Vanha foorumi

Takaisin

kotkasta tai lähettyviltä?

Yleinen keskustelu
Herbert 31. lokakuuta 2002 kello 19.52
Kirjoittaja Viesti
Herbert linkki 31. lokakuuta 2002 kello 19.52
Herbert 31. lokakuuta 2002 kello 19.52 linkki Onko foorumilta ketään kotkasta tai sen lähettyviltä? Tähän foorumille voi sitten kirjoitella jos haluaa uutta verta peli porukkaan.esim.sattuisko kotkassa olemaan roolipelaajia jotka pelaavat RuneQuestia tai Vampirea.
Tupew linkki 1. marraskuuta 2002 kello 17.41
Tupew 1. marraskuuta 2002 kello 17.41 linkki No minä olen Valkealasta eli en niin hirveän kaukana kotkasta mutta on täältä kyllä jonkun verran matkaa. Noin 60 kilometriä.Miten niin?
Dovas linkki 1. marraskuuta 2002 kello 18.23
Dovas 1. marraskuuta 2002 kello 18.23 linkki Itse asiassa ihan kelpo idea määritettäessä mistä päin ropettajamme löytyy (jos pelaajia etsii & tahtoisi johonkin kampanjaan mukaan). Hyvä kysymys kuitenkin kuuluikin Tupewilta; miten niin? (PAD&D:n väki tulee kolkuttelemaan ovelle... :lol: ) Äänestys-vaihtoehtoja voisi muuten olla enemmänkin ja tarkemminkin. (Anonymiteetti säilyy kuitenkin äänestyksessä). Joku voi sitten utsia ja kirjoittaa "kuka täällä olikaan se kaveri Utsjoelta?"
Tupew linkki 1. marraskuuta 2002 kello 19.01
Tupew 1. marraskuuta 2002 kello 19.01 linkki Ööö... Mikä on on PAD&D:n väki. Kun en löytänyt tuota lyhennettä sieltä foorumin sanontoja ja lyhentejä palstalta! [quote:3587ad0a0e="Tupew"] Miten niin?[/quote:3587ad0a0e] Niin eli että kaikki varmasti ymmärtävät mitä tarkoitin oli siis se, että minkä takia Herbertti kyselee, että ketkä foorumilta ovat kotkasta tai läheltä.Kun en oikein ollut varma että mitä Dovas tarkoitti kun sanoi, että PAD&D porukat tulee kolkuttelemaan ovelle sen kysymykseni ohella eli en ollut varma, että ymmärsikö Dovas oikein mitä sanoin.eli tämä ei kuulunut aiheeseen mutta halusin vain varmistaa asian.eli nyt aiheeseen takaisin.
Qroqor linkki 1. marraskuuta 2002 kello 19.07
Qroqor 1. marraskuuta 2002 kello 19.07 linkki BADD=Bothered About Dungeons & Dragons. Kasa kukkahattutätejä jotka muinoin vastustivat D&D:tä Aloittivat koko Onkos roolipelit sitten satanismia? Lörpötyksen. Nykyään saisi varmaan erittäin helposti lisää tuulta siipiensä alle.(Katso WoD Vampiret Wraithit Gloranthan tietyt teokset) Olen Kotkan läheltä Pyhtäältä niin kuin osa foorumin kävijöistä.
Herbert linkki 1. marraskuuta 2002 kello 20.10
Herbert 1. marraskuuta 2002 kello 20.10 linkki Kirjoitti Tupew Miten niin? Ajattelin vain kysyä jos joku sattuu vaikka olemaan Kotkasta tuosta 11 kilometrin päästä.Voisi vähän laajenta roolipeli porukkaa.Meitä on tällä hetkellä 8 jotka pelaavat aktiivisesti roolipelejä ja kaikki 2 kilometrin säteeltä.
GEAS linkki 2. marraskuuta 2002 kello 11.05
GEAS 2. marraskuuta 2002 kello 11.05 linkki PAD&D taitaa olla Parents against Dungeons&dragons. Tosin taitavat olla aivan samanlaista porukkaa kuin BADD. Kuten Tupew mainitsikin porukkamme vaikuttaa täällä Valkealan peräkylässä. Eipä täältä mikään karmea matka kotkaan ole.
Dovas linkki 2. marraskuuta 2002 kello 13.29
Dovas 2. marraskuuta 2002 kello 13.29 linkki GEAS; kyllä juu. Sanon muuten että GTAD&D! = Glorantha Fans Against Dungeons & Dragons!
