Vanha foorumi

Takaisin

Tilaa Irkkipeleissä?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Keethrax 20. kesäkuuta 2002 kello 9.22
Kirjoittaja Viesti
Keethrax linkki 20. kesäkuuta 2002 kello 9.22
Keethrax 20. kesäkuuta 2002 kello 9.22 linkki Tekisi mieli kokeilla miten roolipelaaminen sujuisi IRCissä, mutta mistäs löytyisi porukka? Kokemusta on jonkinverran muutaman vuoden takaa, joskin pelaaminen on jäänyt vähemmälle tässä viime vuosina.. Siis, jos jostain löytyisi porukka johon sopisi niin vastausta tänne vaan.
Keethrax linkki 20. kesäkuuta 2002 kello 10.26
Keethrax 20. kesäkuuta 2002 kello 10.26 linkki [quote:33dc0a62b5="Keethrax"]...Kokemusta on jonkinverran muutaman vuoden takaa...[/quote:33dc0a62b5] Tulipa huono sanavalinta. Minähän olen lähestulkoon Arrrpinen Veteraani (tm). 8o
Nysalor linkki 20. kesäkuuta 2002 kello 14.35
Nysalor 20. kesäkuuta 2002 kello 14.35 linkki Keethrax: [i:58983d6c62]Tekisi mieli kokeilla miten roolipelaaminen sujuisi IRCissä, mutta mistäs löytyisi porukka?[/i:58983d6c62] Minä olen peluutellut irkkipelejä ja kolme peliä on käynnissä tälläkin hetkellä, vaikka kesätauko näyttää pikkuhiljaa laskeutuvan pelien ylle. On ihan mahdollista, että tällä hetkellä pyörivistä peleistä löytyisi tilaa joskus heinäkuun lopulla tai elokuussa, kun pelit ilmeisesti taas jatkuvat aktiivisemmin. Lisäksi olen ajatellut käynnistää loppukesällä tai syksyllä yhden uuden irkkipelin, jonka pohjana olisi Omenakujan Gringlen panttilainaamo -seikkailu mutta jota olisi muuteltu rankalla kädellä ja sijoitettu Teshnokseen. Tästä olisin ajatellut sellaista aloittelijoille ystävällistä peliä, jossa olisi kaksi pelinjohtajaakin. Laitan varmaan jossakin vaiheessa tarkemmin ilmoituksen tästä pelistä foorumillekin. Omat pelini toimivat RuneQuestin säännöillä, joita on hiukan muokattu omiin tarkoituksiini sopiviksi. Kaikki pelit sijoittuvat Gloranthaan, eikä niiden ole tarkoitus olla pelkkää hirviönlahtausta. Siksipä irkkipeleissä onkin suuri paino keskustelemisella ja ihmisten välisellä yhteistyöllä. Tarkempaa tietoa peluuttamistani irkkipeleistä löytyy [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/muuta/irkkipeli/index.html]irkkipelisivultani[/url]. Jos haluat ottaa yhteyttä minuun peleihin liittyen, niin kannattaa laittaa sähköpostia tai lähettää foorumin systeemin kautta yksityisviesti.
Keethrax linkki 20. kesäkuuta 2002 kello 14.59
Keethrax 20. kesäkuuta 2002 kello 14.59 linkki [quote:5d1a150288="Nysalor"]Keethrax: [i:5d1a150288]Tekisi mieli kokeilla miten roolipelaaminen sujuisi IRCissä, mutta mistäs löytyisi porukka?[/i:5d1a150288] Minä olen peluutellut irkkipelejä ja kolme peliä on käynnissä tälläkin hetkellä, vaikka kesätauko näyttää pikkuhiljaa laskeutuvan pelien ylle. On ihan mahdollista, että tällä hetkellä pyörivistä peleistä löytyisi tilaa joskus heinäkuun lopulla tai elokuussa, kun pelit ilmeisesti taas jatkuvat aktiivisemmin. Lisäksi olen ajatellut käynnistää loppukesällä tai syksyllä yhden uuden irkkipelin, jonka pohjana olisi Omenakujan Gringlen panttilainaamo -seikkailu mutta jota olisi muuteltu rankalla kädellä ja sijoitettu Teshnokseen. Tästä olisin ajatellut sellaista aloittelijoille ystävällistä peliä, jossa olisi kaksi pelinjohtajaakin. Laitan varmaan jossakin vaiheessa tarkemmin ilmoituksen tästä pelistä foorumillekin. Omat pelini toimivat RuneQuestin säännöillä, joita on hiukan muokattu omiin tarkoituksiini sopiviksi. Kaikki pelit sijoittuvat Gloranthaan, eikä niiden ole tarkoitus olla pelkkää hirviönlahtausta. Siksipä irkkipeleissä onkin suuri paino keskustelemisella ja ihmisten välisellä yhteistyöllä. Tarkempaa tietoa peluuttamistani irkkipeleistä löytyy [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/muuta/irkkipeli/index.html]irkkipelisivultani[/url]. Jos haluat ottaa yhteyttä minuun peleihin liittyen, niin kannattaa laittaa sähköpostia tai lähettää foorumin systeemin kautta yksityisviesti.[/quote:5d1a150288] Juuri tuonne sivullesi eksyttyäni heräsi kiinnostus kokeilla pelaamista myös Irkissä.. Tätä 'ei-lahtaamista' olen juuri hakemassakin, joten täytyypä tiirailla näitä foorumeita silmä kovana.
Tupew linkki 27. kesäkuuta 2002 kello 8.13
Tupew 27. kesäkuuta 2002 kello 8.13 linkki Nysalor milloin aloitat irkkipelin joka sijoittuu Teshnokseen minulla on Hahmo joka on Teshnoslainen kauppias en ole ennen pelannut irkkipelejä mutta olisin silti kiinnostunut. Hahmoni kuvaus on palstalla Gloranthan olennot ja henkilöt.Sen nimi on Kazim Hazil.
Nysalor linkki 27. kesäkuuta 2002 kello 13.15
Nysalor 27. kesäkuuta 2002 kello 13.15 linkki Tupew: [i:f7233b437f]milloin aloitat irkkipelin joka sijoittuu Teshnokseen minulla on Hahmo joka on Teshnoslainen kauppias en ole ennen pelannut irkkipelejä mutta olisin silti kiinnostunut.[/i:f7233b437f] Irkkipeli on nimeltään Appelsiinitalo ja siitä löytyy ilmoitus tältä samaiselta foorumilta. Kuten siellä sanotaan, pelin olisi tarkoitus alkaa joskus loppukesällä tai alkusyksystä. Tarkempia tietoja löytyy peli-ilmoitukseni alta ja peliin liittyvät kysymykset kannattaa laittaa sinne tai lähettää minulle suoraan sähköpostitse. Peliä varten tullaan luomaan ihan uudet hahmot, joten vanhalla hahmollasi ei ole niin väliä. Pelin pelihahmot tulevat myös olemaan teshnoslaisia sotureita, ovansaruja. Jos haluat tulla mukaan irkkipeliin, niin suosittelen ottamaan minuun yhteyttä sähköpostitse tai irkissä. Tosin lähden pian mökille viikoksi, enkä silloin ole linjojen päässä, joten ei kannata ihmetellä, jos vastaus viipyy. Irkkipelialoittelijat ovat kyllä tervetulleita peliin ja heillä on peliin ilmoittautumisessa etusija.