Vanha foorumi

Takaisin

Yhteistilauksista

Yleinen keskustelu
Juha R 28. helmikuuta 2002 kello 9.42
Kirjoittaja Viesti
Juha R linkki 5. joulukuuta 2001 kello 18.43
Juha R 5. joulukuuta 2001 kello 18.43 linkki Huomasin tuossa, että Revealed mythologies -kirja on sitten oikeasti myynnissä eikä enää pre-order-tilaus. Samalla huomasin että Wizard's Attic oli nostanut ulkomaille tilaamisen hintaa seuraavasti: [i:3bbd9f0d82] OVERSEAS CUSTOMERS: For orders shipped by Surface - please add 5.00 plus .00 per additional item; your order will arrive in 6-8 weeks. For orders shipped by Air - please add 5.00 plus .00 per additional item; allow 2-4 weeks for arrival.[/i:3bbd9f0d82] 15 taalaa postimaksuja 25$ kirjasta on jo vähän... Eli Argenteuksen&kumpp. kaavailema yhteistilaus alkoi houkuttaa. Oliko jo jotain suunnitteilla? Itsekin voisin periaatteessa yhteistilauksen organisoida tarvittaessa. Jos esim. saadaan kuusi kirjaa tilattua säästöä syntyy (maitse) 10$ / hlö.
Nysalor linkki 5. joulukuuta 2001 kello 16.05
Nysalor 5. joulukuuta 2001 kello 16.05 linkki [i:09531f1802] Huomasin tuossa, että Revealed mythologies -kirja on sitten oikeasti myynnissä eikä enää pre-order-tilaus.[/i:09531f1802] Joo, minäkin huomasin saman. Tuossa kirjassa saattaisi olla kiinnostavaa tietoa Teshnoksen mytologiaakin koskien, mikäli sillä on jotakin yhteyttä Vithelaan. [i:09531f1802] Eli Argenteuksen&kumpp. kaavailema yhteistilaus alkoi houkuttaa. Oliko jo jotain suunnitteilla? Itsekin voisin periaatteessa yhteistilauksen organisoida tarvittaessa.[/i:09531f1802] Minä tulisin mielelläni mukaan, koska luottokortilla maksaminen ei oikein onnistu minulla. Kertokaa vain, jos aiotte yhteistilausta. [i:09531f1802] Jos esim. saadaan kuusi kirjaa tilattua säästöä syntyy (maitse) 10$ / hlö.[/i:09531f1802] Ajattelin, että voisin jopa tilata nuo kaikki Pre-Publication Worksit, joista minulla ei ole ainoatakaan. Houkuttelisi kovasti päästä tutustumaan darahappojenkin myytteihin.
Juha R linkki 5. joulukuuta 2001 kello 4.39
Juha R 5. joulukuuta 2001 kello 4.39 linkki [i:8cbba0c0e7] Ajattelin, että voisin jopa tilata nuo kaikki Pre-Publication Worksit, joista minulla ei ole ainoatakaan. Houkuttelisi kovasti päästä tutustumaan darahappojenkin myytteihin.[/i:8cbba0c0e7] Opintotuki ja veronpalautukset polttavat oppineen taskua? :wink: No, se olisi sitten jo 1+5 kirjaa, hyvä hyvä. Yhteistilaukset sopisi muuten jatkossa aika luontevasti yhdistyksen toiminnaksi.
Juha R linkki 5. joulukuuta 2001 kello 2.50
Juha R 5. joulukuuta 2001 kello 2.50 linkki [i:f37ae693fd] No, se olisi sitten jo 1+5 kirjaa, hyvä hyvä.[/i:f37ae693fd] Juha R sekoilee taas. Siis kaksi TILAAJAA perusmaksuja jakamassa, kirjojen määrä ei vaikuta asiaan. Jättäkäämme miehen höpinät omaan arvoonsa.
Nysalor linkki 5. joulukuuta 2001 kello 8.28
Nysalor 5. joulukuuta 2001 kello 8.28 linkki [i:5e51e0a1a4] Opintotuki ja veronpalautukset polttavat oppineen taskua?[/i:5e51e0a1a4] Ei sentään, enemmänkin vielä ylioppilaslahjarahoja. :smile: Yhtä kaikki ihan hyvä vaikkakin kallis sijoitus, joka täytyy tehdä, jos kerran on luvassa uutta Glorantha-materiaalia. Ja kun kerralla tilaa, niin säästää sitten ainakin postikuluja, jos tästä yhteistilausaikeesta tulee jotakin. [i:5e51e0a1a4] Yhteistilaukset sopisi muuten jatkossa aika luontevasti yhdistyksen toiminnaksi.[/i:5e51e0a1a4] Totta. Näitä Pre-Publication Workseja kun on kai aika työlästä täältä Suomesta käsin hankkia, jos ei satu olemaan luottokorttia. Ja mikäpäs onkaan parempaa työtä Gloranthan puolesta kuin auttaa ihmisiä saamaan paremmin käsiinsä Gloranthaa koskevaa kirjallisuutta?
