
Larppa linkki 15. tammikuuta 2003 kello 18.48
Larppa 15. tammikuuta 2003 kello 18.48 linkki No onneksi en minä ainakaan vielä ole joutunut tai nähnyt ketään kuka olisi joutunut liekkisotaan. Ei ainakaan minusta ole kovin väliä mitä te minusta ja viesteistäni puhutte täällä, mutta en minäkään viitsisi alkaa kenenkään kanssa nalkuttamaan ja haukkumaan toisia viestien takia. Toivottavasti ei tämmöistä liekkisotaa tule enään tänne foorumille. :) Niin, tuo ingore nappula taitaa olla kätevä, kuten Marcus Maximus jo taisi sanoakin. En ole itsekkään käyttänyt sitä, kun ei ole tarvis ollut. Mutta toimiiko se niin, että kun sitä painaa ei itse näe sitä viestiä enään ikinä. Mutta näkeekö muut foorumin lukijat sen? Tahtoisin tietää, jos joskus sopivassa tilanteessa napsauttaisin tuota kiusallista nappulaa viestin yläosassa. Ja voisi tässä saman tien kysyä kuinka moni sitä on jo ehtinyt käyttämään?
Tero Kaija linkki 15. tammikuuta 2003 kello 19.30
Tero Kaija 15. tammikuuta 2003 kello 19.30 linkki [quote:8bb298fb9d="Larppa"]Joo, voisin kyllä perustella ne heti ensimmäisen viestin perään, kuten kehotitte, mutta olen ajatellut, että täällä on sellaista porukkaa, että he osaavat ajatella viestien eri kulmia, mutta olen jälleen väärässä, joten perustelen viestini tästä lähtien mahdollisimman tarkkaan ainakin omalta kannaltani, ettei tule mitään ongelmia.[/quote:8bb298fb9d] Tämä viestien tarkastelu eri kulmista voi olla vaikeaa. Jos tunnen jonkun henkilön, esimerkiksi on kaverini, voin helposti lukea rivien välistä myös hänen kirjoituksistaan asenteen tai mielialan. Sen mieltää aivoissa aivan kuten hän sanoisi saman minulle. Mutta kun tuntematon henkilö kirjoittaa, ei tällaista mielleyhtymää pysty muodostamaan. Tämän takia on vaikeaa saada selville henkilön tekstin tarkoitusta, jos siinä ei perusteluja tai tarkempaa selvitystä. Sama juttu hymiöiden kanssa. Jos viesti on kirjoitettu huumorilla, mutta se hymiö puuttuu lopusta, joutuu todella pohtimaan, onko asia nyt vakavissaan kirjoitettu. Siksi niitäkin on hyvä viljellä. Kohtuudella tietenkin. [quote:8bb298fb9d]Ja nyt, kun tuli tälläinen keskustelu aiheeksi haluan palauttaa admineille jotain mieleen, joten lukekaa tämä: <snip> ... </snip> Niin miksi tässä ei ole poistettu viestejä, kun Nysalorj jo heti alussa vastasi asiaan, niin asian piti tulla "jokaisen" suusta erikseen. No ihan sama minulle, mutta pisti hieman silmään. :-o[/quote:8bb298fb9d] Aijai. Löytyihän sieltä turha minun kirjoittama viesti (toivottavasti ei joutunut liikaa vaivaa näkemään). Nyt olen puhunut itseni totaalisesti pussiin. Lainatakseni itseäni - "..mutta jokaiselle sattuu välillä muutama turhakin viesti." Eli en ihan palturia ole täällä paasannut. Humis sen kuitenkin poisti, niin ehkä nyt olemme kaikki taas tyytyväisiä. :P Ja jatketaan toki tästä aiheesta, jotta mikään ei jää epäselväksi.
Juhno linkki 15. tammikuuta 2003 kello 20.23
Juhno 15. tammikuuta 2003 kello 20.23 linkki Se on hauskaa, että on mukavaa. Eikö? :x Tämä asia ei mitenkään minulle kuulu (varsinkin kun olen viettänyt ties kuinka kauan hiljaiseloa, ainakin foorumin osalta), mutta enpä olisi yhtään varma että onko tämä keskustelu laisinkaan rakentavaa. Turhat viestit ovat turhia, niitä pitäisi välttää. Jokaisella on huonoja päiviä ja niitä surullisenkuuluisia "moments of stupidity". Ei sille voi mitään. Mutta ei nyt jokaisesta asiasta pidä vetää hernettä nenäänsä. Ainakaan viestien poistamisen takia. Ja kylläkyllä. Mikä minä olen puhumaan.. jos tarkkaan etsii voinee minultakin löytyä turha viesti tai pari.. tarkemmin sanoen todennäköisesti n. 65kappaletta. Lainatakseni (todennäköisesti väärin) vanhaa sananlaskua: "Puhuminen on hopeaa, vaitiolo kultaa".
