Vanha foorumi

Takaisin

Kallyrin statit Orlanth is Dead kirjassa

HeroQuest hahmot, hirviöt ja olennot
Guzmo 5. tammikuuta 2003 kello 16.57
Kirjoittaja Viesti
Guzmo linkki 5. tammikuuta 2003 kello 16.57
Guzmo 5. tammikuuta 2003 kello 16.57 linkki Näyttivät minusta heikoimmilta, mitä esittelyteksti antaa kuvan. Tämä mielikuva tuli sen paremmin HW:n sääntöjä tuntematta. Siis puhutaan demigodista, eikä yhtään W3:ta? Taasko mönkään mennyttä power balancea vaiko sisälukutaitoni heikkouden uusi osoitus? :)
petteri linkki 6. tammikuuta 2003 kello 12.45
petteri 6. tammikuuta 2003 kello 12.45 linkki Onhan sillä just se tärkein kyky 1w3 :D Kyllä mun mielestä menee aivan kohalleen noi statit, niin ja eihän toi nyt ole kumminkaan lopullinen versio vaan seuraavassa Sartar Rising kirjasessa: http://www.glorantha.com/products/1403.html Tulee olemaan uudet statit.
humis linkki 6. tammikuuta 2003 kello 17.27
humis 6. tammikuuta 2003 kello 17.27 linkki Niin, vaikkei asiaa missään erityisesti mainitakaan (moka), Kallyrin statit on tarkoitettu kuvaamaan sankaritarta käsillä olevan kirjan tapahtumien aikaan. Sarjan seuraavassa osassa tippuu tytölle varmaan mestaruuksia lisää. Toisaalta luen stateista myös sen, ettei Kallyr ole varsinainen supersankari eikä hänestä sellaista tulekaan - hän on suuri sen takia, että on saanut kerättyä muut suuret neuvonpitoon ja noussut heidän johtajakseen. Tämän luulen olevan ihan tarkoituksellista.
Guzmo linkki 6. tammikuuta 2003 kello 17.38
Guzmo 6. tammikuuta 2003 kello 17.38 linkki [quote:4c172462e5="petteri"] Onhan sillä just se tärkein kyky 1w3 Kyllä mun mielestä menee aivan kohalleen noi statit, niin ja eihän toi nyt ole kumminkaan lopullinen versio vaan seuraavassa Sartar Rising kirjasessa: Tulee olemaan uudet statit. [/quote:4c172462e5] Tämä kyllä selittäisi jo vähän asiaa. [quote:4c172462e5="humis"] Niin, vaikkei asiaa missään erityisesti mainitakaan (moka), Kallyrin statit on tarkoitettu kuvaamaan sankaritarta käsillä olevan kirjan tapahtumien aikaan. Sarjan seuraavassa osassa tippuu tytölle varmaan mestaruuksia lisää. [/quote:4c172462e5] Niin eikö hän noiden stattien aikaan ollut vielä voittanut sitä tähteä itselleen (otsalleen, eh)? [quote:4c172462e5] Toisaalta luen stateista myös sen, ettei Kallyr ole varsinainen supersankari eikä hänestä sellaista tulekaan - hän on suuri sen takia, että on saanut kerättyä muut suuret neuvonpitoon ja noussut heidän johtajakseen. Tämän luulen olevan ihan tarkoituksellista. [/quote:4c172462e5] Niin no teksti kyllä antaa vähän väärän kuvan kun puhutaan kovimmasta sankarista sitten Heortin ja voimiltaan demigodista. Tietysti koko asia on varmaan kondiksessa seuraavassa kirjassa kun kaikkiin statteihin on lisätty mestaruus :) Ja muutenkaan asialla ei nyt ole mitään merkitystä, mutta tulipahan vaan vähän jauhettua :)
epaz linkki 13. tammikuuta 2003 kello 21.17
epaz 13. tammikuuta 2003 kello 21.17 linkki [quote:e886f990d7="Guzmo"]Niin no teksti kyllä antaa vähän väärän kuvan kun puhutaan kovimmasta sankarista sitten Heortin ja voimiltaan demigodista. Tietysti koko asia on varmaan kondiksessa seuraavassa kirjassa kun kaikkiin statteihin on lisätty mestaruus[/quote:e886f990d7] Missä lukee, että Kallyr olisi voimiltaan demigod tai sitä tasoa? Entä tuo kovin sitten Heortin -juttu? En ole lukenut kamalasti aiheesta, mutta olen utelias :) -Sampo
petteri linkki 14. tammikuuta 2003 kello 10.58
petteri 14. tammikuuta 2003 kello 10.58 linkki [quote:1284407507="epaz"] Missä lukee, että Kallyr olisi voimiltaan demigod tai sitä tasoa? Entä tuo kovin sitten Heortin -juttu?[/quote:1284407507] Orlanth is Dead kuvauksessa lukee jotain tämmöstä: "Kallyr is the queen of the Kheldon Tribe, and the greatest Orlanthi hero since Sartar and Harmast. She is as powerful as a minor god..."
epaz linkki 15. tammikuuta 2003 kello 9.02
epaz 15. tammikuuta 2003 kello 9.02 linkki Kiitos. En uskalla lukea Orlanth is deadia kunnolla, koska kampanja jossa pelaan ei ole vielä läpikäynyt sen tapahtumia. -Sampo