Waylander linkki 7. joulukuuta 2001 kello 11.26
Waylander 7. joulukuuta 2001 kello 11.26 linkki Kattelin puutelistaani: Revealed Mythologies The Entekosiad The Fortunate Succession TGRoY The Missing Lands Questlines Eli olen ilomielin mukana tässä tilauksessa!
newsalor linkki 7. joulukuuta 2001 kello 17.38
newsalor 7. joulukuuta 2001 kello 17.38 linkki revealed mythologies sitten tännekkin. Pistäkäähän vain tilinumeroa tännekkin päin, niin pistän sitten rahaa tulemaan. Ehkpä voisimme sopimui asiasta tarkemmin huomenna.
Argenteus linkki 10. joulukuuta 2001 kello 5.13
Argenteus 10. joulukuuta 2001 kello 5.13 linkki Ok, muistini mukaan lupauduin tosiaan hoitamaan tämän tilauksen. Hetki saattaa toimessa kumminkin mennä... tentit väijytti mut aivan täysin ja yksi pirulainen teki yllätyshyökkäyksen keskiviikonkin suunnalta. Taistelu käy kovana ja tappioitakin on jo tullut :smile: Mutta tosiaan yritän jossain vaiheessa saada asiaa eteenpäin. Visa kyllä uupuu vielä, mutta eiköhän sen aika nopeasti saa. Toimituksessa kesti sitten kai min 6 viikkoa, plus postitukset Suomen päässä. Tähän mennessä lista näyttää ilmeisesti seuraavalta: Revealed Mythologies * 5 (Juha, Nysse, JJaho, Newsalor, mä) GROY * 3 (Nysse, JJaho, Guzmo tahi mä) Entekosiad * 2 (Nysalor, JJaho) FS * 2 (samoin) Missing lands * ? Questlines * ? Eli halusitkos Nysalor noi kaks vikaa myös ? Näyttäis 14-16 kirjaa olevan eli 07 - 63. Mahtuu vielä limiittiin mutta mikäs oli se tulli homma mistä oli baarissa puhetta ?
Nysalor linkki 10. joulukuuta 2001 kello 18.03
Nysalor 10. joulukuuta 2001 kello 18.03 linkki [i:de1c29c5e4] Eli halusitkos Nysalor noi kaks vikaa myös ?[/i:de1c29c5e4] Questlines minulla jo on, mutta Missing Lands puuttuu ja sen ongelman haluaisin saada korjattua. :smile: [i:de1c29c5e4] Näyttäis 14-16 kirjaa olevan eli 07 - 63. Mahtuu vielä limiittiin mutta mikäs oli se tulli homma mistä oli baarissa puhetta ?[/i:de1c29c5e4] Minä juttelin Juhan kanssa tuosta ongelmasta ennen kokousta. Kun kirjoja on suuri määrä, niin kuulemma saattaa helposti tulla vielä tullimaksut päälle. Tämän vuoksi koko yhteistilausidea taitaa vaikuttaa aika ongelmalliselta.
Vaakkujaakko linkki 11. joulukuuta 2001 kello 11.11
Vaakkujaakko 11. joulukuuta 2001 kello 11.11 linkki Onkos tuo Missing Lands HW-tuote, vai ei-peli-sidonnaista glorantha-fiktiota? Ymmärtääkseni Nysalor koskee HW:seen vain kohtalaisen pitkällä tikulle?
Guzmo linkki 11. joulukuuta 2001 kello 0.19
Guzmo 11. joulukuuta 2001 kello 0.19 linkki [i:ccb567b1b8] GROY * 3 (Guzmo tahi mä) [/i:ccb567b1b8] Tilaa sä vaan toi GROY. Jos lainaat sen mulle möyhemmin niin saat ylimääräisen kokemusheiton kirveshyökkäykseen :smile: - Guzmo
humis linkki 11. joulukuuta 2001 kello 19.15
humis 11. joulukuuta 2001 kello 19.15 linkki [i:4cf8f2357d] Minä juttelin Juhan kanssa tuosta ongelmasta ennen kokousta. Kun kirjoja on suuri määrä, niin kuulemma saattaa helposti tulla vielä tullimaksut päälle. Tämän vuoksi koko yhteistilausidea taitaa vaikuttaa aika ongelmalliselta.[/i:4cf8f2357d] Varoittava esimerkki: Olen tilannut kaksi kertaa Wizards Atticista ison läjän kamaa, kummallakin kerralla n. 600mk:n edestä. Ensimmäisellä kerralla roinat tulivat isossa pahvilaatikossa (koska mukana oli Nomad Gods ja Dragon Pass) ja ylläriylläri, saapumisilmoituksen sijasta sainkin ilmoituksen tullilta, että mun pitää maksaa vielä 132mk (ei tullimaksu, vaan 22% alv), ennen kuin pääsen hipelöimään tavaroitani. Toisella kerralla kun olin jo valmistautunut tullimätkyihin tilaamani tuotteet saapuivatkin perille postiin asti ilman tullia. Tällä kertaa olin tilannut vain lehtiä ja ne toimitettiin (isohkossa) kirjekuoressa. Kannattaa siis todella laskea, saadaanko yhteispostituksesta kulusäästöä yli 22% tuotteiden hinnasta :sad: .
