Vanha foorumi

Takaisin

The Eternal Convention 2011 (10-13.6.2011)

Tapahtumat
Vesa 1. joulukuuta 2010 kello 9.58
Kirjoittaja Viesti
Vesa linkki 1. joulukuuta 2010 kello 9.58
Vesa 1. joulukuuta 2010 kello 9.58 linkki Eternal Con, Tentaclesin seuraaja, järjestetään nyt toista kertaa. Tulkaahan kynnelle kykenevät kalikoslaiset myös mukaan, vähän vaikka kansainvälistämään yhdistystä. Itse olen menossa ja näillä näkymin meitä ainakin se neljän hengen poppoo on kaikenkaikkiaan lähdössä. Pieni hehkutus jos sallitaan, niin itse, nyt kolmatta kertaa lähdössä, olen ainakin viihtynyt niin viimeisessä Tentaclesissa kuin ensimmäisessä Eternal Conissa. Eli suosittelen kyllä tapahtumaa ehdottomasti kaikille Gloranthasta kiinnostuneille, jos vain mahdollisuutta on matkata. Hintahan ei ole mikää päätä huimaava, jos nyt ilmoittautuu ja ehtii 7.12 mennessä maksun suorittaa niin hinta on koko viikonlopulta (3 ateriaa päivässä+majoitus yhteisissä tiloissa, lisähintaan saa pienempiä huoneita varatuksi) 99€ joka ei ole paljon. Myöhemmin jos ei ehdi vielä tuohon 7.12 mennessä maksamaan niin silloinkaan hinta ei ole paha, 119€. Suosittelen lämpimästi kyseistä tapahtumaa. www.eternal-con.de on tapahtuman nettiosoite.
Gilgames linkki 1. joulukuuta 2010 kello 16.54
Gilgames 1. joulukuuta 2010 kello 16.54 linkki Pitäisi kyllä ehdottomasti jonain päivänä siunaantua johonkin coniin. Pohjoisten barbaarimaiden (Rovaniemen...) kasvattina olen hieman syrjässä ja kovin kitsas matkustamaan. No onhan täällä Ranuan Mangapäivät, mutta rajansa kaikella. No, en tähän coniin ole kuitenkaan varmastikaan lähdössä, mutta pitipähän esittää aktiivista palstalaista.
Georgius linkki 3. joulukuuta 2010 kello 12.07
Georgius 3. joulukuuta 2010 kello 12.07 linkki Milläs vempeleellä tuonne coniin on tarkoitus kulkea? Meinaatteko lentää Frankfurtiin vai road trippailla Saksan läpi? Olen kovasti kallistumassa coniin lähdön suuntaan, tsekkaan tosin vielä muut kesän menot ja laskeskelen vähän budjettia ennen kuin laitan liput tilaukseen.
Vesa linkki 3. joulukuuta 2010 kello 12.38
Vesa 3. joulukuuta 2010 kello 12.38 linkki Ryanairilla Hahniin lennellään. Näillä näkymin keskiviikkona mennään, perjantaihin saakka ollaan jossain Bacharachin lähistöllä ja yritetään taas paatilla seilata pitkin Reiniä Bacharachiin. Conin jälkeen on tarkoitus vielä pyöriä jossain paikassa keskiviikkoon saakka jolloin sitten lennellään takasin Tampereelle.
luppis linkki 6. joulukuuta 2010 kello 18.05
luppis 6. joulukuuta 2010 kello 18.05 linkki Maksoin juuri oman lippuni, etta yksi sankari lisaa joukkoon. Itse asun Berliinissa, etta helpompi taalta on kulkea tuonne, mutta kylla sielta pohjolastakin pitaisi olla helppo paasta paikan paalle jos haluaa. Ropetan conin jarjestajien kanssa taalla Gloranthaa saannollisesti ja tiedan mita tapahtumassa tuleman pitaa -> hyvalta nayttaa :)
luppis linkki 7. joulukuuta 2010 kello 22.43
luppis 7. joulukuuta 2010 kello 22.43 linkki Coni tiedottaa facebookissa: "Early Bird Registration ended and we have doubled the guest from last year (at this date). So the Con is secure and we can pay the downpayment for the castle. Thank you all! 55% german, 28% british, 9% finnish + 28% from other countries registered so far." 9% Suomalaisia. Not bad.
luppis linkki 14. kesäkuuta 2011 kello 14.24
luppis 14. kesäkuuta 2011 kello 14.24 linkki Kiitos osanottajille. Oli hyva coni :) Ensi vuonna uusiksi.