Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| Jumaltietäjät ja riimut | Nysalor: [i:78c22aa95a] Minä taas yritin vain san | 18. joulukuuta 2001 kello 2.03 | 40 | Yleinen Glorantha-keskustelu |
| Aihe: Orlanthien sankarimatkat ja rituaalit | Minulla on tässä pari sankarimatkaa valmisteilla. | 29. kesäkuuta 2005 kello 11.25 | 0 | Zin Letters -tekijäfoorumi |
| Uudet Issariesin julkaisut | Edelliset YBoT:it ovat olleet oikein laadukkaita, | 7. heinäkuuta 2003 kello 6.27 | 4 | Yleinen Glorantha-keskustelu |
| Kuoleman Talon apuun rientänyt lohikäärme | Minun Gloranthassani se ei todellakaan ollut tosil | 28. maaliskuuta 2003 kello 8.34 | 27 | Gloranthan olennot ja henkilöt |
| Tunnelman luonti? | Assath: [i:1f46aea6e9]Kuitenkin yleensä minusta t | 16. helmikuuta 2003 kello 10.23 | 51 | Roolipelikeskustelu |