Nysalor linkki 11. joulukuuta 2001 kello 17.09
Nysalor 11. joulukuuta 2001 kello 17.09 linkki Vaakkujaakko: [i:febf55a02f] Onkos tuo Missing Lands HW-tuote, vai ei-peli-sidonnaista glorantha-fiktiota?[/i9 Luullakseni se on kohtuullisen systeemivapaa kirja, vaikken ole tuota opusta koskaan nähnytkään. Joka tapauksessa se sisältää sellaista infoa, josta olen todella kiinnostunut. Ymmärtääkseni Nysalor koskee HW:seen vain kohtalaisen pitkällä tiku[/i:febf55a02f] Sääntöihin kyllä, mutta muuten Hero Warsin kirjoissakin voi olla kiinnostavaa kuvausta. Esimerkiksi Glorantha-kirja toi Teshnokseen aivan uutta valoa ja mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kaikki Hero Warsin greggaukset eivät tietenkään minua miellytä, mutta ne voin toki jättää huomioimatta. Ja vielä varoituksen sana: tarkoitukseni ei ole provosoida tällä viestillä Plentoniusta ja kumppaneita puolustamaan Hero Warsia. :wink: humis: [i:febf55a02f] Ensimmäisellä kerralla roinat tulivat isossa pahvilaatikossa (koska mukana oli Nomad Gods ja Dragon Pass) ja ylläriylläri, saapumisilmoituksen sijasta sainkin ilmoituksen tullilta, että mun pitää maksaa vielä 132mk (ei tullimaksu, vaan 22% alv), ennen kuin pääsen hipelöimään tavaroitani.[/i:febf55a02f] Juu, tuollaista juuri ajattelinkin. Tosin kirjojen arvonlisävero taitaa olla vain 8 %, joka voisi vielä mennä, kunhan saa kirjat käsiinsä. Mutta ehkä nuo tullijutut olisi syytä ensiksi selvittää.
Juha R linkki 11. joulukuuta 2001 kello 13.59
Juha R 11. joulukuuta 2001 kello 13.59 linkki Tosiaan jos pelkkiä kirjoja tilataan niin alvin pitäisi olla vain 8%. Todennäköisyydet siihen, että tulli puuttuu tilaukseen tietty kasvaa mitä isompaa tilausta tehdään. Itse olen sen 8 % valmis yhteistilauksesta maksamaan, mutta kannattaa varautua tuohon menoerään jos todella ollaan monen tonnin tilausta tekemässä.
Guzmo linkki 12. joulukuuta 2001 kello 12.21
Guzmo 12. joulukuuta 2001 kello 12.21 linkki Tullimaksuun kannattaa varautua ainakin jos tilaatte yli 300 €:lla. Koska lähettäjä on yritys (Wizard's Attic?) niin se varmaan pistää paketin arvon myös paketin kylkeen. Tullisedät saattaa sitten alkaa laskuttamaan lisää jos tuo arvo on yli 300 €. Mutta asia varmaan selviää tarkemmin jostain webbisivuilta tai tulliin soittamalla. google vaan esiin. - GuzMo
Plentonius linkki 12. joulukuuta 2001 kello 0.26
Plentonius 12. joulukuuta 2001 kello 0.26 linkki Missing Lands on se kirja, mikä piti olla Pamaltela Book nimisenä Glorantha -laatikon sisällä. Mutta kun ei niin ei. Eli sama formaatti kuin Genertela kirjassa.
humis linkki 12. joulukuuta 2001 kello 7.52
humis 12. joulukuuta 2001 kello 7.52 linkki [i:c1610c652f] Missing Lands on se kirja, mikä piti olla Pamaltela Book nimisenäGlorantha -laatikon sisällä. Mutta kun ei niin ei. Eli sama formaatti kuin Genertela kirjassa.[/i:c1610c652f] Puolet Missing Landsista on se kirja :smile: . 1/4 on meristä, 1/4 Gloranthan saarista ja 1/2 Pamaltelasta.
