Vanha foorumi

Takaisin

Selkounet yleensä, ja RQ:n yhdistäminen niihin

Yleinen keskustelu
To_The_Hats 19. syyskuuta 2008 kello 13.49
Kirjoittaja Viesti
To_The_Hats linkki 19. syyskuuta 2008 kello 13.49
To_The_Hats 19. syyskuuta 2008 kello 13.49 linkki Onko teillä kokemuksia selkounien ja RuneQuestin yhdistämisestä. Tai ylipäätänsä selkounista eli lucid-unista. Sinänsähän selkounet tuovat aivan uskomattoman mahdollisuuden seikkailla vaikka Gloranthassa tai kokeilla muuten vain valmiiksi pelattavat seikkailut. Taikoa, tappaa kaaosta, jutella ankoille, "tutustua" vaikka jumaliin, lentää halki Gloranthan tai muuten vain hengailla vaikka kaaoksen soilla. Ne joita kiinnostaa, mutta eivät tiedä mitä selkounet ovat, käykää [url]http://www.hoyhensaaret.info/[/url] sivustolla. Ja tutustukaa. Lyhyesti sanottuna selkounet ovat siis unia, joissa tajuaa olevansa unessa ja voi tehdä mitä ikinä haluaa! Vain mielikuvitus on rajana. Itse olen alalla varsin uusi, tarkemmin sanottuna olen tietoisesti nähnyt vain kerran selkounen. Itse asiassa viime yönä kahden viikon todellisuustestien jälkeen. Sitä ennenkin on tosin tullut pari. En oo vain tajunnu. Lentäminen ei vielä onnistunut, mutta lohikäärme tuli mätettyä ja helekutin siistiä oli! Kaikkein parastahan tuossa on kahden maailman: Valve ja uni yhdistäminen, joten yöt muuttuvat perus lepäämisestä uskomattomiksi seikkailuiksi. Kysykää ja kommentoikaa. Vähän sekava saatto viesti olla mutta sillä saahaan varmaan keskustelua aikaan.
newsalor linkki 20. syyskuuta 2008 kello 7.37
newsalor 20. syyskuuta 2008 kello 7.37 linkki Selkounia on kyllä tullut harrastettua jo pidemmän aikaa, mutta en kyllä ole hirveästi Gloranthassa niissä seikkaillut. Ehkä pitäisi kokeilla. Greg Staffordia olen kyllä monesti unissani puhuttanut ja kysellyt häneltä erinäisiä asioita. Vastaukset ovat olleet järkeviä vaihtelevalla tuurilla. :)
uolevi linkki 8. elokuuta 2011 kello 10.14
uolevi 8. elokuuta 2011 kello 10.14 linkki Unet ja lucid unet kyllä kiinnostaa kovasti!Täytyypä tsekittaa ja tutkailla näitä unijuttuja enemmän.
Kasila linkki 15. syyskuuta 2011 kello 8.43
Kasila 15. syyskuuta 2011 kello 8.43 linkki Näin unta viimeviikonloppuna että pelasin RQ:ta. Oho... pelattiinkin oikeesti. Pelaajat näki kanssa unta, että ne sai taikamiekan. Se oli kuitenkin oikeesti unta.
Gilgames linkki 25. lokakuuta 2011 kello 16.15
Gilgames 25. lokakuuta 2011 kello 16.15 linkki Jestas pitäisi itsekin nähdä moisia unia, siitä on hävyttömän kauan kun ollaan viimeksi pelattu. Pitänee koettaa kerätä pieni piiri, joka olisi valmis vakituisesti pelaamaan, jos vaikka lyhyen kamppiksen saisi pyöräytettyä.