Vanha foorumi

Takaisin

Esittely

Yleinen keskustelu
Anonymous 27. huhtikuuta 2002 kello 2.18
Kirjoittaja Viesti
Anonymous linkki 16. lokakuuta 2001 kello 13.59
Anonymous 16. lokakuuta 2001 kello 13.59 linkki Moi kaikki! Aattelin nyt kirjoittaa tämän syvällisemmän esittelyn itsestäni, kuten lupasin. Sairauteni takia onscreen näppäimistöllä kirjoittaminen on hidasta!-( Joten käytän aika paljon copy-paste:a, minkä takia osa asioista on minuun tutustuneille ihmisille jo tuttua! Nimi on blackVampire ja olen 29 vuotta. Iski ALS tossa 2 vuotta sitten!-( [url]www.lihastautiliitto.fi/t...ronitaudit[/url] [url]www.lihastautiliitto.fi/als.shtml[/url] Mulla on nykyään sellanen laite jolla voin ohjailla hiirtä pään avulla(Headmouse). Aloitin ropeilun 14 vuotiaana ja ropeilu jatkui useita vuosia sen jälkeen. Tuli pelattua ja pelautin mm. Chtulhua, Twilightia ja Runequestia mikä sitten kolahti vuosiksi eteenpäin. Runequestia tuli pelattua pääasiassa gloranthan maailmassa, mutta en enää muista siitä melkein mitääs. Sen verran muistan että inhosin gloranthan ankkoja, dracoliskomiehiä ja haltijoita! Kerjään kai verta nenästäni? :b Työelämään siirtyessä(IT sektori) ropeilu jäi töiden ja bissen kittaamisen jalkoihin! :smokin: Mutta kolme vuotta sitten pelasin Shadow Run:a ja Vampires:a, mutta sitten iski taas kiire päälle(työt), ja ropeilu taas jäi... :sad: Runequestin pelaamisesta on siis varmaankin yli 5 vuotta, mutta päässä on aina muhinut ajatus SUUREN seikkailun tekemisestä, vaan ei ole ollut "aikaa". Nyt, vammauduttuani, on aikaa ja päätin ryhtyä tuumasta toimeen!-) Eksyin tänne foorumiin kun aattelin jos joku voisi auttaa kun toi kirjojen selailu on liikuntarajoitteisuuden takia oikeestaan mahdotonta.-| Ja voi pojat, apua on tullut mahtavasti! Kiitokset taas kaikille mahtavasta tuesta! Tosta mun eeppisestä kampanjasta paljastan vähän sen ideaa: Juoni ei ole orginelli; Jumala herää ja pelaajien vain pitää pelastaa maailma! :b Juoni on kuin tusina-fantasiaa, mutta juonen käänteet ovat, omasta mielestä siis, pirullisen maukkaita! Fantasia kirjoissa on aina kiehtonut tuo maailman pelastus teema, ja päätin tehdä seikkailun jota olin aina itse halunnut pelata! Ja suuruudenhullu kun olen päätin suunnitella kokonaan oman maailman! :smile: Seikkailu on siis EEPPINEN "tarina" joka on jaettu osiin, ja joka osan on tarkoitus olla oma seikkailunsa. Jos pelaajia sattuu kuolemaa, olen pyrkinyt suunnittelemaan seikkailut siten että pelaajat voivat tehdä uudet hahmot jotka sitten liittyvät "sopivasti" porukkaan osien alussa tarinan siitä kärsimättä. Ihan vähän paljastan vielä tuota juonta; tuhottomasti örkkejä ja kavala kultin soluttautuminen sivistyneeseen maailmaan, X-files tyyliin...(ei voi ainakaan sanoa että en usko itseeni! :b ) Ja mun on pitänyt alottaa omien sivujen vääntäminen monta kertaa ei oo vaan saanut aloitettua. Ja eipä oo tullut mieleen mitään järkevää mitä sinne laittaa, ei huvita pelkkää bioa tai linkki-listaa laittaa verkkoon notkumaan. Mutta toi Runequest sivu voisi olla hyvä tapa aloittaa...hmm? Ja sinne voisi laittaa joitain osia tuosta mun kampanjasta! Osa scenaarioista on sellaisia että niitä voi pelata erikseen. KUITENKAAN paljastamatta tarinan pirullista juonta! Haavena on tietysti että jonain päivänä löytyy hoito tähän kavalaan sairauteen, ja pääsisin ITSE pelauttamaan tätä! Nyt takaisin sorvin ääreen, eli seikkailua tekemään! blackVampire