Plentonius linkki 12. joulukuuta 2001 kello 3.18
Plentonius 12. joulukuuta 2001 kello 3.18 linkki No niin. Myönnän virheellisyyteni. Vetoan laiskuuteeni kun en jaksanut selittää asian koko puolta.
Vaakkujaakko linkki 12. joulukuuta 2001 kello 18.37
Vaakkujaakko 12. joulukuuta 2001 kello 18.37 linkki [i:5d4fde6677] Missing Lands on se kirja, mikä piti olla Pamaltela Book nimisenäGlorantha -laatikon sisällä. Mutta kun ei niin ei. Eli sama formaatti kuin Genertela kirjassa. Puolet Missing Landsista on se kirja . 1/4 on meristä, 1/4 Gloranthan saarista ja 1/2 Pamaltelasta. [/i:5d4fde6677] Tahtoo! Onkos tuota ollut Fantasiapeleissä / tulossa Fantasiapeleihin? Milloin ilmestynyt? Saako sitä muuten kuin Suuresta Saatanasta tilaamalla?
Vaakkujaakko linkki 11. joulukuuta 2001 kello 22.34
Vaakkujaakko 11. joulukuuta 2001 kello 22.34 linkki [i:966158940a] Koska lähettäjä on yritys (Wizard's Attic?) niin se varmaan pistää paketin arvon myös paketin kylkeen. Tullisedät saattaa sitten alkaa laskuttamaan lisää jos tuo arvo on yli 300 €. Mutta asia varmaan selviää tarkemmin jostain webbisivuilta tai tulliin soittamalla. google vaan esiin. [/i:966158940a] Nyysseissä joku taannoin kirjoitti tilanneensa rope-kirjoja Yhdysvallosita ja soittaneensa perään ja pyytänyt, että paketin kylkeen merkittäisiin "Lahja" ja arvoksi puolet alle tilauksen todellisesta hinnasta... Tiedä sitten onko totta.
Juha R linkki 12. joulukuuta 2001 kello 2.02
Juha R 12. joulukuuta 2001 kello 2.02 linkki [i:1cd652bf05] Tahtoo! Onkos tuota ollut Fantasiapeleissä / tulossa Fantasiapeleihin?[/i:1cd652bf05] Ei ja ei. Work-in-progress eli saatavilla vain Wizard's Atticista. Missing Landista on hyvä tietää, että vaikka tämä onkin kiinnostava kirjanen, niin iso osa sen parhaasta annista on jo julkaistu Talesin Meri- ja Pamaltela-spesiaaleissa.
Vaakkujaakko linkki 12. joulukuuta 2001 kello 18.56
Vaakkujaakko 12. joulukuuta 2001 kello 18.56 linkki [i:04ac35668d] Missing Landista on hyvä tietää, että vaikka tämä onkin kiinnostava kirjanen, niin iso osa sen parhaasta annista on jo julkaistu Talesin Meri- ja Pamaltela-spesiaaleissa. [/i:04ac35668d] No, ne multa löytyy. Millainen niiden pre-publication worksien ulkoasu on, jos ne on oikeastaan vielä valmisteilla? Tuleeko sieltä nippu monisteita tai mahdollisesti jokin ala-asteen luokkalehteä muistuttava opus, vai mitä?
Guzmo linkki 12. joulukuuta 2001 kello 17.12
Guzmo 12. joulukuuta 2001 kello 17.12 linkki [i:4669896e8b] Nyysseissä joku taannoin kirjoitti tilanneensa rope-kirjoja Yhdysvallosita ja soittaneensa perään ja pyytänyt, että paketin kylkeen merkittäisiin "Lahja" ja arvoksi puolet alle tilauksen todellisesta hinnasta... Tiedä sitten onko totta. [/i:4669896e8b] Voi toimiakkin. Kielitaitoisimmat vaan soittamaan. - Guzmo
newsalor linkki 14. joulukuuta 2001 kello 17.16
newsalor 14. joulukuuta 2001 kello 17.16 linkki No jos se tilaus muuttuu aivain liian isoksi, niin olisihan se siten mahdollista jakaa kahteen pakettiin, eli kahten tilaukseen. Siis jos se aivan liian suureksi paisuu. Tilataanhan äkkiä, niin saadaan kamat nopeasti luettavaksi.
Juha R linkki 14. joulukuuta 2001 kello 8.24
Juha R 14. joulukuuta 2001 kello 8.24 linkki [i:ab0170aa7a] Tuleeko sieltä nippu monisteita tai mahdollisesti jokin ala-asteen luokkalehteä muistuttava opus, vai mitä?[/i:ab0170aa7a] Monet ala-asteluokat saa hienoa jälkeä aikaan nykyään kun on tietsat ja kaikkee... PPW:t on aika ankeita siinä suhteessa. N. sadan sivun monisteita, joitten kuvitus on voittopuolisesti valokopioitu jostain taidekirjoista tms. Sitten on Gregin itse piirtämiä karttoja ja sellaista. Revealed Mythologiesia en tietty ole nähnyt. Mutta sisältö on sitten kunnon hardcorea.
humis linkki 14. joulukuuta 2001 kello 19.17
humis 14. joulukuuta 2001 kello 19.17 linkki [i:39cf0dbe6d] Nyysseissä joku taannoin kirjoitti tilanneensa rope-kirjoja Yhdysvallosita ja soittaneensa perään ja pyytänyt, että paketin kylkeen merkittäisiin "Lahja" ja arvoksi puolet alle tilauksen todellisesta hinnasta... Tiedä sitten onko totta. [/i:39cf0dbe6d] Lahjatkin ovat verottomia vain 45 euroon (~ 265 mk) asti. (ja se hinta lasketaan koko lähetyksestä, mutta sen laskuista saa jättää pois sen verran tavaroita, kuin tuon rajan alle mahtuu [eli tässä tapauksessa 1 kirjoista]) Aika vääristetty hinta pitäisi pakettiin pistää että ALV:ttä pääsisi. Aikamoista parametrien optimoimista. Silti: Revealed Mythologies erikseen ilman tullia 5+5=~260mk 1 RM 10kpl:n yhteistilauksesta 8% alvn kanssa (5+(5+9*)/10)*1.08=~205mk Säästäähän tuossa 55mk.
Argenteus linkki 19. joulukuuta 2001 kello 4.26
Argenteus 19. joulukuuta 2001 kello 4.26 linkki Nonniin sedät, pääsin tässä vihdoin tenttimerestä irti ja voin ruveta tätäkin puuhastelemaan. Kerrataanpa vielä. Varmasti on tällä hetkellä ilmottautunut mukaan Juha, Nysalor, JJaho, Newsalor sekä itse. Entäs Vaakkujaakko ? Kirjajakauma on sitten näiltä viideltä herralta seuraava: Revealed Mythologies * 5 (Juha, Nysse, JJaho, Newsalor, mä) GROY * 3 (Nysse, JJaho, mä) Entekosiad * 2 (Nysalor, JJaho) FS * 2 (samoin) Missing lands * 2 Questlines * 1 ...eli alustavasti 15 kirjaa eli 15 * 5 + 5 + 14 * = 32. Heitettäköön siihen ALV 8% mukaan sillä onhan Valtion saatava osuutensa kansalaisten mukavuudesta. 8% * (15 * 5) = 0 tahi per kirja. Siis kirjan hinnaksi tulee yht. 0 ja lisäksi peritään per nuppi, plus mahdollinen kotimaan postimaksu. Kotipostista en tiedä, mutta pitäisi olla varsin huokeaa kaikille paitsi mahdollisesti JJaholle, jolle olisi menossa 6 kirjaa ja paino saattaa sikäli nousta jo kohtuulliseksi... Nysaloria ajattelin viskata opuksilla ihan lähietäisyydeltä :smile: Jeh. Miltäs tämä kuulostaa ihmisistä ? Itse odottelen vielä luottokorttia postista joten ihan heti ei tilaus ole lähdössä :sad:
Nysalor linkki 19. joulukuuta 2001 kello 9.33
Nysalor 19. joulukuuta 2001 kello 9.33 linkki [i:d38e12152b] Nonniin sedät, pääsin tässä vihdoin tenttimerestä irti ja voin ruveta tätäkin puuhastelemaan.[/i:d38e12152b] Hieno juttu. [i:d38e12152b] Nysaloria ajattelin viskata opuksilla ihan lähietäisyydeltä[/i:d38e12152b] Joo, siinä voisi säästää postikulut, kun satun asumaan Helsingissä. [i:d38e12152b] Jeh. Miltäs tämä kuulostaa ihmisistä ? Itse odottelen vielä luottokorttia postista joten ihan heti ei tilaus ole lähdössä[/i:d38e12152b] Oikein hyvältähän tuo kuulostaa minun mielestäni. Olisi todella kivaa saada sitten jossakin vaiheessa varsinkin tuo Revealed Mythologies käsiinsä. Toivottavasti saat pian luottokorttisi ja pääset tilaamaan.
