Vanha foorumi

Takaisin

Pelaajia ja pelinjohtajaa haetaan irkkiroolipeleihin

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Nysalor 25. elokuuta 2002 kello 15.48
Kirjoittaja Viesti
Nysalor linkki 25. elokuuta 2002 kello 15.48
Nysalor 25. elokuuta 2002 kello 15.48 linkki Peluuttamissani irkkiroolipeleissä on tullut erinäisistä syistä vapaata tilaa ja niinpä kiinnostuneille pelaajille olisi tilaa. Kaikkien pelien säännöt ovat RuneQuestin suomenkielinen kakkoslaitoksen ja Riimumestarin kirjan säännöt muutamilla omilla sääntölisäyksillä. Jo melkoisen pitkään pelatussa Ehilmin valossa voisi piakkoin olla tilaa yhdelle henkilölle, joka saisi liittyä jo olemassa olevaan porukkaan. Hahmon saa joko valmiina tai sitten sen voi luoda itse, mutta mielellään sopivien ideoiden mukaan, jotta hahmo nivoutuu muuhun porukkaan järkevällä tavalla. Lisätietoa pelistä Ehilmin valon [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/muuta/irkkipeli/ehilminvalo.html]nettisivulta[/url] Riskimaassa on myös tilaa yhdelle pelaajalle, sillä eräs henkilö, joka oli tulossa mukaan peliin, ilmoittikin, ettei valitettavasti voinutkaan pelata sitä kiireidensä vuoksi. Riskimaa on ollut tauolla jo aika pitkään, sillä yksi pelaaja olisi tarpeen saada vielä lisää, jotta porukka ei olisi aivan heittopussi Tuomion maan vaarojen edessä. Niinpä tarvitsisin tähän peliin pelaajaa, joka haluaisi pelata joko valmiiksi luotua tai itse luotua orlanthihahmoa, joka osaisi taistella kohtuullisesti ja jossa saisi olla myös vähän johtajan vikaa. Lisätietoa pelistä Riskimaan [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/muuta/irkkipeli/riskimaa.html]nettisivulta[/url]. Appelsiinitalo on uusin irkkipelini, eikä vielä edes käynnistynyt, koska pelaajia ja pelinjohtajia ei ole vielä tarpeeksi. Vapaata tilaa on vielä yhdelle pelaajalle, eikä haittaa, vaikka hän olisi vasta aloittelija, sillä tämä irkkipeli sopii myös niille, jotka eivät ole irkkipelejä pelanneet. Pelihahmot ovat kaikki kuitenkin sotureita. Lisätietoa pelistä Appelsiinitalon [url=http://www.kalikos.org/foorumi/viewtopic.php?t=547]peli-ilmoituksesta[/url]. Vielä pelaajaa kipeämmin tarvittaisiin Appelsiinitaloon toista pelinjohtajaa minun lisäkseni, sillä pelissä tulee olemaan todennäköisesti kohtuullisesti taistelua ja yhden pelinjohtajan on valtavan hidasta ja vaivalloista peluuttaa taistelua kuudelle pelaajalle. Pelinjohtajan edellytyksinä olisivat RuneQuestin sääntöjen kunnollinen hallinta, viitseliäisyys tutustua Teshnokseen liittyvään materiaaliin ja halu uhrata joitakin tunteja viikossa peluuttamiseen. Toinen pelinjohtaja pääsee myös vaikuttamaan itse seikkailuun ja sen kulkuun vahvasti. Nyt on siis mainio tilaisuus päästä mukaan irkkipeleihin ja pelata niitä suunnilleen kerran viikossa. Rohkeasti minulle vain sähköpostia, yksityisviestiä, vastausta tähän aiheeseen tai sitten yhteydenotto irkkikanavan #runequest kautta, niin peliin pääsee mukaan.
Tupew linkki 25. elokuuta 2002 kello 18.53
Tupew 25. elokuuta 2002 kello 18.53 linkki Toivottavasti siihen appelsiinitaloon löytyisi se toinen pelinjohtaja.Olen oikeesti odottanut sitä.Onko muuten pelissä pakko olla tasan 6 pelaajaa.Milloin siis peli noin tarkalleen alkaa ja viivästyykö se jos ei yhtä pelaajaa tai toista pelinjohtajaa löydy.
Nysalor linkki 25. elokuuta 2002 kello 23.27