newsalor linkki 16. tammikuuta 2003 kello 13.13
newsalor 16. tammikuuta 2003 kello 13.13 linkki Mielestäni viestien taso on ollut tällä foorumilla ihan kohtuullisen hyvä. Ei tällä foorumilla mielestäni ole kovinkaan tiukka moderaattoripoppoo. Tämä on pelkästään hyvä juttu. En todellakaan halua, että tämä foorumi muuttuisi turhan elitistisksi. Foorumilla on useiden eri ikäryhmien edustajia, kirjoittelijoiden visiot Gloranthasta vaihtelevat ja roolipelikokemuksenkin pituus vaihtelee suuresti. Haen tällä sitä, että ainakin tähän mennessä kaikkien mielipiteille on ollut sijaa ja eipä täällä pahemmin ole tullut edes liekiteltyä. :oops: Ignore -ominaisuus auttaa entisestään ehkäisemään tulella leikkimistä. Samoin äänestykset onnistuvat luontevammin, kuin ennen (voi sitä viestien määrää, mitä siitä ennen tuli). IMO on hyvä vaan, jos turhat viestit poistetaan. Eikä sitä kannata ottaa liian vakavissaan. En kehtaa tutkia omia viestejäni jälkeenpäin, sillä varmasti sieltäkin löytyisi turhaa tauhkaa. Live and let live.
Tupew linkki 17. tammikuuta 2003 kello 15.20
Tupew 17. tammikuuta 2003 kello 15.20 linkki Olen samaa mieltä. Tämän foorumin admin poppoo ei ole kovin ankara. Yhdellä toisella foorumilla pistin topicin nimen alkuun viisi huutomerkkiä, niin heti tuli admineilta huutamista, että ei noin paljon huutomerkkejä topicin nimen alkuun. PS: Kyllä niitä omia viestejä ainakin voi poistaa. Minäkin olen yhden oman viestin poistanut, kun se jälkeen päin tuntui aika turhalta.
Larppa linkki 17. tammikuuta 2003 kello 17.16
Larppa 17. tammikuuta 2003 kello 17.16 linkki Tupew kirjoitti: [i:55872cb0bb]Yhdellä toisella foorumilla pistin topicin nimen alkuun viisi huutomerkkiä, niin heti tuli admineilta huutamista, että ei noin paljon huutomerkkejä topicin nimen alkuun. [/i:55872cb0bb] Niin, no mitä järkeä on laittaa viittä huutomerkkiä siihen? Eikös asia tule selväksi jo yhdellä. No kullakin on oma tapansa, mutta kyllä minäkin, jos olisin admin kysyisin, että minkä takia on noin monta huutomerkkiä nimen alussa? Niin ja mikä foorumi on kyseessä, Tupew? Jos on roolipeli foorumi niin voisi käydä katsomassa. :) [i:55872cb0bb]PS: Kyllä niitä omia viestejä ainakin voi poistaa. Minäkin olen yhden oman viestin poistanut, kun se jälkeen päin tuntui aika turhalta.[/i:55872cb0bb] No mitä minä olen varmaan poistanut jotain 6-8 viestiä ja poistettu kymmenen kertaa enemmän. :wink:
Tupew linkki 20. tammikuuta 2003 kello 19.35
Tupew 20. tammikuuta 2003 kello 19.35 linkki No onko sillä jotain väliä monta huutomerkkiä siinä on? Se on se ja sama onko siinä yksi, kaksi yai 10 000 huutomerkkiä. Pistin huutomerkit siihen ihan huvikseni koska luulin, että s eei haittaa ketään. Se ei ole roolipeli foorumi ja se aihe on poistettu, kun siinä nimessä oli ne viisi huutomerkkiä.
Larppa linkki 20. tammikuuta 2003 kello 19.41
Larppa 20. tammikuuta 2003 kello 19.41 linkki Tupew kirjoitti: [i:fe820279da]No onko sillä jotain väliä monta huutomerkkiä siinä on?[/i:fe820279da] Ei minulla ole mitään sitä vastaan, jos kaikki viestisi olisivat pelkkiä huutomerkkejä, jos sitä tarkoitat. Mutta kun on olemassa semmoisia ihmisiä jota tämä haittaa, niin miksi sitten on syytä laittaa niin monta huutomerkkiä? Kaksipuolista ajattelua, omalta ja tässä tapauksessa adminin. :)
Tupew linkki 20. tammikuuta 2003 kello 19.47
Tupew 20. tammikuuta 2003 kello 19.47 linkki Siis kyse oli topicin nimestä, niinkuin tämän topicin nimi on Viestien poistaminen. Siinä olevien huutomerkkien määrä ei pitäisi haitata niin paljon, kuin pelkkien huutomerkkien laittaminen viestiin. Viestini eivät siis tosiaankaan ole pelkkää huutomerkkiä. No niin, nyt alkaa taas mennä vähän oudoksi vankaamiseksi.