Vaakkujaakko linkki 19. joulukuuta 2001 kello 6.14
Vaakkujaakko 19. joulukuuta 2001 kello 6.14 linkki [i:f3c1f09f59] Varmasti on tällä hetkellä ilmottautunut mukaan Juha, Nysalor, JJaho, Newsalor sekä itse. Entäs Vaakkujaakko ?[/i:f3c1f09f59] Jos saatavilla oleva Questlines on nimenomaan tuo 95 conin fundraiser... [i:f3c1f09f59] On Snakepipe's Edge: a Far-Point Campaign base from John Hughes and Michael Raaterova The Cults of Trickster and Hunter Frog Boy - original fiction from Greg Stafford Tribes and population of Sartar - maps and intrepretation from David Hall How I learned to stop worrying and lurve the Crimson Greg - Peter Metcalfe "King of Sartar" - Oliver Dickinson reviews the sources [/i:f3c1f09f59] ...se näyttäisi mukavalta, ja voisin sen tilatakin. Ilmeisesti se pienentäisi muidenkin postikuluja. Hintaahan tuolla kirjalla on Wizards Atticin mukaan 15 taalaa, postikulut ilmeisesti noin 2$ henkilöltä? Eli tulen mukaan :wink: Postikulut Suomessa eivät minunkaan osaltani ole ongelma. Voin täältä alter egoni suojasta paljastaa olevani 22-vuotias opiskelija Helsingin yliopistosta, joten sitten aikanaan rahaa ja kirjoja voidaan siirrellä kädestä käteen? Voin maksaa kyllä siis etukäteenkin tai tilille tai ihan miten vaan sovimme. Edited by: Vaakkujaakko at: 12/19/01 10:48:28 pm
Juha R linkki 19. joulukuuta 2001 kello 18.18
Juha R 19. joulukuuta 2001 kello 18.18 linkki Juu olen mukana eli Revealed, ei muuta. Pistä vaan tilinumero niin saat rahua.
Argenteus linkki 22. joulukuuta 2001 kello 14.37
Argenteus 22. joulukuuta 2001 kello 14.37 linkki Ok, sitten jos vielä sais Newsalorilta ja varsinkin JJaholta yhdet vahvistukset. Suomen postimaksuista sen verran että Postin www-sivujen perusteella tuo 6 kirjan lähettäminen maksanee n. 15-20 mk. Yritän varmaan pakata ne opukset johonkin kelmuun ettei sadeherra pääse iskemään.
Vaakkujaakko linkki 22. joulukuuta 2001 kello 16.35
Vaakkujaakko 22. joulukuuta 2001 kello 16.35 linkki [i:ce36cfdaf3] Suomen postimaksuista sen verran että Postin www-sivujen perusteella tuo 6 kirjan lähettäminen maksanee n. 15-20 mk. Yritän varmaan pakata ne opukset johonkin kelmuun ettei sadeherra pääse iskemään.[/i:ce36cfdaf3] Ystäväni oli postissa töissä. Tavalliset paketit laitettiin hyllylle, jossa ne olivat turvassa. Sen sijaan "särkyvää" leimalla varustetut paketit laitettiin erilliseen laatikkoon lattialle, koska eihän särkyviä paketteja voi laittaa tavallisten sekaan... Tuohon laatikkoon keskellä lattiaa, sitten kompasteltiin ja törmäiltiin monta kertaa päivässä...
newsalor linkki 22. joulukuuta 2001 kello 22.03
newsalor 22. joulukuuta 2001 kello 22.03 linkki PAikalla ollaan ja vahvasti kans.
Argenteus linkki 30. joulukuuta 2001 kello 7.54
Argenteus 30. joulukuuta 2001 kello 7.54 linkki Nonniin, nyt on kinkut syöty ja muuttokin tuli tehtyä. Nyt huhuilen täältä itärajan tuntumasta eli Vuosaaresta. Jep, luottokortti putkahti vihdoin postiin ja käyn sen huomenna noukkimassa. Pistän tilauksen menemään tässä kohtapuoliin. JJaholta odottelen vielä kuittausta noiden 6 kirjan tilaamisesta, kun siinä puhutaan kumminkin jo yli tonnista. Kirjoja voitaneen odotella sitten helmikuussa. Hum. Pirun kauan tässä kyllä menee :sad:
Waylander linkki 2. tammikuuta 2002 kello 5.07
Waylander 2. tammikuuta 2002 kello 5.07 linkki [i:0a69976fd1] JJaholta odottelen vielä kuittausta noiden 6 kirjan tilaamisesta, kun siinä puhutaan kumminkin jo yli tonnista.[/i:0a69976fd1] Jukalle jo vastasin henk. koht. mutta laitetaan nyt tännekin kaiverrus että mukana ollaan!
