Vanha foorumi

Takaisin

Meetti RopeConissa?

Yleinen keskustelu
newsalor 8. elokuuta 2001 kello 23.49
Kirjoittaja Viesti
newsalor linkki 29. heinäkuuta 2001 kello 11.57
newsalor 29. heinäkuuta 2001 kello 11.57 linkki Mitenkäs olis, pidettästö jonkinmoinen meetti RopeConissa? Vois tavata siellä myyttisessä RL:ssä. Vois vedellä pelejä vähän ristiin rastiin tai vaikka puhua paskaa. En ole kyseiseen taåahtumaan ennen osallistunut, mutta eiköhän joku osaa ehdottaa jotain aikaa, jolloin olisi hyvä tavata.
Guzmo linkki 29. heinäkuuta 2001 kello 12.09
Guzmo 29. heinäkuuta 2001 kello 12.09 linkki Oikein hyvä idea. Ajankohdaksi älkää päättäkö perjantaina sillä olen koko päivän Vampire turnauksessa (korttipeli). Mentäisiinkö vaikka kaikki jonkun vetämään RuneQuest peliin ja alettaisiin esittään hankalia kysymyksiä GM:lle aiheista henkiulottuvuus, Arkat, valaistuminen, gloranthan aika jne? :smile: Olis tietysti parempi jos olisi jotakin tekemistäkin paskan jauhannan ohella. Löytyisikö keneltäkään sitä lautapeliä Gloranthasta? Tai sitten mennään istumaan sinne tex mex baariin :smile: Pelaakohan kukaan muu täällä Vampire korttipeliä? - Guzmo
newsalor linkki 30. heinäkuuta 2001 kello 19.20
newsalor 30. heinäkuuta 2001 kello 19.20 linkki Multa löytyy sekä Nomad Gods ja Dragon Pass Otan toisen niistä mukaan. Ehkä Nomand Godsin, ku se on kevyempi. :smile:
Salmanuoli linkki 30. heinäkuuta 2001 kello 20.21
Salmanuoli 30. heinäkuuta 2001 kello 20.21 linkki Kyllä kyllä. Se tekeminen voisi olla joku pienimuitoinen seikkalu. hophop joku nyt ilmoittautumaan pj:ksi sinne ja sitten tänne huutelemaan. Uskallusta hyvät ihmiset. Ei sen mitään superhienoa tarvitse olla. Olisi kiva saada vaihtelua ja uusia tuulia omaan porukkaan. Eikä sitten esitetä niitä vaikeita kysymyksia, muuten ei saada ketään sinne peliä vetämään :smile: . (helppohan se tapaaminen on järjestää kun minut ja Guzmon tuntee jo kuvasta :P ) Edited by: Salmanuoli at: 8/1/01 11:56:01 am
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 30. heinäkuuta 2001 kello 20.01
Topi Hiski Viljami Salmi 30. heinäkuuta 2001 kello 20.01 linkki Ropecon 2001 Espoon Dipolissa 10. - 12. 8. 2001 Hmm... noin kaksi viikkoa vielä ja vaikka rahaa ei ole ja junamatka maksaa, pitäisi tonne kyllä tulla. Prkl.. Kait sitä pitää ruvetä sää(s)tään. :b ja hepehp... en jaksa(uskalla) kyllä peliä siellä vetämään, mutta pelaaman tulen mielelläni. Edited by: Topi Hiski Viljami Salmi at: 7/30/01 10:17:46 pm
Guzmo linkki 31. heinäkuuta 2001 kello 5.21
Guzmo 31. heinäkuuta 2001 kello 5.21 linkki Noni, newsalor tuo sitten Nomad Godsin ja pelataan sitä. Tai joku vääntää jotakin pelattavaa (en minä :smile: ). Tai voin mä tehdä miniskenaarion, jossa pelaajien täytyy tappaa Hirviöiden äiti. Päästäisiimpähän nopeammin pelaamaan Nomad Godsia :wink: - Guzmo
newsalor linkki 1. elokuuta 2001 kello 10.15
newsalor 1. elokuuta 2001 kello 10.15 linkki Mulla olis tuossa toi legendaarinen Seven Mothers do 'ave them! Täältä kenties sellaistakin sakkia, joka ei ole sitä pelannut. Se on tod. hauska. Voisin vaikka yrittää konvertoida sen Hero Warssiin tai sitten pitäytyä ihan RQssa, ettei tartte sääntöjä selittää... Eiku kyllä konvertoin.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 1. elokuuta 2001 kello 20.46
Topi Hiski Viljami Salmi 1. elokuuta 2001 kello 20.46 linkki hehheh... en ole ainakaan minä kuullu mitään tollasesta joten ilman muuta ! :smile: Minä tässä olen vielä säätämisasteella, että tuleeko porukkaa tarpeeksi tai että saadaanko auto, vai pitääkö maksaa maltaita junamatkasta.
