Vanha foorumi

Takaisin

Omat jutut

Yleinen RuneQuest-keskustelu
zjimi 17. syyskuuta 2008 kello 17.06
Kirjoittaja Viesti
zjimi linkki 17. syyskuuta 2008 kello 17.06
zjimi 17. syyskuuta 2008 kello 17.06 linkki Oletteko keksineet mitään omia juttuja? -Esineitä -Taikoja -Kykyjä -Taulukoita -Olentoja -kulteja -Paikkoja -Kokonaan erillaisen maailman -Jotain muuta? Itse olen tehnyt uuden kaaos ominaisuus taulukon ja kasvi taulukon. Olen keksinyt pari omakeksimää paikkaa glorathaan. Kertokaa te omistanne ja laittaakaa tiedot taijoista ja kyvyistä ja muista. Jos löytyy linkiä niin laita se mukaan.
To_The_Hats linkki 18. syyskuuta 2008 kello 7.14
To_The_Hats 18. syyskuuta 2008 kello 7.14 linkki No on sitä vaikka mitä tullu keksittyä, taikaesineitä varmaan sata, omia maailmoja kymmeniä. Niihin olennot ja uudet taiat. Että on sitä tullu tehtyä vaikka mitä. Noista esimerkkeinä parikymmensivuinen taikaesinevihko, jossa tiedot ja muut tarvittavat varmaan 50 eri taika-aseelle kaikkia kivoja miekkoja, nuijia, irveitä, haarniskoitajne. Omista maailmoista, Aarnikotkien saari kamppanjapakettia olen lähtenyt omaksi maailmaksi laajentamaan, samoin monia muita kertoja on uusia maailmoja tehty. Ne tosin kestävät suunnilleen yhden pelikerran. Nyt ikun hankin gloranyhakirjat pitäisi tulla muutos. Eli noita kaikkia on vuoden mittaan tullut tehtyä oikein urakalla, eli ruotsintunnit hyötykäyttöön.
Garrik linkki 18. syyskuuta 2008 kello 9.02
Garrik 18. syyskuuta 2008 kello 9.02 linkki Joo, kaikkea on tullut tehtyä. :) Pari juttua on jaossakin: uusi panssaritaulu ja säännöt kilpien rakentamiselle. Englanniksi kirjoitin, [url=http://www.saunalahti.fi/~turcca/Ilkka/Rules/]täällä ovat[/url]. Seuraavasta Zin Lettersistä voit lueskella lisää mun ja muidenkin tekemisiä Gloranthassa. Ne on lähinnä paikkoja, tarinoita ja kultteja. [url=http://zin.kalikos.org/]Vanhemmissa Zin Letterseissä[/url] on monien tällä foorumilla vaikuttavien juttuja. :) [b:e8588892b2]To_the_Hats[/b:e8588892b2], onko sulla toi parikymmensivuinen taikaesinevihko tietokoneella? Jos sen laittais nettiin, siitä olisi iloa muille - ja sinä saisit mainetta ja kunniaa. ;) -ile
zjimi linkki 18. syyskuuta 2008 kello 11.32
zjimi 18. syyskuuta 2008 kello 11.32 linkki To_the_Hats laita ihmees noi tänne. Mä ja varmaan moni muu olis tosi ilosii. Olisin jonon ekana ottamas ja laitamas printerin pyörii. :-D
To_The_Hats linkki 19. syyskuuta 2008 kello 9.17
To_The_Hats 19. syyskuuta 2008 kello 9.17 linkki Lista o kuvineen päivineen ite tehyssä vihossa työpöydän laatikossa. Voishan sen täräyttää nettiinkin kunhan vaan keksis minne. Taikaesineet on semmosia perus:mm. Kilvenmurskaaja, Lohikäärmeensurma, Ragnarök, Vuorivasara, Salamakeihäs, Tuike jne. Eli ne o tehty pääosin EI gloranthaan. Mutta jos sais jostaki paikan minne ne sais niin voisin laittaa. Niissä on tosiaan kuvat ja kaikki. Original vihon tein kolme vuotta sitten ja sitten parantelin ja muutin sekä piirsin kuvat uusiksi tämän vuoden alussa.
zjimi linkki 24. lokakuuta 2008 kello 10.18
zjimi 24. lokakuuta 2008 kello 10.18 linkki [b:30c7ee5a47]To_The_Hats[/b:30c7ee5a47] lähetä noi sun jutut tänne http://runequest.aamunkoitto.net/index.php pistä sähköpostilla.