GEAS linkki 2. marraskuuta 2002 kello 19.15
GEAS 2. marraskuuta 2002 kello 19.15 linkki [quote:ca19e2985c="Dovas"]GEAS; kyllä juu. Sanon muuten että GTAD&D! = Glorantha Fans Against Dungeons & Dragons![/quote:ca19e2985c] GTD&D? Meinaat varmaankin GFAD&D. Muuten hyvä idea mutta kun aika moni GF pelaa D&Dtä.
Tupew linkki 2. marraskuuta 2002 kello 19.17
Tupew 2. marraskuuta 2002 kello 19.17 linkki [quote:d6700d4cb6="Herbert"]Kirjoitti Tupew Miten niin? Ajattelin vain kysyä jos joku sattuu vaikka olemaan Kotkasta tuosta 11 kilometrin päästä.Voisi vähän laajenta roolipeli porukkaa.Meitä on tällä hetkellä 8 jotka pelaavat aktiivisesti roolipelejä ja kaikki 2 kilometrin säteeltä.[/quote:d6700d4cb6] 8!!!! ÖÖÖ...tuota eikö kahdeksan ole vähän liikaa. Kun meillä on 6 pelaajaa ja pj ja silloinkin alkaa tuntua että porukkaa on liikaa.Ei millään pahalla mutta minusta kyllä 4 on hyvä määrä. [quote:d6700d4cb6="GEAS"] porukkamme vaikuttaa täällä Valkealan peräkylässä.[/quote:d6700d4cb6] Niin. Meidän porukkaaamme taitaa sisältyä Valkealan ainoat ropettajat :).Mutta ihan oikeasti.en pitäisi tuota asiaa ihan hirveän mahdottomana.
Herbert linkki 3. marraskuuta 2002 kello 9.48
Herbert 3. marraskuuta 2002 kello 9.48 linkki [quote:b41b15e485="Tupew"][quote:b41b15e485="Herbert"]Kirjoitti Tupew Miten niin? Ajattelin vain kysyä jos joku sattuu vaikka olemaan Kotkasta tuosta 11 kilometrin päästä.Voisi vähän laajenta roolipeli porukkaa.Meitä on tällä hetkellä 8 jotka pelaavat aktiivisesti roolipelejä ja kaikki 2 kilometrin säteeltä.[/quote:b41b15e485] 8!!!! ÖÖÖ...tuota eikö kahdeksan ole vähän liikaa. Kun meillä on 6 pelaajaa ja pj ja silloinkin alkaa tuntua että porukkaa on liikaa.Ei millään pahalla mutta minusta kyllä 4 on hyvä määrä. [quote:b41b15e485="GEAS"] porukkamme vaikuttaa täällä Valkealan peräkylässä.[/quote:b41b15e485] Niin. Meidän porukkaaamme taitaa sisältyä Valkealan ainoat ropettajat :).Mutta ihan oikeasti.en pitäisi tuota asiaa ihan hirveän mahdottomana.[/quote:b41b15e485] Kyllähän sitä voisi harkita kokoontumista joskus lomilla tai kesällä tuon matkan puoliväliin.Mutta mikä olisi tapaamisen pointti?RuneQuestin pelaaminen?
Tupew linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.04
Tupew 3. marraskuuta 2002 kello 10.04 linkki Tuota, taisit ymmärtää viestini vähän väärin Herbert.Tarkoitin siis, että en pitäisi mahdottomana sitä, että Meidän peliporukkaamme kuuluisi kaikki Valkealan ropettajat. Mutta niin.Voisihan tuota tapaamista harkita. Runequest tai Vampire the masquaraga(vai mikä **** se nyt olikaan) voisi olla se pointti. Tai sitten sellanen pölötys tuokio.Tosin mikäköhän olisi sopiva paikka kotkan ja valkealan välillä? Minä en tiedä mitään semmoista paikkaa. Herbert Onkos tällä foorumilla muita sinun peliporukkaasi kuuluvia heeboja?
Qroqor linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.10
Qroqor 3. marraskuuta 2002 kello 10.10 linkki Minä kuulun Herbertin peliporukkaan.Niin kuin edellisissä viesteissä Herbert kertoi meitä on noin 8 mutta kaikki eivät ole foorumilla mukana. Ehdotukseni on Kouvolan sillä Kotkasta pääsee sinne helposti ja tietääkseni se on lähellä Valkealaa.