Guzmo linkki 17. lokakuuta 2001 kello 0.55
Guzmo 17. lokakuuta 2001 kello 0.55 linkki Tervetuloa vaan foorumilaisten jatkoksi! Kokonaisen maailman ja eeppisen seikkailun tekeminen on iso urakka ja se kannattaa ehdottomasti pistää valmistuttuaan myös sivuillesi. Luulen, että kyseinen seikkailu sopisi hyvin kotisivujen sisällön täyttäjäksi. [i:b2a5db178e] tuhottomasti örkkejä ja kavala kultin soluttautuminen sivistyneeseen maailmaan, X-files tyyliin...( [/i:b2a5db178e] Kuullostaa hyvältä. Gloranthasta kaaoskultit Kharst, Cacodemon ja Thanatar tarjoavat varmaan ideoita tuolle kultille. - Guzm()
Plentonius linkki 17. lokakuuta 2001 kello 23.12
Plentonius 17. lokakuuta 2001 kello 23.12 linkki Son moro vaan munkin puolesta, jos en ole ennen sanonut.
Miika Jooseppi Ahola linkki 27. helmikuuta 2002 kello 16.09
Miika Jooseppi Ahola 27. helmikuuta 2002 kello 16.09 linkki Hei Blackvampire! Mullakin on yksi parantumaton sairaus. Siitä syystä Mä olen vähän normaalia 10 vuotiasta pienempi ja hitaampi. Huudellaanko sulle kadulla tai muualla.(olin ensin olin laittamassa että koulussa mutta huomasin että sä oot jo 29 wee) Mua yksi mulk*** Kiusaa välillä koulussa ja lapset toljottaa kadulla. Mutta hei, ei kannata antaa sen häiritä. :smile: [ Tätä viestiä on muokannut: Miika Jooseppi Ahola 2002-05-07 20:14 ]
Griffon linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 10.52
Griffon 20. huhtikuuta 2002 kello 10.52 linkki Olen liittynyt seuraanne.Olen Asiallinen keskustelija.
GEAS linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 11.34
GEAS 20. huhtikuuta 2002 kello 11.34 linkki [quote:14396c7a02] Olen liittynyt seuraanne.Olen Asiallinen keskustelija. [/quote:14396c7a02] Kirjoitus tyylistä päätellen erittäin asiallinen.No tervetuloa vaan.
Dovas linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 11.49
Dovas 20. huhtikuuta 2002 kello 11.49 linkki [quote:e257831713] 20.04.2002 klo 13:52, Griffon kirjoitti: Olen liittynyt seuraanne.Olen Asiallinen keskustelija. [/quote:e257831713] Tervetuloa, Krihvoni, astu tupaan vain. Täällä on ihan asiallisia muukin sakki. Ennen pitkää pääset perille varmasti mikä Vapaamuurarien salaliitto tämä on... ...no ei.
Nysalor linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 12.55
Nysalor 20. huhtikuuta 2002 kello 12.55 linkki Griffon: [i:01e5e58b38]Olen liittynyt seuraanne.Olen Asiallinen keskustelija.[/i:01e5e58b38] Tervetuloa vaan minunkin - foorumin tämänhetkisen Jumalan :smile: - puolestani. Asiallinen keskusteli on aina tervetullutta.
Guzmo linkki 21. huhtikuuta 2002 kello 21.46
Guzmo 21. huhtikuuta 2002 kello 21.46 linkki Tervetuloa asiattomaan joukkoon!
Griffon linkki 23. huhtikuuta 2002 kello 17.30
Griffon 23. huhtikuuta 2002 kello 17.30 linkki Voi Kiitos Kiitos.Viihdyn Varmasti tällaisessa porukassa.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 23. huhtikuuta 2002 kello 19.24
Topi Hiski Viljami Salmi 23. huhtikuuta 2002 kello 19.24 linkki Tervettuloa vaan uudet. Mustiksellekkin lämpimät terveiset, vaikka oletkin jo jonkun aikaa foorumille kirjoitellut.
Plentonius linkki 27. huhtikuuta 2002 kello 2.18
Plentonius 27. huhtikuuta 2002 kello 2.18 linkki Terve. Ole kuin kotonasi.