Anonymous linkki 1. elokuuta 2001 kello 11.14
Anonymous 1. elokuuta 2001 kello 11.14 linkki Niin en ole ennen RopeConissä ollut ja en ole varma että tulenko nytkään mutta mitäs sellainen huvittelu maksaa? kun onhan siinä jonkinlainen sisään pääsy maksu? Kyydin saan helposti hommattua ittelleni... mutta se maksupuoli olisi kiva tietää... ja en ole kyl varma tulenko sinne, mutta ei se hinnan kertominen niin paha ole.
Guzmo linkki 1. elokuuta 2001 kello 14.02
Guzmo 1. elokuuta 2001 kello 14.02 linkki Ei mitään bore-warssia. Tai no ihan sama, mutta saat kertoa sitten säännöt nopsaan ennen peliä. [quote:44d4e56d8d] [i:44d4e56d8d] Topi Hiski Viljami Salmi[/i:44d4e56d8d] Minä tässä olen vielä säätämisasteella, että tuleeko porukkaa tarpeeksi tai että saadaanko auto, vai pitääkö maksaa maltaita junamatkasta. [/quote:44d4e56d8d] Kai sinulla on sentään opiskelijakortti millä saa alennusta? Onhan se ehkä tyyristä tulla kauempaa Coniin, mutta jos siellä on kolme päivää niin ehtiipähän pelata/kuunnella paneeleita/hörhöillä koko rahan edestä :smile: - Guzmo
Salmanuoli linkki 1. elokuuta 2001 kello 12.55
Salmanuoli 1. elokuuta 2001 kello 12.55 linkki Juu, newsalor, johdappa mitä vain. Tullaan mukaan. Hyvä hyvä. Jos pitää hahmoja tehdä niin niitähän pystyisi jo etukäteen... vai mitämitä? Mielellään tietysti rq säännöillä, olisi mukava katsoa käytännössä miten muut ovat sääntöjä soveltaneet. Lystistähän saa infoa osoitteesta ropecon.roolipeli.net ja pelattavia pelejä on alustavasti listattu osoitteeseen tirannon.tky.hut.fi/gm/gmhype.html. (ei yhtään Glorantha peliä toistaiseksi :sad: ) Tapahtuma maksaa 50mk päivä tai 100mk kaikki kolme päivää. Koitetaan järjestää aka säätää Jyväskylästä joku automobiili.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 1. elokuuta 2001 kello 0.25
Topi Hiski Viljami Salmi 1. elokuuta 2001 kello 0.25 linkki Salmis: Shiis jesh.. viestitänpä tässä kunnioitetulle chividalille ja salaperäiselle Sonyalle asiasta. :smile: Hei joo säädellään tota nyt (ihan kohta.) Guzmo: Mulla ei satu olemaan opiskelija korttia :smile: kun en VIELÄ oo opiskelija :smile: Ja just kuulin salmikselta, että se junamatka on 400MK!! huhuhh.. juna is out. Newsa: Ja Hero Wars kunniaan: en nimittäin ole vielä päässyt edes kokeilemaan kunnolla koko pelisysteemiä ja olis kyl aika mielenkiintoist nähä miten sitä vedetään. Mutta kunha hauskaa pidetään.. Ja muuten tuossa ircissä salmiksen kanssa juteltiin, että jos joillain on niitä kijoja mitä muut haluaa kopsata tai ainakin nähdä, niin voisi ottaa mukaan. Mutta turha mitään kopiomisrumbaa kannattaa tehrä, mutta sen lautapelin haluaisin nähdä.. jos vaikka ostaisi sen itse wizardzilta. Edited by: Topi Hiski Viljami Salmi at: 8/1/01 8:34:45 pm
Guzmo linkki 2. elokuuta 2001 kello 13.14
