Anonymous
linkki
8. elokuuta 2001 kello 14.42
|
Anonymous
8. elokuuta 2001 kello 14.42
linkki
|
Niin ollaan kehittelemässä entisen pj:n kanssa rq:hun "Henkisiä kykyjä" eli ei taikoja vaan ihan henkisinä kykyinä toimivia juttuja esim. telekinesia, telepatia, levitaatio ja.... jotka toimisivat omalla uudella ominaisuudella ja kyvyillä. onko joku joskus käyttänyt tai harkinnut käyttää mitään vastaavaa. Kyvyt ja ominaisuus olisivat piilossa pelaajilta niin että pelaaja eivät tietäisi "henkistä" ominaisuuttaan eikä sitä mitä kykyjä hän osaisi ja miten hyvin vaan ne vaan tapahtuisivat joskus jos vain kävisi niin. aika sekavasti selitetty mutta jos joku on joskus miettinyt vastaavaa niin kyllä ymmärtää. Jos jotain kommentoitavaa niin antaa tulla.
|
Nysalor
linkki
8. elokuuta 2001 kello 6.19
|
Nysalor
8. elokuuta 2001 kello 6.19
linkki
|
[i:6b262f86f2] onko joku joskus käyttänyt tai harkinnut käyttää mitään vastaavaa.[/i:6b262f86f2]
Enpä ole käyttänyt, enkä ole sellaisia suunnitellutkaan. Sen sijaan sinua saattaisi ehkä kiinnostaa [url=http://members.nbci.com/talmeta/runequest/magic/rqpsi.html]Tal Metan Psionics-systeemi[/url], joka kai on jotakin henkisen energian juttuja. En ole itse tuohon systeemiin perehtynyt, mutta ajattelin vain kertoa linkin, jos siitä on jotakin iloa.
|
Waylander
linkki
9. elokuuta 2001 kello 7.11
|
Waylander
9. elokuuta 2001 kello 7.11
linkki
|
Jostain päin webbiä löysin joskus henkitaikuussäännöt joissa tekemällä packtin jonkun tyyppisen hengen kanssa ja otti sen piilevään hallintaan sai sen hengen ominaisvoiman vapaaseen käyttöönsä. Tällä tavalla saattoi nimenomaan saada tuon telekinesia jutun käyttöönsä ja oikeastaan kaiken kuviteltavissa olevan.
Tasapainon vuoksi kannattaa toki hieman rajoittaa näitä sääntöjä ja muistaakseni vain yksi henki pystyi olemaan kerrallaan hallinnassa. Tietenkin tekemällä dealin voimakkaamman hengen kanssa saattoi saada useampia voimia käyttöönsä mutta täytyy muistaa että henki lordit kyllä tahtovat vaatia jotain palvelusta moisista.
|
Guzmo
linkki
9. elokuuta 2001 kello 12.40
|
Guzmo
9. elokuuta 2001 kello 12.40
linkki
|
Niin meinaat, että kykyprosentti on vain sinun tiedossasi ja gm:nä heität onnistuuko telekinesia?
Luo varmasti paljon hupia jos hahmon ollessa majatalossa tuopit alkavat leijua ilmassa.
- Guzmo
|
Waylander
linkki
9. elokuuta 2001 kello 0.25
|
Waylander
9. elokuuta 2001 kello 0.25
linkki
|
Siis se ominaisuus aktivoituu hahmon niin halutessa ja aina vie hivenen taikapisteitä joten ei sillä mitään showta kannata järjestää. Tutustun niihin sääntöihin tässä illan aikana ja yritän muistaa huomenissa postittaa niitä tänne, en nyt pysty muistamaan sitä tekijääkään jolle creditit kuuluu...
Tuolla samalla menetelmällä pystyi nostamaan mm. tietoutta jostain kyvystä ja niissä kohden ei tarvinnut aktivoida mitään vaan esim. henki jolla oli kasvitieto 75%, antoi sen 75% lisää kykyyn ja sillä siisti. Eräällä pelaajallani on muinaisen sotalordin muistot sidottuna itseensä ja tämä antaa hänelle +75% kaikkiin sotataitoihin (siis liittyen massataisteluihin).
|
Waylander
linkki
10. elokuuta 2001 kello 9.52
|
Waylander
10. elokuuta 2001 kello 9.52
linkki
|
Tästä osoitteesta löytyy ne possession säännöt joihin olen viitannut tässä hiljattain...
[url=http://www.msu.edu/user/moulinfr/spirit.html]www.msu.edu/user/moulinfr/spirit.html[/url]
|
Anonymous
linkki
14. elokuuta 2001 kello 2.52
|
Anonymous
14. elokuuta 2001 kello 2.52
linkki
|
Olen miettinyt jotakin tuon kaltaista, mutta en ole paljon sitä suunnitellut. Mutta voisihan se olla jonkinlainen piristysruiske. Ja kyllähän ne kyvyt voisivat olla ihan okei, sillä löytyyhän esimerkkejäkin esim. munkit jotka levitoivat.
|