Vanha foorumi

Takaisin

Kimppatilaus: Sartar - Kingdon of Heroes

Yleinen Kalikos-keskustelu
Garrik 10. toukokuuta 2010 kello 8.08
Kirjoittaja Viesti
Garrik linkki 10. toukokuuta 2010 kello 8.08
Garrik 10. toukokuuta 2010 kello 8.08 linkki Kuinka moni haluaisi tämän kirjan hintaan n. 55 €? [url]http://www.glorantha.com/index.php?page_id=60[/url] Itse ihastuin teokseen. Siinä on kompaktissa paketissa kaikki olennainen Sartarista Lunarmiehityksen aikana, ja paljon lisää. Jeff on kivenkovaa väittänyt, että kirja on helppo (380-sivuinen) paketti niille, jotka eivät vielä paljon Sartaria tunne, ja toisaalta hyödyllinen paketti niillekin, joilla jo on melkein kaikki koskaan Sartariin julkaistu kama. Nyt, lehteiltyäni opusta, olen samaa mieltä Jeffin kanssa. Ajattelimme Spinosarin kanssa hankkia omat kappaleet, ja samalla tilauksella saisi fiksusti useita kappaleita. Kirjat tilattaisiin Helsinkiin, ja jaeltaisiin täältä luultavasti kädestä-käteen periaatteella (ettei postikuluja enää tulisi enempää). Tähän ketjuun vastaus, jos olet kiinnostunut. Yhteystiedot yksityisviestillä. Sumplitaan rahat sitten, kun tavara on Suomessa. -G
Ugly Psycho linkki 10. toukokuuta 2010 kello 8.37
Ugly Psycho 10. toukokuuta 2010 kello 8.37 linkki En ole ihan varma Sartar-kirjasta, kun on jo tuo tentacles-edikka... kerkeskö ihmiset kattelemaan ja vertailemaan kirjoja, onko mitään mieltä omistaa molempia? Mutta mää voisin ehkä muuten vaan osallistua kimppatilaukseen ja korvata kadonneen History of Heortling Peopleni... Mythologyä ei taida vieläkään saada kuin PDFnä? Tietty opuksen toimittelu mulle suomen päässä ois sitten pieni ongelma ja johtaa lopulta kokonaisuutena suurempiin postikuluihin. Tiedä sitten jos jotain ois saatavilla Eternalissakin. Joka tapauksessa, pitäkäähän jonkunmoista meteliä ennen kuin pistätte tilausta. Joku "VIIMEINEN MAHDOLLISUUS!" -viesti tänne tms.
Vesa linkki 10. toukokuuta 2010 kello 9.42
Vesa 10. toukokuuta 2010 kello 9.42 linkki Täällä yksi mahdollisesti kimppatilauksesta kiinnostunut. Tosin jos kirjaa on Eternal Conissa kaupan, saatan sen ehkä napata sieltä matkaani. Muutoin kyllä voisin osallistua tilaukseen, tosin varmaan joudun sitten vielä pyytämään kirjan eteenpäin postitettuna kun Helsingissä tulee tuskin vierailtua vasta kuin mahdollisesti Ropeconin aikoihin.
Garrik linkki 11. toukokuuta 2010 kello 10.32
Garrik 11. toukokuuta 2010 kello 10.32 linkki Joo, Eternal Con on tässä välissä tosiaan. Päätetään asioista vasta sen jälkeen. Mut halukkaat voivat ilmoittautua täällä toki sitä ennenkin! Saatan itse käydä Jyväskylässä ennen RopeConia, eli toimitus kädestä käteen saadaan varmaan onnistumaan kaikille jyväskyläläisille. -G
Olorin linkki 11. toukokuuta 2010 kello 11.09
Olorin 11. toukokuuta 2010 kello 11.09 linkki Eli säästöä tulis oikeasti vain parin euron verran? Taidan tilailla ihan itekseni sitten kun joskus on varaa. Muutaman euron takia ei viitti budjettiaan sekoittaa.