humis linkki 3. tammikuuta 2002 kello 17.35
humis 3. tammikuuta 2002 kello 17.35 linkki HOH!: Prepublication Worksien hinta pomppasi juuri välittömästi 0:iin - mutta samalla puhetta niiden levittämisestä eurooppalaisen välittäjän kautta postimaksujen laskemiseksi. -- Date: Wed, 02 Jan 2002 16:01:22 -0800 From: Glorantha Trading Association To: gta@glorantha.com Subject: PREFINISHED WORKS PRICE INCREASE PREFINISHED WORKS PRICE INCREASE Issaries, Inc. is sorry to announce that we are increasing the price of all of the Prefinished Works, effective immediately. Because these are printed on demand, the cost of printing combined with the discount given to Wizards Attic simply does not make them cost effective to produce at the current price. The books affected are ISS 8801 The Entekosiad, ISS 8802 Glorious ReAscent of Yelm, ISS 8803 Fortunate Succession, ISS 8804 Missing Lands, and ISS 8805 Revealed Mythologies. These items will now carry WA stock numbers rather than ISS stock numbers. At the same time, we wish to clarify the policy of GTA discounts for these books. To date, we have been allowing GTA members to take their 10% to 30% discount on the Prefinished Works. However, the GTA membership and discounts were never intended for non-standard publications such as the Prefinished Works. Therefore, also effective immediately, these items are no longer eligible for the discount GTA members receive on Issaries products bought through Wizards Attic. Even with the price increase, the discount prevents these items from being cost effective. (As a further clarification, although the upcoming Unspoken Word book UZ: The Trolls of Glorantha is licensed by Issaries, it also is not an Issaries product, and so will not be eligible for the GTA discount if purchased through Wizards Attic.) However, in an attempt to partially offset the above changes, Issaries is pursuing other avenues to make these books available. We have heard several complaints that buying the Prefinished Works is simply too expensive for many people living outside of the US, who face shipping charges of up to 5 US. To address this issue, we are dealing with parties in both Europe and Japan to try to make these books available locally. Once these plans are finalized, we will make an announcement about availability and cost. We hope that the decrease in shipping will bring these books within reach of some additional fans, despite the price increase. Stephen Martin Issaries, Inc. Edited by: humis at: 1/3/02 11:09:23 am
Argenteus linkki 3. tammikuuta 2002 kello 17.49
Argenteus 3. tammikuuta 2002 kello 17.49 linkki @#%$. Ryhdyin just tekemään tilausta ja totta puhut, tosiaan. Äh. Vituttaa tällanen. Meikäläisen luottokorttipelleilyjen takia kaikki halukkaat joutuu maksamaan lissää. Pahoittelen kovasti. Joo. Ei kai tässä prkl muu auta kun tsekata vielä kerran ketkä kaikki on mukana. Pistän mailia tulemaan myös kaikille joitten osoitteet saan käsiini. Ai niin ja pistin äsken Stephenille mailia. Kyselin vähän siitä mitä tuo tuotteiden tarjoaminen eurooppalaisia kanavia pitkin oikeastaan tarkoittaa. Luultavasti eivät kyllä tiedä itsekään vielä vähään aikaan, ja siinä saattaa vierähtää tovi ennen kuin saavat homman toimimaan. Itse olen kimppatilauksen kannalla vaikka noi kirjat onkin nykyään jo ihan saatanan kalliita kokoonsa nähden... Sniff.
Argenteus linkki 3. tammikuuta 2002 kello 8.28
Argenteus 3. tammikuuta 2002 kello 8.28 linkki Muut saavat postia, mutta Vaakkujaakon osoitetta ei löytynyt. Jos vastaat tänne niin hyvä. Hassu vempele tämä ezboard muuten, vääntää englanninkielisistä kirosanoista sarjakuvaversiot.
Nysalor linkki 3. tammikuuta 2002 kello 21.40
Nysalor 3. tammikuuta 2002 kello 21.40 linkki [i:2e719ced19] Äh. Vituttaa tällanen. Meikäläisen luottokorttipelleilyjen takia kaikki halukkaat joutuu maksamaan lissää. Pahoittelen kovasti.[/i:2e719ced19] Eipä se sinun vikasi ole, koska eihän tuollaista Issariesin aietta voi millään arvata etukäteen. [i:2e719ced19] Ei kai tässä prkl muu auta kun tsekata vielä kerran ketkä kaikki on mukana. Pistän mailia tulemaan myös kaikille joitten osoitteet saan käsiini.[/i:2e719ced19] Ilmoittelinkin jo sähköpostilla, mutta kerron vielä täällä julkisestikin, että olen mukana hinnankorotuksesta huolimatta. [i:2e719ced19] Muut saavat postia, mutta Vaakkujaakon osoitetta ei löytynyt. Jos vastaat tänne niin hyvä.[/i:2e719ced19] Saisit varmaankin lähetettyä hänelle tarvittaessa viestin lehtiryhmän kautta, sillä Vaakkujaakko näyttäisi liittyneen mukaan projektiimme, vaikkei ole vielä itsestään siellä ilmoitellut.