Guzmo 2. elokuuta 2001 kello 13.14 linkki Tämmöstä mä kaivelin ennakkohype sivuilta: --------------------------------------------------------------- Hallgren, Tuomas genreA=Primitiivifantsua Runequestin säännöillä. 4 pelaajaa genreB=Primitiivifantsua Runequestin säännöillä. 4 pelaajaa ---------------------------------------------------------------- ¤¤¤ Kontio, Juho genreA=HeroWars - Pelaajat Dragonpassin Heortlingeja. genreB=HeroWars - Pelaajat Dragonpassin Heortlingeja. ¤¤¤ ------------------------------------------------------------------ ¤¤¤ Mäkelä, Jaakko Runequestia rankasti rukattuna, Gladiukset kilisten vaaraa kohti 2 peliä ¤¤¤ ------------------------------------------------------------- Eli kyllä siellä näyttäis olevan RQ ja HW tarjontaakin valmiina. - Guzmo
newsalor linkki 2. elokuuta 2001 kello 10.09
newsalor 2. elokuuta 2001 kello 10.09 linkki Taitaa harmi vaan peruuntua se Seven Mothers do 'ave 'em, koska minulla ei ole aikaa valmistela sitä. (hahmikset jne) Tuon silti Nomad Godsin.
Anonymous linkki 2. elokuuta 2001 kello 10.55
Anonymous 2. elokuuta 2001 kello 10.55 linkki No ei se niin kauhean kallista ole... ja en tiedä missä opiskelia korttini on mutta onneksi on rahaa kun olin kesätöissä... saatampa vaikka tulla itsekkin joku päivä... kun autkyyti on erittäin helppo järjestää, mutta taitaa jäädä vain yhden päivän huviksi jos tulen koska ei oikeen majoitusta saa järkättyä... ja hotellihuone on hieman turhan kallis. Saatan silti käydä kääntymässä siellä jos ei se viittäkymppiä enempää maksa.
Guzmo linkki 2. elokuuta 2001 kello 12.41
Guzmo 2. elokuuta 2001 kello 12.41 linkki Yöpyminen conin majoitustiloissa oli muistaakseni ilmaista. Eli makuupussi mukaan. Vessat kyllä löytyy pienempää peseytymistä varten ja servin mökissä (n. 400 metriä dipolista) pitäisi olla saunakin. Itse olen muutamassa conissa nukkunut a) sohvalla b) auditorion penkillä c) lattialla d) pöydällä Parhaaksi ratkaisuksi on osoittautunut nukkua yksi yö hyvin (= kotona/makuupussissa). Toisen yön voi vetää parin tunnin torkuilla. Vaihtoehtoisia ajantappo keinoja yön-hiljaisina hetkinä on: - pelaaminen - nuokkuminen jossakin - animen katsominen (eiköhän tänäkin vuonna järjestetä) - helsingin baareihin lähteminen Tosi veijarit valvovat koko conin. Ei niinkään suositeltavaa. Että vähän taistelukestävyyttä :smile: - Guzmo
Anonymous linkki 4. elokuuta 2001 kello 15.56
Anonymous 4. elokuuta 2001 kello 15.56 linkki VOIKO SIELLÄ TOISAAN NUKKUA??!?!?! sittenhän sinne voisi tulla... ei tarvisi kun kyydin sinne ja sitten joku hakemaan takaisin.. ei ole paha järjestää... mutta kuka siellä nyt nukkuu ja kuka ei? Pitänee harkita asiaa nyt uudessa valossa...
Tero Kaija linkki 4. elokuuta 2001 kello 6.52
Tero Kaija 4. elokuuta 2001 kello 6.52 linkki Voih, näyttää pahasti siltä, että minä en ainakaan pääse tulemaan, vaikka aiemmin tarkoitus oli. Sunnuntai on ainoa päivä, jolloin olisi mahdollisuus tulla, mutta tiedä sitten, viitsiikö puolikkaan päivän takia lähteä Helsinkiin saakka ajelemaan. Jää nähtäväksi...