Tupew linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.15
Tupew 3. marraskuuta 2002 kello 10.15 linkki [quote:f48a063c08="Qroqor"]Minä kuulun Herbertin peliporukkaan.Niin kuin edellisissä viesteissä Herbert kertoi meitä on noin 8 mutta kaikki eivät ole foorumilla mukana. Ehdotukseni on Kouvolan sillä Kotkasta pääsee sinne helposti ja tietääkseni se on lähellä Valkealaa.[/quote:f48a063c08] joo ei ole Kouvola kaukana.Sinne on täältä noin 14 kilsaa tai jotain sinnepäin. Joo ei meidän peliporukastakaan kaikki ole tällä foorumilla. Vain neljä on.Minä, GEAS, ArtaniS ja Mostal ovat peliporukastamme tällä foorumilla(vaikka Mostal ei pelaa kovin usein). ja neljä muuta löytyy jotka eivät ole tällä foorumilla. Eivätkä varmaan kaikki lähdekkään koska porukastamme kaikki eivät ole sellasia runequest " friikkejä" niinkuin osa on. Mutta Kouvola on hyvä ehdotus.
Qroqor linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.26
Qroqor 3. marraskuuta 2002 kello 10.26 linkki Palataan asiaan sitten joululomilla sillä meillä se on n.2 viikkoa "sigh" Joulupyhien jälkeiset päivät olisivat loistavia. Ilmoittakaa ehdotuksianne muista ajankohdista jotka kelpaavat. Sitten kun ajankohdat tulevat ajankohtaisiksi päätetään yksityisviesteillä yksityiskohdista. "Huono vitsi"
Tupew linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.40
Tupew 3. marraskuuta 2002 kello 10.40 linkki Joululomat olisivat kyllä hyvä ajankohta(ainakin minulle). Meilläkin joululomat olisivat muistaakseni 2 viikkoa. Eli teidänkin peliporukka on siinä kolmentoista ikävuoden paikkeilla jos olen oikein ymmärtänyt. Mutta mikäköhän se paikka olisi.Siis se paikka missä me oleskeltaisiin ja pelattaisiin.Kouvola on siis hyvä kaupunki/paikka mutta tarkemmin missä siellä olisi se kokous paikka.Ainakin sitä täytyy vielä miettiä.
Qroqor linkki 3. marraskuuta 2002 kello 10.57
Qroqor 3. marraskuuta 2002 kello 10.57 linkki Kirjasto olisi hyvä alkutapaamispaikka sieltä voisi jatkaa kahvilaan tai jonnekkin muualle. Itse en vielä tiedä ketä tulee ainakin minä ja Herbert. Ehdottakaa te sillä tiedätte paikat paremmin.
GEAS linkki 3. marraskuuta 2002 kello 13.17
GEAS 3. marraskuuta 2002 kello 13.17 linkki Olin kaksi tuntia poissa koneelta ja olette jo sopineet ties mitä. :) Mutta siis joululoma on hyvä mutta olen perheen kanssa ensimmäisen viikon pohjosessa laskettelemassa joten ei silloin. Eli joululoman toinen viikko ja paikkana Kouvola. Kirjasto saattaisi olla hyvä paikka kokoontua ja sitten voitaisiin siirtyä jonnekkin muualle. Tarkempaa paikkaa sietäisi vielä pohtia. Aiheena varmaankin RQ ja G. Eli tästä voitaisiin sitten alkaa tarkemmin pohtia ohjelmaa,päivää ja paikkaa.
Qroqor linkki 3. marraskuuta 2002 kello 15.36
Qroqor 3. marraskuuta 2002 kello 15.36 linkki En nyt voi sopia mitään kun Herbert ei ole paikalla mutta 3.11 on turha miettiä joulukuun lopun tai tammikuun alun tapahtumia.Herätetään taas keskustelu henkiin kun tapahtuma on ajankohtainen.
Herbert linkki 3. marraskuuta 2002 kello 18.26
Herbert 3. marraskuuta 2002 kello 18.26 linkki Minullekaan ei sovi eka viikko koska lähden perheen kanssa etelään. 8-)
Tupew linkki 3. marraskuuta 2002 kello 19.22
Tupew 3. marraskuuta 2002 kello 19.22 linkki Hmp! No mulle käy kyllä ekakin viikko. Aika jännää.Toinen lähtee etelään ja toinen pohjoiseen :D.Siitä se homma lähtee.Kyllä onnistuu hyvin tapaaminen kun toinen lähtee etelään ja toinen pohjoiseen :). Taitaapa jäädä tämä tapaaminen vain minun ja Qroqorin tapaamiseksi :). No ei, kyllä minulle käy toinenkin viikko.
Tupew linkki 30. marraskuuta 2002 kello 20.57
Tupew 30. marraskuuta 2002 kello 20.57 linkki Alkaisiko tämä tapaaminen pikku hiljaa olla jankohtainen? Jos tästä nyt tulee edes mitään, koska Kouvolasta ei oikein löydy mitään paikkaa missä voisimme olla ja pelata rauhassa.Ainakaan minulle ei tule mieleen.
