Vanha foorumi

Takaisin

Punatikan klaanin saaga

Yleinen Glorantha-keskustelu
Ugly Psycho 24. toukokuuta 2011 kello 14.30
Kirjoittaja Viesti
Ugly Psycho linkki 24. toukokuuta 2011 kello 14.30
Ugly Psycho 24. toukokuuta 2011 kello 14.30 linkki Terveeks. Päätettiin peliporukan kanssa avata kamppisblogimme yleisölle. Kyseessä siis Korolin vetämä Sartar: Kingdom of Heroes -kirjan kamppanja, jossa itse riehun nimellä Varandros. Muut pelaajat ilmoittautukoot itse. Jonkinasteisena lukuohjeistuksena sen verran, että koska blogi on kuitenkin tarkoitettu pääasiassa meidän omaan muistiinpanokäyttöön, osa materiaalista, kuten vielä keskeneräiset tekstit, mahdollista lukijaa spoilaava "hahmolomakekama" ja kaiken maailman offgame-höpötykset ovat salasanan takana, eikä niihin ulkopuolisia päästetä. Lisäksi kannattaa muistaa, että kamppiksen tapahtumat spoilaavat Sartar-kirjaa - jos meinaat kamppista pelata, mieti kahdesti luetko meidän juttuja vai et. Minähän en tosin itse edes tiedä mikä osuus on kirjasta ja mikä Korolin päästä. Blogin kommentointi on mahdollista vain wordpress-tunnuksilla, ja tällöinkin jokaiselta kommentoijalta jää ensimmäinen viesti seulaan tarkastettavaksi, me niitä sitten hyväksytään kun keretään, ja loppujen pitäisi tullakin läpi automaattisesti. Ja mikäs jottei tänne topiciinkin voi kommentoida jos siltä tuntuu. Jos nyt jotain oleellista unohtui, niin muut lisälkää. Tässä kuitenkin linkki blogiin: [url]http://punatikka.wordpress.com/[/url].
Ugly Psycho linkki 9. marraskuuta 2011 kello 6.17
Ugly Psycho 9. marraskuuta 2011 kello 6.17 linkki Tiedoksi kiinnostuneille, että blogin parin kuukauden hiljaiselo on päättynyt ja tarina jatkuu.