Vanha foorumi

Takaisin

Agimori -testipeliä ropeconissa?

Zin Letters -tekijäfoorumi
Vesa 26. heinäkuuta 2009 kello 11.04
Kirjoittaja Viesti
Vesa linkki 26. heinäkuuta 2009 kello 11.04
Vesa 26. heinäkuuta 2009 kello 11.04 linkki Tuli tässä mieleen, en tiedä liekkö liian myöhään, mutta että kun kerran toivon mukaan meitä kalikoslaisia isompikin kööri vääntäytyy coniin, niin voisimme mahdollisesti yrittää pelitestata agimoreja jossakin välissä? HQ 2:lla varmaankinko? Itse en peliä tässä lupaudu vetämään koska HQ ei ole minulle vielä tuttu systeemi, mutta pelaamaan kyllä. Varmaan sopivin porukka pelitestaamiseen olisi sama porukka joka on näitä agimorimatskuja kasaan sorvannutkin. Sen takia siis tänne tätä huutelua ainakin näin ensi alkuun. Eli onko halukkaita pelinjohtajia?
Garrik linkki 26. heinäkuuta 2009 kello 13.45
Garrik 26. heinäkuuta 2009 kello 13.45 linkki Lupasin vuosi tai kaksi takaperin vetää Agimori-peliä jossakin Kalikoksen tilaisuudessa. Eipä ole tullut käytyä sellaisissa tilaisuuksissa, joissa olisin ehtinyt peliä vetää. Ehkä voisin sen tehdä nyt Ropeconissa. Parin tunnin peli esim. pe 17-19, la 12-14 tai 16-18, tai su 12-14 voisi toimia. [b:b91259a1ff]Ilmottautuminen Kalikoksen pöydällä[/b:b91259a1ff] paria tuntia ennen, missä ikinä tuo pöytä sijaitseekaan. [i:b91259a1ff]Caveat: vedän tarinavetoisia pelejä, joissa sosiaaliset konfliktit ovat keskiössä.[/i:b91259a1ff] Ei siis mitään kovin tarkkoja pelimekaniikkoja, eikä välttämättä "oikeaoppista" Agimori-peliä. Toisaalta sääntöjä tai kulttuuria ei tarvitse tuntea tajutakseen, mitä pelissä tapahtuu. Pelin teema ja tietenkin hahmot voidaan kehittää yhdessä, vaikka mulla on jossain takataskussa pari-neljä perusideaa. -G
Vesa linkki 27. heinäkuuta 2009 kello 10.11
Vesa 27. heinäkuuta 2009 kello 10.11 linkki Perjantain luultavimmin olen paikalla vasta siinä kahdeksan aikoihin. Muuten kyllä uskoisin minkä tahansa ajan itselleni sopivan, mutta katsellaan vaikka paikan päällä sitten mitä saadaan kyhäiltyä kasaan.