Vanha foorumi

Takaisin

Kesä rauhoittaa..?

Yleinen keskustelu
Guzmo 8. heinäkuuta 2001 kello 20.06
Kirjoittaja Viesti
Guzmo linkki 5. heinäkuuta 2001 kello 1.13
Guzmo 5. heinäkuuta 2001 kello 1.13 linkki Itse luon aina pelatessani hahmot täysin uusiksi omin nimin, persoonallisuuksin yms. (tietysti en paljon pääse pelailemaan muutoin kuin netissä, esim. UO ja EQ). Erilaisuus virkistää. Esimerkiksi UOssa pelasin pari vuotta ritari-bardi Yeowyniä - vanha 60+ känkkä joka meni juomiin, lauloi ja soitti sekä taisteli pahuutta vastaan (huonolla menestyksellä useimmiten). EQssa lyhytaikainen hahmoni taas oli muihin maailmoihin kadonneen Yeowynin lapsenlapsi (pidän jonkin sortin jatkuvuudesta :wink: , puolhaltiasamooja joka mielellään vaelteli yksin ihailemassa pelin tarjoamia mainioita näkymiä ja jäämässä aina silloin tällöin erään kukkulan yli ryntäävän NPC necromancerin ja tämän superluurangon alle... ;b Mielestäni nimi on melko oleellinen osa hahmoa (Yeowyn on kelttivivahteinen ja hahmo on bardi; esimerkiksi Eldricht Blackheart taas viittaa melko hyvin hahmon luonteeseen ;b), ja muutenkin pidän uuden roolin omaksumisesta (pelottavaa kyllä ajatusmaailmani tuntuu jopa yksinpelatuissa tietokoneropeissa sulautuvan hahmon ajatusmaailmaan ;b).
newsalor linkki 5. heinäkuuta 2001 kello 20.41
newsalor 5. heinäkuuta 2001 kello 20.41 linkki Nojaa.. Eihän esim. säännöistä voi loputtomiin keskustella.Samoin muutkin aiheet poikivat uusia keskustelunsarkoja aika harvoin. Uudet käyttäjät tuovat niitä mukanaan, mutta minusta uusien käyttäjien markkinat alkavat olla tyhjillään. Niin ja eräs "varma vastaaja" on nyt ilmeisesti tämän viikon pois.
Wlu 000 linkki 5. heinäkuuta 2001 kello 6.11
Wlu 000 5. heinäkuuta 2001 kello 6.11 linkki No tämähän on melkein Nysalorin yksityinen foorumi :smile: Itse olin kesäkuun töissä ja nyt olemme pelanneet ahkerasti joten eipä ole oikein ehtinyt netissä vierailemaan. Kyllä tämä foorumi pyörähtää taas pian käyntiin...
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 5. heinäkuuta 2001 kello 9.21
Topi Hiski Viljami Salmi 5. heinäkuuta 2001 kello 9.21 linkki joo-o.. kyl sitä on kesällä melkein vähemmän luppoaikaa tietokoneen ääres kuin talvel.. Kun kesällä kiinostaa muut asiat aika paljon! Esim. maisemat! Ja kun pelaillaan oltu enemmän viime aikoina, niin silloin ehtii vähemmän tänne--
Nysalor linkki 6. heinäkuuta 2001 kello 9.44
Nysalor 6. heinäkuuta 2001 kello 9.44 linkki [i:df9ef520aa] Niin ja eräs "varma vastaaja" on nyt ilmeisesti tämän viikon pois.[/i:df9ef520aa] Jos minua tarkoitat, niin olet oikeassa. Olen tosiaankin ollut lomailemassa netin ulottumattomissa, mutta täytyy yrittää nyt sitten vääntää vähän vastauksia. Kun kesä on tällaista aikaa, niin ei kannata odottaa minunkaan vastaavan kovin nopeasti. Ehkä syksyllä sitten foorumikin vilkastuu enemmän.
Juhno linkki 8. heinäkuuta 2001 kello 20.06
Juhno 8. heinäkuuta 2001 kello 20.06 linkki No tottakai kesä rauhoittaa. Ainakin sen pitäisi.. Ei ole tullut paljoa oltu koneella. Mökillä tullut oltua yms. mielenkiintoista.
Thorinir linkki 15. kesäkuuta 2002 kello 19.13
Thorinir 15. kesäkuuta 2002 kello 19.13 linkki no riippuu vähän... kyllähän se siinä mielessä rauhottaa ettei o koului tai tälläsii ja on aikaa.. paljon aikaa olla koneella... ja olla roolipelien kimpussa mut on välillä aika paljon matkustamista
Herbert linkki 15. kesäkuuta 2002 kello 19.44
Herbert 15. kesäkuuta 2002 kello 19.44 linkki Totta.Kyllä kesä rauhoittaa.Koulu aikoina ropeltaminen oli aika tuskaista ajan puutteen takia. :hat: