Vanha foorumi

Takaisin

Vuosi 1613 ja Tähtikulman Kapina

Yleinen Glorantha-keskustelu
Arkat 6. maaliskuuta 2002 kello 16.56
Kirjoittaja Viesti
Arkat linkki 6. maaliskuuta 2002 kello 12.09
Arkat 6. maaliskuuta 2002 kello 12.09 linkki No niin. Koska kampanjani etenee ennemmin tai myöhemmin Tähtikulman Kapinaan, olen alkanut valmistella vuoden 1613 tapahtumia (ajatus on tehdä paras suuri seikkailu tähän mennessä :D ). Olen kerännyt tietoa, mutta tahdon lisää. Käytössäni on suunnilleen kaikki virallinen RQ-materiaali (suomeksi, ja osa englanniksi), Talesit 13-19, kolme Tentacles-kirjaa, Wyrms Footprints, Hero Wars (Glorantha, Thunder Rebels, Barbarian Adventures), ja läjittäin muuta materiaalia. Ensinnäkin: onko King of Sartarissa mitään hyödyllistä kapinasta? Hankin varmaan muutenkin, mutta ajattelin vain että pitäisikö varata sillekin tilaa. Toisekseen: Löytäisikö mistään tietoa kapinan tärkeistä henkilöistä (Kallyrista minulla jo on roimasti, mutta esim. Hofstaring ja Kallai kiinnostavat - myös Fazzurista olisi mukava tietää)? Lähinnä kiinnostaa kunnolliset listat ja selvät selostukset tapahtumista, kuten myös yksityiskohdat ja kartat alueista ja tapahtumapaikoista (Wilms Church, Jonstown). Ajatus on tosiaan tehdä valtava minikampanja. Käytän mitä luultavimmin Warhamsteria massataisteluissa. Pelaajat pelaavat omien hahmojensa (jotka koitan sotkea mahdollisimman moneen asiaan mukana) lisäksi melko varmasti ainakin erinäisiä johtohahmoja (Hofstaring, Kallai, Tonalang jne.). Olen ajatellut että saattaisin jopa pelauttaa osan pelistä IRC-pelinä (ei kannata innostua, tuskin tapahtuu tänä vuonna). Pitää katsoa mitä tästä kehittyy. [ Tätä viestiä on muokannut: Arkat 2002-03-06 14:21 ]
Plentonius linkki 6. maaliskuuta 2002 kello 16.56
Plentonius 6. maaliskuuta 2002 kello 16.56 linkki 1) Osta KoS. Siellä on tarkka kuvaus kuinka Fazzur vetää Hofstaring Puuhyppijän helvetin kitaan ja kaikkea muuta kivaa. 2) Paljoa muuta ei tuohon materiaaliksi löydy, WF on tärkeä kun sieltä löytyy ne päivät ja silleen. 3) Itse pelattiin pari vuotta sitten tuo juttu ja hauskaa oli. Kallai Kivenmurskaaja ja Hofstaring olivat pitkään ykkössankareita ja kukapa ei muistaisi sitä hetkeä kun Reima Reiluräpylä löysi Temertainin Merikaupungista. Muistoja, ihanaa.