Vanha foorumi

Takaisin

Fallout Pen&Paper

Roolipelikeskustelu
Olorin 29. marraskuuta 2002 kello 10.28
Kirjoittaja Viesti
Olorin linkki 29. marraskuuta 2002 kello 10.28
Olorin 29. marraskuuta 2002 kello 10.28 linkki Oletteko pelannut ja jos olettte niin mitä mieltä?
Chividal linkki 29. marraskuuta 2002 kello 10.34
Chividal 29. marraskuuta 2002 kello 10.34 linkki Hmm kertokaapas joku pelistä. Itse en ole kuulutkaan. Tosin Fallout tietokonepelit olivat mahtavia, joten jos samaa meisinkiä on tiedossa niin kuulostaisi varsin mielenkiintoiselta.
Olorin linkki 29. marraskuuta 2002 kello 10.43
Olorin 29. marraskuuta 2002 kello 10.43 linkki Käväiseppä osoitteessa [url]http://www.falloutpnp.com/[/url] Sieltä löytyy jokusen sadan sivun verran tavaraa(tulostettuna). Mitä olen alustavasti tutustunut, niin ihan hyvältä vaikuttaa. Systeemi on aika paljon samanlainen mitä tietokoneella. Pelattavat olennot: ihminen, ghoul, supermutantti(alfa ja beta), puolimutantti, ja taitavimmille pelaajille koira, deathclaw ja robotti.
black knight linkki 4. joulukuuta 2002 kello 8.44
black knight 4. joulukuuta 2002 kello 8.44 linkki juu... itse-asiassa olen pelaillut. Ihan o.k. Ei nyt ihan mitään yhtä hyvää kuin Baldur's gatet. Siinä on hyvä peli, mutta kyllä fallouttiakin jaksaa mättää :smokin:
Olorin linkki 11. joulukuuta 2002 kello 14.23
Olorin 11. joulukuuta 2002 kello 14.23 linkki Mutta Fallout:tia voi pelata enemmän kieliposkessa. Heh heh, valas keskella autiomaata... :lol:
Rautakääpiö linkki 11. joulukuuta 2002 kello 15.10
Rautakääpiö 11. joulukuuta 2002 kello 15.10 linkki Vaikuttaa mielenkiintoiselta... Itselläni on Fallout II:ssa plakkasissa level 62 & 54 hahmot :D Tosin hyvä idea saattaa kaatua falloutin tuntien jonkinmoiseen muntskaukseen. Etenkin levelit hirvittävät... Perkit ovat sen sijaan aika ihania. 8)
Diaidis linkki 11. joulukuuta 2002 kello 19.11
Diaidis 11. joulukuuta 2002 kello 19.11 linkki [quote:dbeaed7e0d="Galen"]Mutta Fallout:tia voi pelata enemmän kieliposkessa. Heh heh, valas keskella autiomaata... :lol:[/quote:dbeaed7e0d] Itse asiassa tuo valas ja kukkaruukku ovat peräisin avaruudesta ja olivat ydinkärkiä, jotka olivat amuttuja kohti yhtä tiettyä alusta yhdessä varsin miellenkiintoisessa kirjassa. :wink: Jos tollasen jutut kiinnostaa... Fallaout 2ssa on aivan helvetisti piilotettuja vitseja. Kannattaa katsoa vekosta hakusanalla "Fallout eastern eggs". Vihje/spoiler ... pelattuanne F2n läpi menkää ja jutelkaa New Renon papille sikäläisessä kirkossa... :wink: Eritysiesti jutut aukeaa kun on katsonut / lukenut legendaariset Linnunradan liftarin käsikirjan, Holy Grail, Star Warssit... Kaikki on varmaan tehneetkin niin, mutta katsokaa tarkasti pelin pikkujuttuja... niiin ja siihen että kyllä "Fallaouttiakin jaksaa mättää"... en usko että tekijät jättivät taistelusysteemin niin ontuvaksi sen takia että pelistä piti tehdä räiskintä peli. Sitä kunnolla pelatessaan huomaa, että taistelut ovat vain sivuosa kyseisessä pelissä. Sen VOI pelata keskustelija hahmolla... jopa loppupahiksen voi tappaa kun hoitaa keskustelut mallikkaasti.
Olorin linkki 16. joulukuuta 2002 kello 13.57
Olorin 16. joulukuuta 2002 kello 13.57 linkki Kyllä olen Adamsini lukenut, eastern eggit on tsekattu ja Fallout 2 Handbook(vai mikä se oli) haettiin heti kun Frank Horrigan(vai mikä se oli) oli tapettu. Kun on sääntöjä tarkemmin tutkinut voi sanoa että ehkä liiankin orjallisesti on PC versiota kopioitu, mutta se ei haittaa kunhan kaikilla on kivaa.
Vesa linkki 9. tammikuuta 2003 kello 15.45
Vesa 9. tammikuuta 2003 kello 15.45 linkki Falloutit molemmat on menty läpi, mutta Fallout Tactics ei oikein iske! Fallout P&P:tä on tullut nyt hieman pelattua, säännöt on ilmeisesti uudistuneet kun hahmo lomake oli aivan erilainen ja vielä kaksipuoleinen! Bridge of deathiin pienenä vinkkinä niille jotka eivät ole esim. Holy Grailia nähneet, niin jos hahmollanne jostain kumman syystä sattuu intelligence olemaan 1 niin sanotte vain bridge keeperille "Me Herman(hahmon nimi), who U?" sitten bridgekeeper menee palasiksi, mutta skill pointteja ei saa tarpeeksi int 1:llä! :lol: