Vanha foorumi

Takaisin

Foorumiroolipelit!

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Mao 16. elokuuta 2007 kello 18.41
Kirjoittaja Viesti
Mao linkki 16. elokuuta 2007 kello 18.41
Mao 16. elokuuta 2007 kello 18.41 linkki Oletteko ikinä kokeillu foorumissa pelattavia roolipelejä? Olen lukenut jokuisen sellaisen ja ajatellut, että miksi täällä Glorantha foorumilla ei pelata sellaisia? Esimerkiksi Majatalo.org sivustolla voi niitä käydä kurkkaamassa jos kiinnostaa. Olisi hyvä jos kehittelisimme täällä jonkun idean ja rupeisimme purkamaan sitä. Olisiko mitään ehdotuksia? En pahemmin tiedä käytetäänkö näissä foorumiroolipeleissä noppaa, mutta ainakin kirjoitustaidot karttuvat... Fantasia/Glorantha aiheinen FRPG (Foorumiroolipeli) olisi hyvä. Jos olisi ehdotuksia, niin ehdottakaa. Minä lähden mukaan jos pelin idea on tarpeeksi hyvä. Pelinjohtajaksi sopisi joku kokenut kirjoittelija/FRPG:ihin perehtynyt henkilö. No onko vapaaehtoisia?
Alec linkki 21. elokuuta 2007 kello 14.19
Alec 21. elokuuta 2007 kello 14.19 linkki Moderaattori en ole, mutta mitä olen tämän sivuston tarkoituksesta ymmärtänyt, niin tämä on keskustelu foorumi ja sellaisen tarkoitus pitää. Majatalo.org on sitten tuollaisia foorumipelejä varten. Joku ylempiarvoisempi voi tulla vahvistamaan/kumoamaan väitteeni...en ole virallinen äänitorvi :wink:
humis linkki 21. elokuuta 2007 kello 14.28
humis 21. elokuuta 2007 kello 14.28 linkki Jos joku haluaa täällä foorumiropea vetää, niin siitä vaan. Jos niitä tulee useampiakin, niin voidaan jopa tehdä niille oma alue.
Olorin linkki 21. elokuuta 2007 kello 16.19
Olorin 21. elokuuta 2007 kello 16.19 linkki [quote:7887ef795f="Alec"]Moderaattori en ole, mutta mitä olen tämän sivuston tarkoituksesta ymmärtänyt, niin tämä on keskustelu foorumi ja sellaisen tarkoitus pitää. Majatalo.org on sitten tuollaisia foorumipelejä varten. Joku ylempiarvoisempi voi tulla vahvistamaan/kumoamaan väitteeni...en ole virallinen äänitorvi :wink:[/quote:7887ef795f] Hei, vaikka Majatalossa onkin oma alue farpeille, ei se tarkoita että foorumimme olisi vain ja ainoastaan sitä varten. -Antti Luukkonen, Kiukkuisen Oravan Majatalo, ylläpitäjä
Alec linkki 22. elokuuta 2007 kello 11.22
Alec 22. elokuuta 2007 kello 11.22 linkki [quote:fae09efa98="Olorin"]Hei, vaikka Majatalossa onkin oma alue farpeille, ei se tarkoita että foorumimme olisi vain ja ainoastaan sitä varten. [/quote:fae09efa98] En nyt sitä tarkoittanutkaan, että se olisi pelkästään tuollaisia pelejä varten, vaan tarkoitin että Majatalo.org on huomattavasti laajempi roolipelifoorumi, jossa siis oma osio tuollaisa pelejä varten ja sikisi ehkä parempi paikka! Ainakin kun muistelen, niin täällä tuli viimeksi lukko viime farppi(?) yrittäjälle. No, modet näköjään heltyny, senkun kehittämään peliä Mao! -Reino Sirén, Väsyneen Hyypiön Kaksio, sohvaperuna
Mao linkki 23. elokuuta 2007 kello 18.07
Mao 23. elokuuta 2007 kello 18.07 linkki Olisi hienoa jos voisin yrittää vetää foorumiroolipeliä, mutta siihen tarvittaisiin ainakin 2-4 pelaajaa. Kaikki voivat laittaa ehdotuksia tänne millaista peliä haluaisitte pelata. Mihin maailmaan tämä sijoittuisi? Keskiaika/fantasia on aiheena. Ilmoittelen lisää kun olen kehitellyt tätä tarpeeksi. Kaikki halukkaat pelaajat ilmoittautukaa mahdollisimman pian, että pääsemme aloittamaan ajoissa. Eihän minulla mikään kiire ole, mutten halua että peli aloitettaisiin puolen vuoden päästä. Jos ette tiedä mistä on kyse, niin käykää siellä Majatalo.org sivustolla katsomassa millaisia ne Foorumi ropet ovat. :wink:
Alec linkki 23. elokuuta 2007 kello 21.15
Alec 23. elokuuta 2007 kello 21.15 linkki Millaisella tahdilla tänne pitäis sit kirjoitella? Ittellä töitä ja menoa sen verran, etten ite ainakaan ehdi montaa kertaa lukasta/kirjotella päivässä. Mut jos pelaajia tarvit, ni voin ottaa osaa.
Zero linkki 24. elokuuta 2007 kello 10.15
Zero 24. elokuuta 2007 kello 10.15 linkki [quote:217fd9761d="Alec"]Millaisella tahdilla tänne pitäis sit kirjoitella? Ittellä töitä ja menoa sen verran, etten ite ainakaan ehdi montaa kertaa lukasta/kirjotella päivässä. Mut jos pelaajia tarvit, ni voin ottaa osaa.[/quote:217fd9761d] Hiljoo hyvvöö tulloo. :lol: Mao tai kuka nyt ekana kerkiikään ni jos linkkiä saisi majatalo forumille. Etukäteis kiitos ja kumarrus. (Google pelleilee ei löydä)
Ugly Psycho linkki 24. elokuuta 2007 kello 11.37
Ugly Psycho 24. elokuuta 2007 kello 11.37 linkki [url]www.majatalo.org[/url]