Nysalor 25. elokuuta 2002 kello 23.27 linkki Tupew: [i:0583880343]Toivottavasti siihen appelsiinitaloon löytyisi se toinen pelinjohtaja.Olen oikeesti odottanut sitä.[/i:0583880343] Eiköhän se peli pääse ennemmin tai myöhemmin pyörimään. Olen joka tapauksessa varoittanut, että alku voi venyä syyskuutakin pidemmälle, jos toista pelinjohtajaa ei löydy. [i:0583880343]Onko muuten pelissä pakko olla tasan 6 pelaajaa.[/i:0583880343] Ei ole, mutta yhden pelaajan luulisin löytäväni helpostikin, jos suuri tarve on; pelinjohtaja sen sijaan on vaikeampi tapaus. [i:0583880343]Milloin siis peli noin tarkalleen alkaa ja viivästyykö se jos ei yhtä pelaajaa tai toista pelinjohtajaa löydy.[/i:0583880343] Peli saattaa alkaa ensi kuussa, jos toinen pelinjohtaja löytyy ja pelijutut ovat silloin muutenkin valmiina. Jos taas pelinjohtajaa ei löydy ensi kuussa, pelin alku luonnollisesti lykkääntyy. Mitään tarkkaa alkamisaikaa minun on tällä hetkellä mahdotonta sanoa, koska se riippuu pelinjohtajan löytymisestä. Siispä malttia odottamiseen.
Keethrax linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.02
Keethrax 4. syyskuuta 2002 kello 15.02 linkki [quote:c90090b90a="Nysalor"]Jo melkoisen pitkään pelatussa Ehilmin valossa voisi piakkoin olla tilaa yhdelle henkilölle, joka saisi liittyä jo olemassa olevaan porukkaan. Riskimaassa on myös tilaa yhdelle pelaajalle, sillä eräs henkilö, joka oli tulossa mukaan peliin, ilmoittikin, ettei valitettavasti voinutkaan pelata sitä kiireidensä vuoksi [/quote:c90090b90a] Vieläkös on tilaa noissa?
Tupew linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.08
Tupew 4. syyskuuta 2002 kello 15.08 linkki GEAS kertoi, että Riskimaahan voisi tulla mukaan joku ja ajattelin harkita asiaa.Mutta kun olen jo mukana kohta alakavassa irccipeli Appelsiinitalossa niin ajattelin, että onko minulla aikaa pelata kahta irccipeliä.Kun on joskus ollut vähän pakollista menoa ja tulee olemaankin.Mutta pistän ajatuksen hautumaan mutta en ole yhtään varma tulenko mukaan(jos siinä on vielä se paikka vapaana).
Keethrax linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.11
Keethrax 4. syyskuuta 2002 kello 15.11 linkki Itsekkin olen siinä Appelsiintalossa mukana ja hahmokin on melkolailla valmis. Ongelma on että se homma vaikuttaa ikuisuusprojektilta kun ei sitä toista PJ:tä näy eikä kuulu...
Nysalor linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.35
Nysalor 4. syyskuuta 2002 kello 15.35 linkki Keethrax: [i:5e94cc71eb]Vieläkös on tilaa noissa?[/i:5e94cc71eb] Kyllä on, sillä en ole saanut täytettyä vielä yhtäkään vapaata paikkaa. Jos kiinnostaa Ehilmin valo tai Riskimaa, niin mukaan kyllä pääsee. Ehilmin valoon voi päästä pelaamaan jopa noin viikon sisällä. [i:5e94cc71eb]Itsekkin olen siinä Appelsiintalossa mukana ja hahmokin on melkolailla valmis. Ongelma on että se homma vaikuttaa ikuisuusprojektilta kun ei sitä toista PJ:tä näy eikä kuulu...[/i:5e94cc71eb] Joo, toinen pelinjohtaja on tosiaankin Appelsiinitalon pahin ongelma. Jos jotakuta tällainen virka kiinnostaa, niin ottamaan yhteyttä sitten vain minuun.
Tupew linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.41
Tupew 4. syyskuuta 2002 kello 15.41 linkki PLIIIIIS!Tulkaa nyt joku toiseksi pelinjohtahjaksi.Pääsisi sekin irccipeli alakamaan.
Keethrax linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.44
Keethrax 4. syyskuuta 2002 kello 15.44 linkki [quote:e1096ad3fa="Nysalor"]Keethrax: [i:e1096ad3fa]Vieläkös on tilaa noissa?[/i:e1096ad3fa] Kyllä on, sillä en ole saanut täytettyä vielä yhtäkään vapaata paikkaa. Jos kiinnostaa Ehilmin valo tai Riskimaa, niin mukaan kyllä pääsee. Ehilmin valoon voi päästä pelaamaan jopa noin viikon sisällä. [/quote:e1096ad3fa] Jaahas. Käynpä tuolla sivullasi mulkaisemassa noita logeja niin voisin jompaankumpaan tulla. Tuota Riskimaata ei ole vissiin pelattu tässä lähiaikoina kun taas teillä näyttäisi tuo Elhilmin valo olevan juuri nyt pelattavana?
Keethrax linkki 4. syyskuuta 2002 kello 15.47
Keethrax 4. syyskuuta 2002 kello 15.47 linkki [quote:917440c347="Tupew"]PLIIIIIS!Tulkaa nyt joku toiseksi pelinjohtahjaksi.Pääsisi sekin irccipeli alakamaan.[/quote:917440c347] Sanoppa muuta...