Vanha foorumi

Takaisin

Potkaisi tyhjää tai viime hetken pelastus

Yleinen Glorantha-keskustelu
zjimi 18. syyskuuta 2008 kello 11.44
Kirjoittaja Viesti
zjimi linkki 18. syyskuuta 2008 kello 11.44
zjimi 18. syyskuuta 2008 kello 11.44 linkki Mikä on ollut ihmeelisin tai hauska kuolema tai hienon pelastus varmalta kuolemalta? Minulla kun jäin maston alle veneessä ja oli 1 kestopisteen päässä kuolema. Parantaja taisteli piraattia vastaan ja sai viime hetkellä tapettua piraatin ja paransi minut. Toinen oli kun kaverini oli tipahtamassa ansa kuopaan jossa oli myrkytettyjä keihäitä niin tuli kriittinen heitto taidossa, kun heitin köyttä ja kaveri onnistui ottaa kiini. Olin vielä kuola kun jättiläinen oli tallaamassa minut, kunnes kaverini pelasti minut erikois nuolella, joka teleportaa kohteen henki ulottuvuuteen. Onhan niitä muitakin mutta minua kiinostaa teidän.
To_The_Hats linkki 19. syyskuuta 2008 kello 8.41
To_The_Hats 19. syyskuuta 2008 kello 8.41 linkki Hienoimmat menee yleesnä kaavalla, kas kuolit-- EEIHH--haahaa--anna armoa--... nos jos kiskaset jumalalliset niin pelastut--heitto--001!!!-- Jippii.. Ja homma jatkuu. Yleensä käy aina noin. Kunnes tulee semmonen heikko perusvihollinen, joka räjäyttää pelaajat kappaleiksi kriittisillä. Esimerkkinä Aarnikotkien Saari II kampanjassa pelaajat selvisivät vaikka minkälaisista uskomattoman vahvoista slarkkimömmöistä ja demoneista. Mutta sitten KOLME helekutin peikkolaista tappaa ne. Miten Se on edes mahdollista... Itte oon pelastunu ainaki hirttämiselta kriittisellä heitolla. Nyt oon kuitenki ottanu rankemman linjan kuolemisensuhteen,siitä tulee enemmän lopullista... Eli jos aletaan liikaa pelleilemään ja kuollaan niin se on sitten henk. koht voi.voi :evil:
zjimi linkki 19. syyskuuta 2008 kello 10.46
zjimi 19. syyskuuta 2008 kello 10.46 linkki Sama täällä. Kun kuolee niin sit kuolee. Ei armoa anneta. Ja sama juttu kaikilla. Semmoset super hirviöt tapetaan, mutta sit ne peikolaiset tai hobitit tulee niin ne latoo perk****sti niitä kriitisiä.