Vanha foorumi

Takaisin

Yleinen fiilistelypalsta

Yleinen keskustelu
To_The_Hats 8. maaliskuuta 2008 kello 0.37
Kirjoittaja Viesti
To_The_Hats linkki 8. maaliskuuta 2008 kello 0.37
To_The_Hats 8. maaliskuuta 2008 kello 0.37 linkki Kello on mitä lie. Vissiin jotain puoli kolme. Ulkona pakkasta -25 c. Tämä viesti on kirjoitettu metsässä kamiinateltan lämmössä kipsarivuorossa kännykällä. Olo on nyt sen verran väsynyt, että kohta napsahtaa, mutta fiilikset on niin mahtavat, että ne pitää koko maailmalle toitottaa. Pistäkää paremmaksi, kirjoittakaa viesti jossain josta sitä vähiten odottaa, esim. metsästä, kaukomailta ja vielä mahdollisimman epätavalliseen aikaan. Tai lähettäkää ihan fiilisviesti joka ei mihinkään muualle sovi. Kokeilkaa itsekin metsässä samoamista, vaikka roolipelaus onkin paras ajanviete jonka tiedän, niin kyllä se itse koettu reissu antaa ainakin yhtä hyvän mielen. Alampas kohta herättelemään seuraavia kipinämikkoja ja tungen lämpimään makuupussiin. Jatkoja toivotellen mr. Hattu
littlestone linkki 23. maaliskuuta 2008 kello 15.13
littlestone 23. maaliskuuta 2008 kello 15.13 linkki No tässä jotain fiilistelyä: Pelaamme Cyperpunkkia ja kaverini ovat myymässä huumeita, johon hahmoni ei halua osallistua. Hahmoni on lomalla HollyWoodissa... Meillä on sellaien systeemin, että jos hahmo ei ole pelissä paikalla, niin silloin itse pelaaja joutuu väliaikaisesti siirtymään toiseen huoneeseen odottamaan ja ei kuule mitään, mitä kanssa pelaajat tekevät. Eli olen toisessa huoneessa odottomassa, kun muuta pelaavat. Siispä tässä ootellessa kirjottelen, juon olutta ja kännään 0]
Shireh linkki 3. huhtikuuta 2008 kello 14.15
Shireh 3. huhtikuuta 2008 kello 14.15 linkki Kirjoitin vihdoin ja viimein tarinan jonka idean sain viime syksynä, mutta motivaatio oli kadoksissa. Tosin ei mitään hajua mitä teen tarinalla, mutta nyt ei harmita etten koskaan kirjoittaisi sitä.