Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| Sääntöjen monimutkaisuus tai yksinkertaisuus | On ihan pakko vastata tohon. No siis mun luultava | 18. syyskuuta 2001 kello 17.55 | 5 | Roolipelikeskustelu |
| Millaisisaa peliporukossa pelaatte? | Wlu: "Lähes kaikki olivat alusta asti sitä mi | 4. toukokuuta 2002 kello 18.34 | 49 | Roolipelikeskustelu |
| "huono pulla" | Kyllähän se uusien hahmojen tekeminen on ihan kiva | 14. kesäkuuta 2001 kello 1.46 | 18 | Roolipelikeskustelu |
| Näön projektio | Käyttämissämme houseruleissa ainakin voi. En oikei | 14. syyskuuta 2001 kello 9.40 | 5 | RuneQuestin säännöt |
| Henkien vangitseminen. | Nysalor: "Minä taas olen antanut shamaanin ha | 20. kesäkuuta 2001 kello 11.53 | 13 | Yleinen RuneQuest-keskustelu |