Vanha foorumi

Takaisin

Sanomaton Sana-Lehti Mielipiteitä

Yleinen Glorantha-keskustelu
Kasila 7. kesäkuuta 2002 kello 10.25
Kirjoittaja Viesti
Kasila linkki 7. kesäkuuta 2002 kello 10.25
Kasila 7. kesäkuuta 2002 kello 10.25 linkki Eli siis Unspoken Word... onkos kokemuksia... Itselläni on se niitten eka julkasu ja suosittelen kaikille... Itse asiassa mulla on kaikki ne ja trade talkit ku J piirtelee niihin ja sit se raahaa kaikki mulle :) But pikkasen markkinoisin sitä lehtee... Virkistävää saada jotain hieman lunarilaisesta vinkkelistä.. heh ;) ps Sanomaton sana on ainoa oikea käännös ja se pitää ottaa sellaisenaan ja ei saa provosoitua tästä lauseesta... Visainen käännös keksikääs joku hienompi... (hyvä nimi muuten lehelle)
Nysalor linkki 7. kesäkuuta 2002 kello 15.14
Nysalor 7. kesäkuuta 2002 kello 15.14 linkki Kasila: [i:a1f4b44983]Eli siis Unspoken Word... onkos kokemuksia...[/i:a1f4b44983] Joo, minulla on ykkösnumero ja kakkonenkin on kiikarissa. Ykköslehti vaikutti aika hyvältä, joskin HW-painotteisuus on hiukan häiritsevä. Jos tulisi mieleen ryhtyä vetämään kampanjaa Tarshissa, niin UW 1 on aika ehdoton hankinta. Sitä tuskin kuitenkaan teen, mutta keräilen joka tapauksessa kaiken Glorantha-kirjallisuuden, jonka näppeihini saan. :) Jos taas Tarsh ei kiinnosta alkuunkaan, niin ykkösnumero ei anna kovinkaan paljon. UW:n kakkosnumero tarjoaa kuulemma myös hyvin heti pelattavaa materiaalia, kun taas ykkösnumero painottui enemmän aluekuvaukseen. [i:a1f4b44983]Itse asiassa mulla on kaikki ne ja trade talkit ku J piirtelee niihin ja sit se raahaa kaikki mulle But pikkasen markkinoisin sitä lehtee...[/i:a1f4b44983] Tradetalkeissa on myös oikein hyvää materiaali ja minullakin on ne kaikki. Odotan tosiaan innolla, jos Tradetalkiin tulee joskus tulevaisuudessa myös pelimateriaalia Gloranthan historiallisilta kausilta. [i:a1f4b44983]ps Sanomaton sana on ainoa oikea käännös ja se pitää ottaa sellaisenaan ja ei saa provosoitua tästä lauseesta...[/i:a1f4b44983] Ihan hyvältä käännökseltähän tuo kuulostaakin ja sointuukin kivasti. :)
Marcus Maximus linkki 8. kesäkuuta 2002 kello 8.41
Marcus Maximus 8. kesäkuuta 2002 kello 8.41 linkki Juu, Tarsh in Flames on kelpo kamaa. Hinta on sietämätön jos sitä ajattelee lehtenä, mutta jos taas roolipelikirjana niin melkein kohtuullinen. On se sillä tavalla mullistava, että Tarsissa ei oikein voi pelata ilmankaan, nyt kun se on olemassa. Oma Tarsh-pelini meni muutamissa kohdissa aika uusiksi tuon seurauksena. Hämmentävimpiä juttuja oli Tarshin jumalat. Lunarit ovat *todella* myllänneet siellä tehokkaasti vuosisatojen aikana. Ja Hero Wars vuosien aikana.
Larppa linkki 8. kesäkuuta 2002 kello 12.26
Larppa 8. kesäkuuta 2002 kello 12.26 linkki Kasila: [i]Eli siis Unspoken Word... onkos kokemuksia...[/i] Mulla on ykönnen joka vaikutti musta erittäin hyvältä ja onn vetämässä parhaillaan kamppanjaa Tarshissa. Oon kuullu, että kakkonen on vielä eehtompaa tavaraa ku ykönen11 :-D :-D :-D
Guzmo linkki 8. kesäkuuta 2002 kello 17.57
Guzmo 8. kesäkuuta 2002 kello 17.57 linkki UW1 löytyy ja hyvä lehdykkä (viittaan MM:n kommenttiin koosta) onkin. Peikkospessu oli kanssa hyvä.