Vanha foorumi

Takaisin

Oudoin otus

Roolipelikeskustelu
Olorin 6. marraskuuta 2002 kello 9.16
Kirjoittaja Viesti
Olorin linkki 6. marraskuuta 2002 kello 9.16
Olorin 6. marraskuuta 2002 kello 9.16 linkki Eli mikä on oudoin otus jonka olette kohdanneet ja missä pelissä? Tossa viikonloppuna pelattiin Praedoria ja tutkittiin jotain vanhaa temppeliä niin sen kellarissa olikin kiva yllätys. Joku outo karhun kokoinen otus kävi kimppuun. Sillä oli ruumis kuin hämähäkillä, kahdet lepakon siivet ja se sylki tahmeaa limaa josta se saattoi kutoa(ja kutoi myös) verkkoa. Sillä oli suun ympärillä lonkeroita ja se oli karvainen. Että semmonen. Ja jos ei onnistunut rohkeusheitossa, kaikki hyökkäykset sitä kohtaan vaikeutuivat. :(
Guzmo linkki 6. marraskuuta 2002 kello 13.41
Guzmo 6. marraskuuta 2002 kello 13.41 linkki Varmaankin pervot setiittighoulit Giovanni kronikassa.
AeA linkki 6. marraskuuta 2002 kello 15.06
AeA 6. marraskuuta 2002 kello 15.06 linkki Eiköhän tämä palkinto mene suloisten pikku pelaajieni hahmoille aina kun erehdyn jotain peliä vetämään. Porukka kun on lähes poikkeuksetta se "häkkejä vaille maan kuuluisin friikkisirkus".
Wildor linkki 7. marraskuuta 2002 kello 16.34
Wildor 7. marraskuuta 2002 kello 16.34 linkki Viispäinentransu. Jokaista raajaa kontrolloi yksi miespuolinen pää, mutta sukuviettiä kontrolloi naispuolinen pää. Kaverini aina mehuttelee, että joskus hän vielä pelaa tuommoista nephilim the occult rpg:ssä. Onhan se sinänsä "kauhea" ja "mystinen" olento. [size=7:d1692472e8]no hyi suakeli[/size:d1692472e8]
black knight linkki 9. marraskuuta 2002 kello 10.04
black knight 9. marraskuuta 2002 kello 10.04 linkki oudoimmasta en ole niinkään varma, mutta maahiset ovat hauskoja tyyppeja. Esim. meillä on ropessa npc hahmo. Maahinen, joka varastelee kaikilta ja muuttuu näkymättömäksi. Kätevää 8-)
Larppa linkki 9. marraskuuta 2002 kello 10.43
Larppa 9. marraskuuta 2002 kello 10.43 linkki no ehkä "oudoin" olisi kai tuo hirviöitten äiti! Epäilyttävä otus kerrakseen! :roll:
GEAS linkki 9. marraskuuta 2002 kello 12.40
GEAS 9. marraskuuta 2002 kello 12.40 linkki Varmaakin jotkin pelaajahahmot vaikkeivat he nyt ulkonäöltään ole kummallisia mutta miltäs kuulostaa lannassa uiva parantaja. Ja larppa ei millään pahalla mutta onko sinun pakko aina käytää huutomerkkiä jokaisen lauseen loppuun?
Larppa linkki 9. marraskuuta 2002 kello 12.46
Larppa 9. marraskuuta 2002 kello 12.46 linkki itse asiassa siitä huutomerkistä on tullut tapa! Ja mitä se sinua haittaa?
Wildor linkki 9. marraskuuta 2002 kello 13.04
Wildor 9. marraskuuta 2002 kello 13.04 linkki Gloranthassa oudoin otus löytyy varmasti kaaokselta. Se hirvittävä CWIM, thedin ja paholaisen sikiö. Se on tuonut minulle monta kauhun ja masennuksen täyteistä mielikuvaa. Sellainen piru pyörii Praxin aavikoilla eikä kukaan *KUKAAN* sankari ole käynyt siltä henkeä ottamassa. Luulis, että ihan oman mielenterveyden takia kävis moisen listimässä. Omaan kampanjaani en tiedä viitsinkö edes ottaa. Punainen gorp on mun suosikki kyllä. Kaaoksen kokouksen osa. "Muuten, kuin gorp paitsi väriltään" AD&D:ssähän on tietysti ne legendaariset pöllökarhut. Mites sä saat koirasuden? No sä risteytät koiran ja suden..entäs pöllökarhu? Ja vastaavanlainen ahdistava yökötys on Gloranthassakin halvauskarhu aka. jack 'o bear. :P
GEAS linkki 9. marraskuuta 2002 kello 13.20
GEAS 9. marraskuuta 2002 kello 13.20 linkki [quote:bd61b373c6="Wildor"]Gloranthassa oudoin otus löytyy varmasti kaaokselta. Se hirvittävä CWIM, thedin ja paholaisen sikiö. Se on tuonut minulle monta kauhun ja masennuksen täyteistä mielikuvaa. Sellainen piru pyörii Praxin aavikoilla eikä kukaan *KUKAAN* sankari ole käynyt siltä henkeä ottamassa. Luulis, että ihan oman mielenterveyden takia kävis moisen listimässä. Omaan kampanjaani en tiedä viitsinkö edes ottaa. Punainen gorp on mun suosikki kyllä. Kaaoksen kokouksen osa. "Muuten, kuin gorp paitsi väriltään" AD&D:ssähän on tietysti ne legendaariset pöllökarhut. Mites sä saat koirasuden? No sä risteytät koiran ja suden..entäs pöllökarhu? Ja vastaavanlainen ahdistava yökötys on Gloranthassakin halvauskarhu aka. jack 'o bear. :P[/quote:bd61b373c6] Juu, kaaoksen ilkeät kurpitsapäät ovat aika kummalisia kuten myös CWIM.
saligor linkki 19. huhtikuuta 2003 kello 18.49
saligor 19. huhtikuuta 2003 kello 18.49 linkki yks aika hyvä mömmö on yhen pelaajan entinen hahmo: sadistinen perverssi paviaani jolla on amispamppu ja nahkalätsä :lol:
ZamboNet linkki 19. huhtikuuta 2003 kello 21.33
ZamboNet 19. huhtikuuta 2003 kello 21.33 linkki Oudoin otus johon olen törmännyt oli varmaan Neidonkiven jousiampujakansa... tiedättehän, ne joilla on pään tilalla käsi, jättimäinen suu mahassa, silmä siinä kädessä joka on pään tilalla =D Friikkejä suoraan sanottuna =D