Guzmo linkki 4. elokuuta 2001 kello 7.29
Guzmo 4. elokuuta 2001 kello 7.29 linkki [quote:f00f937b71] [i:f00f937b71] Timppa[/i:f00f937b71] VOIKO SIELLÄ TOISAAN NUKKUA??!?!?! sittenhän sinne voisi tulla... [/quote:f00f937b71] Hmm.. Niin Espoossakin voi viime tietojen mukaan nukkua. Jopa roolipelaajat, korttipelaajat ja kuulemma larppaajatkin tarvitsevat unta. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka... :wink: [quote:f00f937b71] ei tarvisi kun kyydin sinne ja sitten joku hakemaan takaisin.. ei ole paha järjestää... mutta kuka siellä nyt nukkuu ja kuka ei? Pitänee harkita asiaa nyt uudessa valossa... [/quote:f00f937b71] Suurin osa ihmisistä ainakin yrittää nukkua. - Guzmo
Guzmo linkki 7. elokuuta 2001 kello 10.29
Guzmo 7. elokuuta 2001 kello 10.29 linkki Pitäisiköhän jotakin aikaa #runequest meetingille sopia vai yritetäänkö vain löytää toisemme muiden conivieraiden joukosta? :smile: - Guzmo
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 7. elokuuta 2001 kello 15.16
Topi Hiski Viljami Salmi 7. elokuuta 2001 kello 15.16 linkki Niinpä! olisi ihan järkevä vähän ainakin jotain miittipaikka keksiä. Mutta täältä Jyväskylästä lähtö on vieläkin aika pohtimis asteella, koska täällä on tapahtumia ja auto on aika säädön takana. Mutta eiköhän tässä saada parin päivä aikana jotain päätöksiä aikaan.
newsalor linkki 8. elokuuta 2001 kello 17.26
newsalor 8. elokuuta 2001 kello 17.26 linkki Siellähän ei kai ole mahdollisuutta nettailla... Tämä alkaa olla n. viimeinen mahdollisuuteni sopia tämä homma, koska olen jo matkoilla. Ohjelmasta ei tiedä mitään, ei oikein enää ehdi neuvotella jne. Huomenissa ehdin vielä kerran lukea tämän foorumin. Miten olis vaikka lauantaina klo 15? Toisaalta silloin on kuitenkin joku kiinnostava paneeli menossa. Miten olis jos minä ja pari muuta avainhenkilöa pistettäisiin tänne kännykän numerot ja sovittaisiin siellä 'conissa? Tai sitten voisitte sopia sen keskenänne ja minä ehtisin huomenna lukea mitä konsensus on päättänyt. puh. (jonka editoin pois myöh.) 040-8467634
Guzmo linkki 9. elokuuta 2001 kello 20.54
Guzmo 9. elokuuta 2001 kello 20.54 linkki Mitä jos joku vaan länttää [url=http://www.sci.fi/~guzmo/rq_meetinki.gif]tämänkaltaisen[/url]paperin pitkin conin seiniä? Lauantai 15 kuullostaa kyllä ihan hyvältä. - Guzmo
newsalor linkki 9. elokuuta 2001 kello 2.46
newsalor 9. elokuuta 2001 kello 2.46 linkki Sopii hyvin! Minä ainakin länttään tollaisia papruja ympäriinsä ja jos viitsitte vaikka soitella mulle lauantaina, niin voidaan kehitellä yhdessä se varma aika. La klo 1500 voi olla vaikka joku hieno luento tms...
Guzmo linkki 8. elokuuta 2001 kello 23.49
Guzmo 8. elokuuta 2001 kello 23.49 linkki [i:4e1c7117f0] Sopii hyvin! Minä ainakin länttään tollaisia papruja ympäriinsä ja jos viitsitte vaikka soitella mulle lauantaina, niin voidaan kehitellä yhdessä se varma aika. La klo 1500 voi olla vaikka joku hieno luento tms...[/i:4e1c7117f0] Niin ja ota se lautapeli mukaan. Minäkin saatan ehkä ottaa Roborallyn mukaan coniin. Täytyy jättää sitten ropen pelailu myöhempään iltaan. - Guzmo