Vanha foorumi

Takaisin

Vikaako?

Verkkosivut
Wlu 000 1. helmikuuta 2002 kello 17.17
Kirjoittaja Viesti
Wlu 000 linkki 31. tammikuuta 2002 kello 12.12
Wlu 000 31. tammikuuta 2002 kello 12.12 linkki Nuo kuvakkeet pysyvät minulla aina keltaisina eli noissa viestiketjuissa olisi uusia viestejä, vaikkei olekkaan. Kyseinen vika on alkanut noin viikko sitten. Vaikka miten luen ne niin silti tämä väittää niiden olevan uusia. Onko asetuksissa jotain vikaa vai söhläänkö taas :razz: ps. Olisiko mitään jos foorumille lisättäisiin vielä osta/myy palsta noille RQ ja HW tavaroille? Siellä voisi sitten keskustella niistäkin, että mitä niistä kannattaa ostaa yms.
Nysalor linkki 31. tammikuuta 2002 kello 18.17
Nysalor 31. tammikuuta 2002 kello 18.17 linkki Wlu: [i:4dedcbd5d5]Nuo kuvakkeet pysyvät minulla aina keltaisina eli noissa viestiketjuissa olisi uusia viestejä, vaikkei olekkaan. Kyseinen vika on alkanut noin viikko sitten. Vaikka miten luen ne niin silti tämä väittää niiden olevan uusia. Onko asetuksissa jotain vikaa vai söhläänkö taas[/i:4dedcbd5d5] Minulla taas kaikki uusien viestien symbolit katoavat, kun katson vain yhdenkin viestiketjun, johon on tullut uusia viestejä. Vanhassa foorumissa tämä uusien viestien merkintä toimi paremmin, ellei sitten minullakin ole kysymys vain jostakin asetusten ongelmasta, jota on ole tajunnut. [i:4dedcbd5d5]Olisiko mitään jos foorumille lisättäisiin vielä osta/myy palsta noille RQ ja HW tavaroille? Siellä voisi sitten keskustella niistäkin, että mitä niistä kannattaa ostaa yms.[/i:4dedcbd5d5] RuneQuest-foorumien moderaattorina minun kantani on ainakin se, että RuneQuest-tuotteista voi keskustella ihan vapaasti Yleisen RuneQuest-keskustelun puolella. Tuskin kukaan siitäkään häiriintyy, vaikka joku toisinaan haluaisi ostaa tai myydä jotakin. Osto/myyntipalstalla ei ehkä olisi tarpeeksi käyttöä.
Nysalor linkki 31. tammikuuta 2002 kello 20.40
Nysalor 31. tammikuuta 2002 kello 20.40 linkki Täytyypä nyt tunnustaa, että minullekin on ilmestynyt Wlun yllä kuvaama juttu eli uusien viestien merkki ei tunnu katoavan viestin lukemalla. Erikoista.
Tero Kaija linkki 31. tammikuuta 2002 kello 21.37
Tero Kaija 31. tammikuuta 2002 kello 21.37 linkki Joo, jotain häikkää tuntuisi olevan tässä phpBB:n luetuksimerkkaamisessa. Jos viestit eivät tule luetuksi (siis tuo lukemattoman viestin kuva tulee aina uudestaan samoihin foorumeihin), ensiapuna voi kokeilla poistaa foorumin luoman evästeen (cookie). Näin ainakin minulla poistui tuo ongelma. Kuitenkin uuden foorumin "moottorin", phpBB 2:n testaus ja muokkaaminen on käynnissä (tämä foorumi on versiota 1.4.4), jossa ei ongelmia pitäisi olla. Yritetään saada se käyttöön sitten joskus, kuitenkin mahdollisimman pian.
humis linkki 31. tammikuuta 2002 kello 21.53
humis 31. tammikuuta 2002 kello 21.53 linkki [i:3e6a7dc583] Nuo kuvakkeet pysyvät minulla aina keltaisina eli noissa viestiketjuissa olisi uusia viestejä, vaikkei olekkaan. Kyseinen vika on alkanut noin viikko sitten. Vaikka miten luen ne niin silti tämä väittää niiden olevan uusia. Onko asetuksissa jotain vikaa vai söhläänkö taas :razz: [/i:3e6a7dc583] Mulla on kanssa ollut ongelmia tuon luetuksi merkitsemisen kanssa. Tosin mä olenkin varmaan se softan kauhutapaus, joka lukee foorumia vähintään kuudella eri koneella, kolmella eri käyttöjärjestelmällä ja neljällä eri selaimella :smile:. Foorumin koodin tutkiskelusta kostuin sen verran, että se tallettaa jokaisella käyntikerralla ainakin yhden "LastVisit" -keksin, ja seuraavalla kerralla foorumilla käydessä näyttää sitten keltaisina kaikki viestiketjut, joihin on sen jälkeen kirjoitettu uusia viestejä. Jotain outoa siinä hommassa kuitenkin on, siellä on mm lisäksi vielä joku ihme "LastVisitTemp" -keksi, jonka toimintaa en ihan tarkkaan saanut vielä selville. Erityisen huonoa on se, että informaatio tallennetaan pelkästään keksiin, ei esim ollenkaan käyttäjätunnuksen yhteyteen tietokantaan (eli eri koneilla käytettäessä saadaan eri uudet viestit). Olemme testaamassa phpBB:n kakkosversiota, jossa on vaikka mitä uutta, ihmettelen jos tätäkin asiaa ei siinä ole hoidettu paremmin. Jos ei ole, niin joutuu piru vie sitten taas itse käymään koodin kimppuun. ... Ööh joo, niin, piti sanoa vielä hätäapu jos homma menee pahasti jumiin: poista selaimestasi kaikki kalikos.org:n keksit (Windowsissa tekstinä Cookies -hakemistossa), niin kaikki viestit muuttuvat seuraavalla kerralla luetuiksi. [Wlu] [i:3e6a7dc583]Olisiko mitään jos foorumille lisättäisiin vielä osta/myy palsta noille RQ ja HW tavaroille? Siellä voisi sitten keskustella niistäkin, että mitä niistä kannattaa ostaa yms.[/i:3e6a7dc583] [Nysalor] [i:3e6a7dc583] RuneQuest-foorumien moderaattorina minun kantani on ainakin se, että RuneQuest-tuotteista voi keskustella ihan vapaasti Yleisen RuneQuest-keskustelun puolella. Tuskin kukaan siitäkään häiriintyy, vaikka joku toisinaan haluaisi ostaa tai myydä jotakin. Osto/myyntipalstalla ei ehkä olisi tarpeeksi käyttöä. [/i:3e6a7dc583] Mä kyllä kannatan oman palstan perustamista Osto-, myyynti- ja vaihtoilmoituksille. Enemmän ne yhteen kuuluu kuin erikseen jokaisen alaosaston yleiseen keskusteluun(Ja onko esmes G:ItHW RuneQuest-tuote vai Glorantha-tuote?-). Tero päättää.
Guzmo linkki 1. helmikuuta 2002 kello 11.13
Guzmo 1. helmikuuta 2002 kello 11.13 linkki Kyllähän jonkun ostetaan-myydään-vaihdetaan osion voi perustaa. Ei sinne varmaan tunkua liikaa tule kun Gloranthaharrastajat eivät tunnetusti ole kovin hanakoita luopumaan kirjoistaan :smile:
Tero Kaija linkki 1. helmikuuta 2002 kello 12.15
Tero Kaija 1. helmikuuta 2002 kello 12.15 linkki Hmm, taas kaivataan minun Oikeaa mielipidettä.. :lol: Niin, onkohan tuo Osto-/myyntipalsta nyt niin tarpeellinen? Jos sinne ne kaksi ilmoitusta tulee, niin pitääkö niiden takia nyt uusia alue perustaa? Jos niitä ilmoituksia alkaa tulemaan enemmän, niin sitten voi kyllä uuden alueen tehdä, sitä ennen voi vaikka niitä ilmoituksia laitella Yleinen keskustelu -osioon. Olisikos näin bueno?
Nysalor linkki 1. helmikuuta 2002 kello 13.29
Nysalor 1. helmikuuta 2002 kello 13.29 linkki Tero: [i:e2fdc55b06]Niin, onkohan tuo Osto-/myyntipalsta nyt niin tarpeellinen? Jos sinne ne kaksi ilmoitusta tulee, niin pitääkö niiden takia nyt uusia alue perustaa? Jos niitä ilmoituksia alkaa tulemaan enemmän, niin sitten voi kyllä uuden alueen tehdä, sitä ennen voi vaikka niitä ilmoituksia laitella Yleinen keskustelu -osioon. Olisikos näin bueno?[/i:e2fdc55b06] Eipä minustakaan tässä mitään myyntiryntäystä ole tulossa, joten parempi olisi tehdä uusi osio vasta sitten, kun siihen on todellista tarvetta. Tuskin ketään haittaa sekään, jos Yleisen RuneQuest-keskustelun puolella puhellaan siitäkin, mitä tuotteita kannattaa ostaa ja millä hinnalla.
