Vanha foorumi

Takaisin

Kiitoksia, kehuja ja muuta mieltäylentävää

Yleinen Kalikos-keskustelu
Bugsy 12. elokuuta 2002 kello 20.32
Kirjoittaja Viesti
Bugsy linkki 12. elokuuta 2002 kello 20.32
Bugsy 12. elokuuta 2002 kello 20.32 linkki Noniin, tätä kautta asiani varmaan päätyy parhaiten oikeille ihmisille.. Haluaisin siis kiittää Ropeconissa pelaamistani mainioista peleistä, Seven Mothers do 'ave 'em all tai sinnepäin, ja Tarsh Wars. Mä olin se auton alle jäänyt teinityttö jolla oli pupureppu, jos ehkä joku muistaa.. Muutenkin Gloranthan maailma niin sanotusti kolahti, ja liittyisin varmaan Kalikokseen samantien muuten, mutta olen lähdössä pois Suomesta n. vuoden ajaksi. Palaan kyllä asiaan sitten kun olen bäk, eli tod. näk. ensi Ropeconin tienoilla (ei voi jättää väliin..). Nähdään sitten siellä eikös? /* Bugsy */
Guzmo linkki 12. elokuuta 2002 kello 22.33
Guzmo 12. elokuuta 2002 kello 22.33 linkki Kalikos on edustettuna ympäri muailmaa. Brasiliaan ollaan pukkaamassa sivukonttoria jne... Erhm, no joo, asiaan. Jos tulee ulkomailla ikävä gloranthaa, tilaa vaikka Fantsusta tai Amazonista muutamat kirjat lievittämään pahinta ikävää. Ens Coniin kannattaa tulla ja voin jo luvata Ollin puolesta, että hän on silloin entistä terävämpänä vetämässä lisää Gloranthaskenaarioita faneille :)
humis linkki 13. elokuuta 2002 kello 10.15
humis 13. elokuuta 2002 kello 10.15 linkki [quote:7cd5511b1e="Bugsy"]Noniin, tätä kautta asiani varmaan päätyy parhaiten oikeille ihmisille.. Haluaisin siis kiittää Ropeconissa pelaamistani mainioista peleistä, Seven Mothers do 'ave 'em all tai sinnepäin, ja Tarsh Wars. Mä olin se auton alle jäänyt teinityttö jolla oli pupureppu, jos ehkä joku muistaa.. Muutenkin Gloranthan maailma niin sanotusti kolahti, ja liittyisin varmaan Kalikokseen samantien muuten, mutta olen lähdössä pois Suomesta n. vuoden ajaksi. Palaan kyllä asiaan sitten kun olen bäk, eli tod. näk. ensi Ropeconin tienoilla (ei voi jättää väliin..). Nähdään sitten siellä eikös? [/quote:7cd5511b1e] Tarsh Warin puolesta kiitän asenteellisesta puskajussitiedustelusta. Ja erityisen mukavaa on tietää, että meidän toimet on ihan oikeasti saanut jonkun uuden ihmisen kiinnostumaan rakkaudella vaalimastamme fantasiamaailmasta :-D. Eiköhän Kalikos ensi vuonnakin todella Ropeconissa jotain järjestä, nähdään siellä!