Vanha foorumi

Takaisin

Peliporukkaa, Helsinki

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Gabriel 29. kesäkuuta 2007 kello 14.53
Kirjoittaja Viesti
Gabriel linkki 29. kesäkuuta 2007 kello 14.53
Gabriel 29. kesäkuuta 2007 kello 14.53 linkki Glorantha-innostukseni on viime aikoina kasvanut tasaisesti sellaisiin mittoihin, että olisi aivan pakko päästä pelaamaan. Tästä syystä etsin porukkaa, joka pelaa Gloranthaa tai aikoo tehdä niin. Pelikokemusta löytyy muutaman vuoden verran lähes pelkästään pelinjohtajan puolelta. Pelaajan saappaisiin astuminen olisi siis aika siistiä. Olen hyvätapainen, sisäsiisti ja ihan hauska vaikka itse sanonkin, eli sellainen tapaus, jonka voi huoletta päästää kotiinsa sisälle. Strategiset tietoni ovat: 20v, mies, pitkä tukka. Olin muuten viime vuoden Ropeconissa pelaamassa yhtä Glorantha-skenaariota, jossa piti mennä ison yliopiston kellariin. Peliin sisältyi ainakin akateeminen vanha ankka, jota eräs toinen akateemikko pyrki ärsyttämään, sekä pelaajien toisilleen kiusaksi tekemiä sukupuolivaihdosloitsuja. Lopussa oli valmistumisprosessi, jossa oli paljon häslinkiä. Se oli hauska peli. Muistelisin, että pelinjohtaja saattoi olla kalikoslainen. :) PS. Ja tukka on ruskea.
Nysalor linkki 3. heinäkuuta 2007 kello 22.27
Nysalor 3. heinäkuuta 2007 kello 22.27 linkki Gabriel: [i:458ef983a1]Muistelisin, että pelinjohtaja saattoi olla kalikoslainen.[/i:458ef983a1] Vastuullinen ilmoittautuu, sillä minä peluutin kyseisen pelin viime Ropeconissa. Sama skenaario saattaa olla listalla tulevassakin Ropeconissa, mutta luultavasti peluutan kaksi muutakin Glorantha-peliä. Tervetuloa vaan mukaan, jos aikaa ja kiinnostusta on! Valitettavasti säännöllisiin pöytä- tai irkkipeleihin minulla ei tahdo tällä hetkellä riittää aikaa. Ropeconiin on muuten suunnitteilla Glorantha-luentokin, joka toivon mukaan myös toteutuu. Kannattaa siis pitää silmällä Ropeconin ohjelmaa sen suhteen, jos Glorantha kiinnostaa.
Gabriel linkki 27. heinäkuuta 2007 kello 10.46
Gabriel 27. heinäkuuta 2007 kello 10.46 linkki Hei, tällainen satunnainen haku tuotti jopa tulosta. :D Tosin kun peluuttaja kerran oli kalikoslainen eikä Kalikos ole hirveän iso, niin ei tuo niin tavatonta olekaan... Mutta olisi joka tapauksessa hauskaa osallistua johonkin Glorantha-peliin, täytyy kytätä Ropeconissa sitten.On tämä threadi poikinut jotain tulosta ainakin. Kaveri jo pyysikin mukaan siihen luentoon, pitäähän siinä käydä.