Wlu 000 linkki 1. helmikuuta 2002 kello 14.08
Wlu 000 1. helmikuuta 2002 kello 14.08 linkki EI kai ne viestit nyt haittaa ja minä en varmasti edes osta/myy palstalle mitään pistäisi, mutta lienee uusille tulokkaille helpompaa etsiä tuollaiset ilmoitukset kun näkee selvästi missä ne ovat. Nyt niitä saa etsiä ties mistä, mutta minä en pahemmin lusikkaani työnnä tähän soppaan. Hyvä juttu jos foorumi saadaan toimimaan entistä paremmin...
humis linkki 1. helmikuuta 2002 kello 17.17
humis 1. helmikuuta 2002 kello 17.17 linkki [Tero] [i:9166c8df5a]Niin, onkohan tuo Osto-/myyntipalsta nyt niin tarpeellinen? Jos sinne ne kaksi ilmoitusta tulee, niin pitääkö niiden takia nyt uusia alue perustaa? Jos niitä ilmoituksia alkaa tulemaan enemmän, niin sitten voi kyllä uuden alueen tehdä, sitä ennen voi vaikka niitä ilmoituksia laitella Yleinen keskustelu -osioon. Olisikos näin bueno?[/i:9166c8df5a] [Nysalor] [i:9166c8df5a] Eipä minustakaan tässä mitään myyntiryntäystä ole tulossa, joten parempi olisi tehdä uusi osio vasta sitten, kun siihen on todellista tarvetta. Tuskin ketään haittaa sekään, jos Yleisen RuneQuest-keskustelun puolella puhellaan siitäkin, mitä tuotteita kannattaa ostaa ja millä hinnalla. [/i:9166c8df5a] No, alueen olemassaolo voisi kannustaa viestien kirjoittamiseen. Tai siis, en mäkään nyt mihinkään yleiseen keskusteluun laittaisi "multa puuttuu nämä, nämä nämä ja nämä, jos joku haluaa eroon RQ-kamastaan, niin ostan hyvään hintaan", mutta osto/myyntialueelle sellaisen kyllä tekisin. Tosin, jos siellä on 10 Suomen HC-Gloranthakeräilijän "ostetaan kaikkea mahdollista kalliilla" -ilmoitukset seuraa siitä ennemmin verta ja sisälmyksiä jos joku kolmas osapuoli erehtyy ilmoittamaan luopuvansa kalleuksistaan :smile: Onhan meillä jos keskustelujakin, ainakin yksi threadi siitä mistä noita harvinaisuuksia kannattaa etsiä.
Olorin linkki 23. maaliskuuta 2005 kello 7.28
Olorin 23. maaliskuuta 2005 kello 7.28 linkki Kaipa tämä tämän ketjun alle menee... Eli miksi seuran sivuilla löytyy alakulmasta seuraava teksti: [i:478e9508ea]Muutettu 01.01.1970 (Webmaster)[/i:478e9508ea] Kyseessä jokin bugi? :|
humis linkki 23. maaliskuuta 2005 kello 10.23
humis 23. maaliskuuta 2005 kello 10.23 linkki Tjoo. Palvelimen siirron yhteydessä ilmentynyt bugi. korjasin.
Shireh linkki 18. maaliskuuta 2007 kello 15.16
Shireh 18. maaliskuuta 2007 kello 15.16 linkki Ajattelin ilmoitella, että itselläni ainakin esiintyy luultavasti pieni bugi. Jos johonkin topicciin on tullut uusi viesti ja klikkaan topicin vasemmalla puolella näkyvää pientä nuolta niin lennän automaattisesti ulos. Vastaavilla foorumeilla ei näin käy. EDIT: Ongelma selvitetty. Nettiselaimen vaihto auttoi asiaan.
Zero linkki 7. elokuuta 2007 kello 12.40
Zero 7. elokuuta 2007 kello 12.40 linkki Eipä taida varsinaine vika ilmoitus olla, mutta tulipahan vaan mieleen, että onko mahdollista iskeä ketjuja [i:a88a6fc25f]sticky[/i:a88a6fc25f] muotoon jota kuinkin näin [url=http://www.kalikos.org/foorumi/viewforum.php?f=6]Check This Out[/url] Elikkä siis iskisi juuri tämän tyylisiä ketjuja sticky muotoon ettei ihan, joka kolmas sekunti hyppää uusia ketjuja samasta aiheesta tjsp. Ehdotus pienoinen vain. :roll:
Gilgames linkki 25. marraskuuta 2010 kello 14.59
Gilgames 25. marraskuuta 2010 kello 14.59 linkki Ennyttiiä onko varsinainen vika, mutta aikani kuluksi tarkastelin käyttäjälistaa ja havaitsin kummastuksekseni ettei marraskuun lyhennettä Nov ole suomennettu, kaikki muut on. Maailmahan moiseen kaatuu, tiedän. Mietinpä vaan että hauska huomio