Qroqor linkki 1. joulukuuta 2002 kello 7.45
Qroqor 1. joulukuuta 2002 kello 7.45 linkki Siis kirjasto olisi hyvä paikka ellei paikalle satu hurja joukko takapihan gangstoja.Nimittäin menisi koko tilaisuus painiotteluksi. Siis ja yritetään vähän suunnitella (tulevia?) tapahtumia. Ja loppujen lopuksi etsitään joku Martta-kerhon kahvila.Uskon ettei kukaan uskalla [i:6910fdd2be] häiritä [/i:6910fdd2be]
GEAS linkki 1. joulukuuta 2002 kello 10.55
GEAS 1. joulukuuta 2002 kello 10.55 linkki Otetaan Rossosta iso pöytä niin ongelma on ratkaistu. Ja nyt sitten siihen mitä teemme tapaamisessa? Varmaankin voitaisiin pelata jotakin vai?
Tupew linkki 1. joulukuuta 2002 kello 12.31
Tupew 1. joulukuuta 2002 kello 12.31 linkki [quote:e7ac97799a="GEAS"]Otetaan Rossosta iso pöytä niin ongelma on ratkaistu. Ja nyt sitten siihen mitä teemme tapaamisessa? Varmaankin voitaisiin pelata jotakin vai?[/quote:e7ac97799a] Pelaamisesta ainakin oli puhetta. RQ on varmaan paras. Mutta kuka pelinjohtaisi? Se voisi olla joku pikku seikkailu johon olisi jo valmiit hahmot. Eli ei tarvitsisi alkaa siellä väsäämään hahmoja. Eli se voisi mennä niin, että pj toisi mukanaan joitain hahmoja ja pelaajat valitsisivat niistä. Qrogor ja Herbert: Kuinka monta tyyppiä teidän peliporukasta olisi tulossa? Meidän peliporukasta olisi näillä näkymin tulossa 2 (Minä ja GEAS).
Qroqor linkki 1. joulukuuta 2002 kello 12.32
Qroqor 1. joulukuuta 2002 kello 12.32 linkki Siis voisimme pelata jotain.RQ:ta ei jaksaisi sillä sitä tulee pelattua kotopuolessakkin.Voitasiin kokeilla jotain peliä mutta kuka johtaisi?
Tupew linkki 1. joulukuuta 2002 kello 12.44
Tupew 1. joulukuuta 2002 kello 12.44 linkki [quote:290e33b8d5="Qroqor"]Siis voisimme pelata jotain.RQ:ta ei jaksaisi sillä sitä tulee pelattua kotopuolessakkin.Voitasiin kokeilla jotain peliä mutta kuka johtaisi?[/quote:290e33b8d5] Oletkos sinä Qrogor teidän porukan pj? Näin olen käsittänyt mutta kysyn varmuuden vuoksi.GEAS hääräilee meidän porukasta usein pj:nä.Tosin olen minäkin pelinjohtanut, mutta en ole niin hyvä kuin GEAS . Eli luulisin, että jompi kumpi teistä( Qrogor ja GEAS) voisi johtaa peliä.Eikä siellä tietenkään tarvi vain pelata.Voidaanhan me höpötelläkkin peli kokemuksista ja muusta. Olisiko vampire sitten parempi? Vai mikä VOD se nyt onkaan.
Qroqor linkki 1. joulukuuta 2002 kello 13.21
Qroqor 1. joulukuuta 2002 kello 13.21 linkki [quote:8094acc2f7]Oletkos sinä Qrogor teidän porukan pj?[/quote:8094acc2f7] Kyllä olen.Totta voisimme suunnitella jatkoa ja sitä mitä pelattaisiin ja jos minut valitaan pj:ksi en pane pahakseni kunhan peli on hyvä.Meilläkin suurinpiirtein kaikki ovat ainakin alkaneet suunnitella jotain peliä harvat vain ovat päässeet pelaamistasolle. Ja se se oli joko VTM (Vampire:The Masquerade) tai WOD (World of Darkness)
GEAS linkki 1. joulukuuta 2002 kello 13.33
GEAS 1. joulukuuta 2002 kello 13.33 linkki Voisi olla helpompaa jatkaa tätä keskustelua irkissä niin ei tarvitsi odotella vastausta niin kauaa. Minäkin voin pelinjohtaa.
käpälysaattori linkki 4. heinäkuuta 2006 kello 13.17
käpälysaattori 4. heinäkuuta 2006 kello 13.17 linkki PARKANOSTA OLEN :DDDD Eli ku suunnistetaan treelta pohjoseen n.90km nii päästään tämmöseen puolijauhosten sekaan jota myöskin tosiaan Parkanoksikin kutsutaan