humis linkki 3. tammikuuta 2002 kello 8.14
humis 3. tammikuuta 2002 kello 8.14 linkki [i:465b617848] Ai niin ja pistin äsken Stephenille mailia. Kyselin vähän siitä mitä tuo tuotteiden tarjoaminen eurooppalaisia kanavia pitkin oikeastaan tarkoittaa. Luultavasti eivät kyllä tiedä itsekään vielä vähään aikaan, ja siinä saattaa vierähtää tovi ennen kuin saavat homman toimimaan. Itse olen kimppatilauksen kannalla vaikka noi kirjat onkin nykyään jo ihan saatanan kalliita kokoonsa nähden...[/i:465b617848] No, ei tuossa niin kauaa kestänyt: Date: Thu, 03 Jan 2002 17:02:14 -0000 From: theunspokenword Reply-To: Unspoken-Word-News-owner@yahoogroups.com To: Unspoken-Word-News@yahoogroups.com Subject: [Unspoken-Word-News] Pre-Finished/Unfinished Works As you may know, Issaries has had to raise the price for the Pre-Finished Works, detailed and in-depth source works on Gloranthan myth and history, to 0. However, conscious that the cost of ordering these items from Wizards Attic can be a serious deterrent to Gloranthaphiles outside North America (5 for surface rate to Europe, for example, 5 for airmail), they have reached an agreement with The Unspoken Word such that we can now offer them to customers *outside North America* at a rather more affordable rate. These will be printed in the UK and thus on A4 paper, but the contents will be identical to the Issaries versions. The price will be the same 20 pounds (0), but postage & packing will be on the order of 2 pounds () in the UK, 3 poinds (.50) in Europe and 5 pounds (.50) to the rest of the world. Exact details of pricing will be available in the next few days, and we should be able to offer these products by the end of January. We will be offering the full range of existing Pre-Finished works Edited by: humis at: 1/3/02 7:48:24 pm
Vaakkujaakko linkki 4. tammikuuta 2002 kello 14.05
Vaakkujaakko 4. tammikuuta 2002 kello 14.05 linkki Vaakkujaakko on edelleen mukana. Vaakkujaakon tavoittaa parhaiten Gringlen Panttilainaamosta Omenakujassa, taikka osoitteella vaakkujaakko@clinet.fi :wink:
newsalor linkki 10. helmikuuta 2002 kello 15.34
newsalor 10. helmikuuta 2002 kello 15.34 linkki Missäs vaiheessa tämä homma oikein on? Joko sitä tilataan. Olen pahoillani, että minulla ei ole aikaa oikein tutkia tarkemmin.
Nysalor linkki 10. helmikuuta 2002 kello 18.08
Nysalor 10. helmikuuta 2002 kello 18.08 linkki newsalor: [i:d90accbc4b]Missäs vaiheessa tämä homma oikein on? Joko sitä tilataan.[/i:d90accbc4b] Jukka on laittanut siitä sähköpostiakin ja piti kai tulla sinullekin. Mutta siis homma on luullakseni siinä vaiheessa, että kirjat ovat tulossa Iso-Britanniasta ja taisi olla niin, että ne saattavat saapua alkavalla viikolla, jos oikein muistan Jukan viestistä. Ymmärtääkseni kauempana asuvat voivat myös saada kirjansa Kalikoksen kokouksessa, jos sopii siitä Jukan kanssa. [i:d90accbc4b]Olen pahoillani, että minulla ei ole aikaa oikein tutkia tarkemmin.[/i:d90accbc4b] Eipä ihme, jos armeijassa juuri olet. Toivottavasti tuosta minun sepustuksestani olisi jotakin informatiivista iloa.
newsalor linkki 20. helmikuuta 2002 kello 16.59
newsalor 20. helmikuuta 2002 kello 16.59 linkki Otampas sitten reilusti rahaa mukaan.
newsalor linkki 27. helmikuuta 2002 kello 16.33
newsalor 27. helmikuuta 2002 kello 16.33 linkki Empäs ottanutkaan, kun en paikalle päässyt. Onko ne kirjat tullu perille? Jos on, niin ottakaa yhteyttä.
Argenteus linkki 28. helmikuuta 2002 kello 9.42
Argenteus 28. helmikuuta 2002 kello 9.42 linkki Jep, kirjat on tullu. Yhteydenottoja pitäis olla sun e-mailissa muutamakin :smile: Kävi nimittäin sillä tavalla hassusti että hukkasin sen sun kännykkänumeros (yllätys...) joten sitä kautta ei homma pelaa. Yritä pistää sitä osotetta mulle tai vaikka Plentollekin, niin saadaan se kirja tulemaan perille. Ja maksun saa myös suorittaa :smile: