Vanha foorumi

Takaisin

RQ-sankari taidot...

RuneQuestin säännöt
Kasila 6. kesäkuuta 2002 kello 12.08
Kirjoittaja Viesti
Kasila linkki 6. kesäkuuta 2002 kello 12.08
Kasila 6. kesäkuuta 2002 kello 12.08 linkki Aluksi sori kun alotin taas uuden topicin Miten te olette antaneet """""Sankari"""""" taidon hahmolle... siis sääntöjen mukaan.... Itse en ole antanut mutta jos sen teen (jonkun massiivisen jumalkeskustelu hässäkän jälkeen) teen sen seuraavasti... Se onnistuu aina !!! eli siis periaatteessa kaikilla ihmisillä on jumal-taito kävellä--- hehe... aika tyly analogia... mutta sitten jos kaks jumal-taidon omaavaa puhujaa puhuu kilpaa niin silloin heitellään.--- Simple as that... jeah.... ps vihaan SANKARI sanaa rq:ssa ... johtuu että menneisyydestä löytyy DD pelaamista.-...
Guzmo linkki 6. kesäkuuta 2002 kello 12.37
Guzmo 6. kesäkuuta 2002 kello 12.37 linkki Minä sain sankaritaitoni kirjoittamalla tälle foorumille muutaman viestin :wink:
Nysalor linkki 6. kesäkuuta 2002 kello 14.37
Nysalor 6. kesäkuuta 2002 kello 14.37 linkki Kasila: [i:0d8b1383d6]Aluksi sori kun alotin taas uuden topicin[/i:0d8b1383d6] Ei tarvitse pahoitella, sillä aina on parempi aloittaa uusi aihe kuin kirjoittaa sellaiseen aiheeseen, jonka otsikkoon kirjoitus ei enää sovi. [i:0d8b1383d6]Miten te olette antaneet """""Sankari"""""" taidon hahmolle... siis sääntöjen mukaan....[/i:0d8b1383d6] En ole koskaan varsinaisia sankaritaitoja tarvinnut, mutta aion kyllä käyttää tarvittaessa sellaisille pohjana [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/kaannos/sankari2.html]Simon Phippin sankarisääntöjä[/url]. Sankarikykyjä voi siten saada sankarimatkojen kautta. [i:0d8b1383d6]Se onnistuu aina !!! eli siis periaatteessa kaikilla ihmisillä on jumal-taito kävellä--- hehe... aika tyly analogia...[/i:0d8b1383d6] Periaatteessa olen samaa mieltä. Tosin sankarimatkoilta voi saada kaikenlaista muutakin kuin sankarikykyjä, esimerkiksi tavallisia riimuloitsuja sankarillisina heittoina, jolloin osaaminen varmaan riippuisi yhä riimuloitsun osaamisesta. Sitten taas Orlanthin ja Sinisen Lohikäärmeen sankarimatkan tiettyjä etappeja käyttämällä voi saada etua vihollisia vastaan käyttämällä sitä sankarikykynä. Guzmo: [i:0d8b1383d6]Minä sain sankaritaitoni kirjoittamalla tälle foorumille muutaman viestin[/i:0d8b1383d6] Heh, minä taas olen jo ylittänyt sellaiset mitättömät jutut kuin sankaritaidot. ;)
Guzmo linkki 6. kesäkuuta 2002 kello 15.28
Guzmo 6. kesäkuuta 2002 kello 15.28 linkki [quote:6d99062ae9] Heh, minä taas olen jo ylittänyt sellaiset mitättömät jutut kuin sankaritaidot. ;)[/quote:6d99062ae9] Odotas kun sylki alkaa lentämään ja alan tosissani kirjoittelemaan tänne :wink: