Vanha foorumi

Takaisin

Freeing of the Vilinar -artikkelin kuvitus

Zin Letters -tekijäfoorumi
Vesa 9. marraskuuta 2007 kello 20.18
Kirjoittaja Viesti
Vesa linkki 9. marraskuuta 2007 kello 20.18
Vesa 9. marraskuuta 2007 kello 20.18 linkki Olen ollut yhteydessä artikkelin kirjoittajaan Alison Placeen ja pyytänyt häneltä kuvitusehdotuksia siihen. Laitan ehdotukset suoraan englanniksi niin kuin Alison ne minulle lähetti. Tuo artikkeli löytyy täältä foorumilta myös jos haluaa siitä ammentaa ideoita kuvitukselle. Alisonin kuvitusehdotukset: 1. An impression of the Horn Gates in the cavern 2. The triumphant Pyrrope bursting open the Gates 3. The party on a River Horse (think heraldic sea horse). 4. Barntar pursued by Chaos 5. The Duke greeting the nymph
Jeset linkki 9. marraskuuta 2007 kello 22.24
Jeset 9. marraskuuta 2007 kello 22.24 linkki Voisinpa lähteä vaikka tätä kuvittamaan, kun tälle ei vissiin vielä ole löytynyt yhtään kuvittajaa.
Garrik linkki 27. marraskuuta 2007 kello 21.02
Garrik 27. marraskuuta 2007 kello 21.02 linkki Noihin kuvaehdotuksiin lisäisin vielä muutaman, joita voisi käyttää tekstin alkupuolella (ennen kuin porteille päästään). Kuvitettavana on lähes pari aukeamallista tekstiä... a) Yleiskuva "seikkailijaporukasta" (väh. 2 henkilöä) b) Herttuan rinta/kokovartalokuva (puhuttelemassa lukijaa) c) Jokilaakso TAI vene joella d) Naiadi (ennen vangitsemistaan tai vangittuna) e) Liskolaisshamaani (ujo, ei katso lukijaan) Tuo herttuan kuva on kaikkein tärkein. Seutuun tai myyttiin liittyvät pienet kuvat piristäisivät vielä tekstiä: kaislikko, soihtua pitelevä käsi (tai esine, jossa on valo-loitsu), koru/ja, ilmeikkäät kasvot tai pari. -G
Jeset linkki 8. tammikuuta 2008 kello 16.00
Jeset 8. tammikuuta 2008 kello 16.00 linkki Tuolla jossain ketjussa pähkäiltiin tulevan numeron sisältöä, ja keskuteltiin Freeing of the Vilinar -artikkelin sisällyttämisestä/pois jättämisestä. Onko tästä tehty päätöstä? Ei tarvitse varmaan pitää hirveää kiirettä noiden kuvien kanssa, jos seikkailu ilmestyy vasta seuraavassa numerossa... :)
Garrik linkki 8. tammikuuta 2008 kello 16.33
Garrik 8. tammikuuta 2008 kello 16.33 linkki Ei kai olla jättämässä pois? Mä olen käsittänyt, että Vilinar on vahvasti tulossa tähän lehteen. Lehden julkisuuteen päästetty mainoskin jo lupaa, että lehdessä on tällainen RQ-seikkailu. -G
Bellad linkki 8. tammikuuta 2008 kello 17.15
Bellad 8. tammikuuta 2008 kello 17.15 linkki Pakko sen on tulla, pakko.
Vesa linkki 8. tammikuuta 2008 kello 18.36
Vesa 8. tammikuuta 2008 kello 18.36 linkki Joo kyllä se tulee. Alisoniin vaan ei olla sähköpostitse saatu yhteyttä vaikka näyttää WoG -postituslistalla viestiä laittavan. Jeset älä huoli, kyllä seuraavaankin lehteen kuvitettavaa riittää ;).
Garrik linkki 2. maaliskuuta 2008 kello 14.04
Garrik 2. maaliskuuta 2008 kello 14.04 linkki Kartta Alisonin seikkailun kylkiäisiksi. [img:f9d38ff754]http://www.saunalahti.fi/~turcca/Ilkka/Vilinar_Map.jpg[/img:f9d38ff754] Tarkoitus on olla vain informatiivinen: miten tekstissä mainitut paikat ja etapit suhteutuvat toisiinsa. Lähde: River of Cradles. -G