Vanha foorumi

Takaisin

[Far Place] Intro

Zin Letters -tekijäfoorumi
Garrik 20. joulukuuta 2007 kello 13.25
Kirjoittaja Viesti
Garrik linkki 20. joulukuuta 2007 kello 13.25
Garrik 20. joulukuuta 2007 kello 13.25 linkki [url=http://www.saunalahti.fi/~turcca/Ilkka/Eastern%20Far%20Place%20Intro.pdf]itäisen Kaukalan johdantoteksti[/url] voisi olla tällainen. Tämä on suoraan leikattu siitä aiemmasta suuresta filestä. Kommentit kielestä, rakenteesta ja yleisestä hyödyllisyydestä ovat tervetulleita. -G
humis linkki 27. joulukuuta 2007 kello 8.39
humis 27. joulukuuta 2007 kello 8.39 linkki Itse Orlanthien läsnäolon historialle pitäisi uhrata kappale tai pari. Nyt siihen viitataan tiedettynä "while journeying to this new region", "The Tarshite clans settling in Hidden Valley in 1582", mut ei muuta. Vaikka mulla onkin tarpeellinen ulkopuolinen tietämys tietää skene, sitä ei voi olettaa. (enkä mäkään muista tarpeeksi) Diggasin vanhojen rotujen teeman esittelystä. Deruvading ja Brynavading ovat tässä intro-vaiheessa tuntemattomia. Toimivat ensimmäisenä hämäränä viittauksena, mutta toinen viittaus aldryami-välittäjinä odottaisi jo enemmän. Samoin lopussa oleva viittaus olettaa taas jo enemmän tietoa kuin mitä mulla on. Ohje että klaanien nimiä voi muuttaa on turhan holhoava. Mä voin muuttaa ihan mitä ikinä mua huvittaa, ei pelkästään klaaninen nimiä, grr! :) Yleisesti, hyvää potentiaalisten teemojen esittelyä, ja toimii hyvin johdantona.
Garrik linkki 3. tammikuuta 2008 kello 15.35
Garrik 3. tammikuuta 2008 kello 15.35 linkki Noniin, [url=http://www.saunalahti.fi/~turcca/Ilkka/Eastern%20Far%20Place%20Intro.pdf]Eastern Far Place: Introduction[/url] on nyt tämän näköinen. [list:a8b3cab21a][*:a8b3cab21a]Ymppäsin Lost Clans -osion tähän mukaan. [*:a8b3cab21a]Naming the Clans -pätkä jäi tästä pois. Se sopinee paremmin sinne heimojen yhteyteen, jossa klaaneja käsitellään tarkemmin. (Toivorikkaasti luulen ehtiväni kirjoittaa tämmöstä.) [*:a8b3cab21a]Olen ottanut huomioon nämä Humiksen kommentit, ja lisäksi muokannut tekstiä hiukan ytimekkäämpään suuntaan ja korjaillut joitakin virheitä.[/list:u:a8b3cab21a] Miltäs näyttää? Kuvittelen, että tätä johdattelevaa osiota seuraisi lehdessä "History of the Alone Confederation". [size=9:a8b3cab21a]Näiden yleisjuttujen jälkeen tulisi sitten heimotiivistelmät, joihin lukeutuisi mukaan yksi klaani kustakin heimosta: Amad (Amad Clan), Tres (Sarading Clan & Cult of Yrsana), Bachad (Garrik Clan, Brynheort Clan & Brynavading Tradition). Gazetteer sitten joko ennen tai jälkeen heimodatan. (Jos sen sais lehden keskelle niin, että sen vois siitä ottaa irti ja pitää kartan kanssa erikseen esillä, niin voisi palvella yleisöä mukavasti. IMHO.)[/size:a8b3cab21a] -G
Garrik linkki 24. tammikuuta 2008 kello 17.21
Garrik 24. tammikuuta 2008 kello 17.21 linkki Heihei, Harmiksenne roikun vielä takinliepeessä ja kerjään kommenttejanne. :) Onko tämä valmis lähetettäväksi oikolukuun? -G
humis linkki 24. tammikuuta 2008 kello 19.43
humis 24. tammikuuta 2008 kello 19.43 linkki Must tää oli jees.