Vanha foorumi

Takaisin

Raalogi# 009144

Yleinen Glorantha-keskustelu
Kasila 27. tammikuuta 2010 kello 13.12
Kirjoittaja Viesti
Kasila linkki 27. tammikuuta 2010 kello 13.12
Kasila 27. tammikuuta 2010 kello 13.12 linkki [b:1722fc8814]Kuinka voin olla vielä täällä ?[/b:1722fc8814] Miksi minä kuolin, siis ei miten kuolin vaan miten olen täällä. Valind on ottanut omansa. Tuo Kuoleman jumala, kaikessa kylmyydessään. Pysähdys, mutta ei pysyvyys. Kaikki on hänen omaansa. Ruumiin kylmetessä, se menettää elämän lämmön. Tuon kaappaa Kuolema. Humakt ottaa omansa ja antaa ne minulle, Valindille. Minä annan ne kaiken lopettajalle, ja teloittajan pelkäämälle Valkoiselle kuulle. Se mistä tulet on vanhan jumalasi asia. Se minne sinä menet, on uuden jumalan asia. Nyt olet minun valtakunnassani. Kehosi lämpö olkoon maksuna tästä siirtymästä. [b:1722fc8814]Kuolema, humakt[/b:1722fc8814] Varo humaktia, sillä hän on mustasukkainen minulle Valindille. Hän tietää miekan olevan vain kompromissin käynnistäjä ja arpa lankeaa välillä muille jumalille. Ne joiden lämpö on Uuden jumalan käsissä, he kulkevat kauttani. Uusin jumala on kaikkeus, mikä kompromississa on kielletty. Hän ei ole suinkaan kaikkialla tai kaikki, vaan kaikissa jumalissa, jotka ovat kompromississa. Samaa mitä ajatuksesi kertovat punaisesta valheesta. Heidän jumalansa on tullut vasta nyt. Heitä on huijattu. [b:1722fc8814]Petetty ja Huijattu[/b:1722fc8814] Olkoon Punaisten petettyjen kohtalona unohdus tai sieluntuho, mutta heidän valheensa on kaikista kauhein kohtalo. Kaikki jumalat ja niiden perilliset ovat kaaoksen tahraamia. Valkoinen kuuluu kaikkiin kankaisiin, ja tämä kudelma on kompromissi, Punainen jumalatar on kaikessa tässä valhetta. Hän oli se jonka piti poistaa kaaos, siunata tulevaa ja odottaa käännytystä. Hän on olematon ja ahmii kaaoksesta valheita, jolla väittää olevansa ja saavansa kaikkeuden. Kaaos, ihminen, jumala. Kaikkeus ja ihminen on Uusi jumala. [i:1722fc8814]On vain ajan kohtalo kääntää vaa'ankieli.[/i:1722fc8814] Aika olkoon tuomari, Aika ei ole kompromissi, Aika vain matka, joka ei pääty sinulta vielä. Minä olen valkoinen kuu. Valkoista ei ole missään, mutta se on kaikkialla. Olen vastavoima sille alulle, joka piti olla vain ensinäytös. Olet seurannut ja tuonut jumalattomille tietäjille kompromissin, olet sanonut sen kaiken kahdesti, mitä jumalat ovat yrittäneet sanoa itselleen onnistumatta. Olette ensimmäisen kuolleen ja heränneen palvelijoita. [b:1722fc8814]Kompromissi, valkea saattaja[/b:1722fc8814] Kompromissin saattaja. Valkoisen kuun noviisi. Valindin palauttaman lämmön ajatuksia. Teissä elää se mikä on kuollutta monissa. Te seuraatte ensimmäistä kuollutta ja herännyttä. Te seuraatte valkoista jumalatarta. Valkonen jumalatar on kaikkialla, suojelijana ja sitojana. Hänen kulttinsa on suurin kaikista. Siihen kuuluvat kaikki jumalat ja heidän seuraajansa. Humakt on kateellinen, mutta kuuliainen. Orlanth on raivokas ja usein puolellanne, Voria on vieno, mutta antaa kevään kepeyden vuolaasti. Näkymätön suuri luoja on hyväksynyt kaiken, tämä on valkoisessa värissä antava kaiken mitä on annettavissa, olkaa kuuliaisia ja ottakaa kuolema vastaan ystävänä, sillä kuolema ei teitä kosketa, te maksatte kaiken tuomarille eli ajalle. Humankt ottaa teidät luokseen, mutta päästää teidät takaisin Validin jääholviin aikanaan. Olkaa nöyriä. Kaikki jotka te kohtaatte matkallanne ovat mahdollisia seuraajia. Sillä kun he kuolevat ja maksavat aikansa, voivat olla teidän seuraajianne tai johtajianne. [i:1722fc8814]Kivessä, Kylmässä huoneessa, Pavisin alla[/i:1722fc8814]