Vanha foorumi

Takaisin

Mistä setä saa peikkopakkauksen

RuneQuest hahmot, hirviöt ja olennot
Rautakääpiö 17. elokuuta 2002 kello 16.48
Kirjoittaja Viesti
Rautakääpiö linkki 17. elokuuta 2002 kello 16.48
Rautakääpiö 17. elokuuta 2002 kello 16.48 linkki On se kamalaa, kun kaikki puhuvat tuosta ah niin halutusta ja himoitusta Trollpakista. Itse olen vielä peikko-fanaatikko, enkä omista kyseistä okkultismin opusta tietenkään. Fantsu ei kirjaa tietenkään myy. Olen siis hyvin pahassa lirissä ja kärsin pahoista unista, joissa en koskaan saa peikkopäkkiä. Auttakaa siis hyvät ihmiset ja kertokaa mistä minä saan peikkiksen. (Lisäinformaatio peikkopakkauksen sisällöstä palkitaan suurin kiitoksin!) 8o
petteri linkki 17. elokuuta 2002 kello 17.35
petteri 17. elokuuta 2002 kello 17.35 linkki Kannattaa varmaan hankkia Uz: the trolls of Glorantha [url]http://www.glorantha.com/products/2001.html[/url] Käsittääkseni ajaa saman asian, mutta vain päivitettynä.
humis linkki 17. elokuuta 2002 kello 21.25
humis 17. elokuuta 2002 kello 21.25 linkki [quote:c5497d4018="petteri"]Kannattaa varmaan hankkia Uz: the trolls of Glorantha [url]http://www.glorantha.com/products/2001.html[/url] Käsittääkseni ajaa saman asian, mutta vain päivitettynä.[/quote:c5497d4018] Mulla on molemmat. Ja molemmat on pop omalla tavallaan. Trollpak (+ Troll Gods) on 'kuivempi', tieteellisempi, mutta sisältää samalla enemmän ja tarkempaa tietoa. Uz:TToG taas sisältää kaiken tärkeän vanhasta ja kiinnostavaa uutta tietoa siihen päälle, muttei ole yhtä viimeistelty. Enemmän hupia, vähemmän tarkkaa paneutumista.
Dovas linkki 18. elokuuta 2002 kello 0.42
Dovas 18. elokuuta 2002 kello 0.42 linkki Siteeraten noita RQ-HW käännöksiä ja MUUNNOKSIA, tuo tarkempi paneutuminen on enemmän minun mieleeni. Tosin, oon vain kerran pläräillyt UZ TToG:taa. Troll Pak sisältää Pimeyden pantheonin historiaa ainakin kattavasti; sankarillisista taisteluista kerrotaan ja peikkojen elämäntyylistä... Luettuasi tiedät mm. mitä Karrgin Pojan kuuluu tehdä "ammatikseen", kuinka liikkua Redstone luolissa D. Inkarthissa ja miten vetää vaikka sienikkäät-skenaario - monen muun jutun lisäksi... Ohh, en kyllä menisi mistään hinnasta myymään, vaikka RQ:maisempi onkin (RQ:n huonompiin puoliin verraten)...
Juha R linkki 18. elokuuta 2002 kello 20.25
Juha R 18. elokuuta 2002 kello 20.25 linkki [quote:9ddfb70956="Rautakääpiö"]Auttakaa siis hyvät ihmiset ja kertokaa mistä minä saan peikkiksen. [/quote:9ddfb70956] www.ebay.com on paikka jossa vanhaa RQ-kamaa pyörii jatkuvasti ja myös TrollPakeja on aika usein ollut myynnissä. Yleensä kirjat on käytettyjä mutta joskus voi boksin saada täysin iskemättömänä ja muoveissa. Kannattaa varautua 20-30$ hintaan ja postikulut päälle. Troll Godsin saa samalla tavalla, mutta www.leisuregames.co.uk myi ainakin vielä viikko sitten sitä myös uutena, hintaan n. 15 £. Molemmat paikat vaativat luottokortin. Tässä suhteessa Kalikos voi kuitenkin auttaa. (http://www.kalikos.org/tilaukset.php)...
Guzmo linkki 18. elokuuta 2002 kello 21.08
Guzmo 18. elokuuta 2002 kello 21.08 linkki Kannattaa kuikuilla myös Amazonista ja muista verkkokirjakaupoista. Niistä saattaa välillä löytyä jotain OOP tavaraa. Ja ebaytä inhimillisimmillä hinnoillakin.
Rautakääpiö linkki 19. elokuuta 2002 kello 6.49
Rautakääpiö 19. elokuuta 2002 kello 6.49 linkki Hiii! Kiitoksia neuvoista ja vinkeistä... Enköhän saa nyt tilattua sen TrollPakin...[/b]