Vanha foorumi

Takaisin

Savonlinna / Imatra

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Xzarus 21. huhtikuuta 2007 kello 8.14
Kirjoittaja Viesti
Xzarus linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 8.14
Xzarus 21. huhtikuuta 2007 kello 8.14 linkki Juu eli olisin kiinostunut tietämään onko Savonlinnan ja Imatra lähipiirissä mahdollisesti RuneQuestin pelaajia tai lähinnä pelin johtajia, olen itsen pelannut noin 7 vuotta, tosin alussa sen nyt oli vain sähläystä kun ei 12v. naski jaksanut lukea sääntöjä kunnolla. Olen itse toiminut lähesn 95% peleistä pelinjohtajana ja olisinkin kiinostunut näkemään muita pelinjohtajia ja pääsemään muitten vetämiin peleihin mukaan, ja saamaan myös sitäkautta omiiin peleihini hivenen uusia ideoita. Tällä hetkellä olen siviilipalveluksessa Ruokolahdella ja asun viikonloppuisin Savonlinnassa vanhempieni luona joten en kovinkaan useasti pääse pelaamaan kun aika on niin tiukassa, vaikka yritänkin mahdollisimman usen päästä pelaamaan, ovat kaikki pelit missä olen mukana Savonlinnan lähi seuduilla (Sulkavalla ja Kerimäellä), joten olisin mukava päästä mahdollisesti myös Imatran / Ruokolahden / Lappeenranna peli porukoihin, jos niiltä alueilta pelaajia löytyy. Olisi myös mukava tutustua muihin pelaajiin Savonlinnan seudulla, kun nyt en pahemmin tunne kuin omat peliporukkani ja muutemia muita pelaajia, mutta Savonlinnan alueella en usko kerkeäväni uuteen peliporukkaan ennen siviilipalvelukseni loppumista (joskus joulukuussa varmaan) ja sen jälkeen en tiedä minne lähtisin opiskelemaan, mutta jos jään Savonlinnaan vielä sen jälkeen niin uuden porukan kasaaminen tai johonkin vanhaan porukkaan pääseminen olisin varsin mukavaa. Jos porukkaa löytyy näitä seuduilta, niin pelit luultavammin olisivat vain viikonloppuisin, kun en yleensä jaksa työ päivän päätteeksi tehdä pahemmin mitään muuta kuin löhötä ja Savonlinnassakin käyn vain joka toinen viikonloppu pelaamassa, jos vaan saan porukan aina kasaa.
Zero linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 10.02
Zero 21. huhtikuuta 2007 kello 10.02 linkki No voihan sentään... Vieläkö muka Imatralta löytyy kiinnostusta? Haha ite lopetin toivossa elämisen varmaan vuos sitten tai no jos tollaset pienehköt pelit lasketaan mitä välillä parisen kaverin kanssa tullu rämmittyä läpi niin sitten oon vielä pisneksissä mukana. :roll:
Xzarus linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 10.13
Xzarus 21. huhtikuuta 2007 kello 10.13 linkki juu no porukan koolla tai pelien pituudella ei nyt sinäänsä ole mitään merkitystä, jos vaan pääsee pelaamaan ja tutustumaan muihin pelaajiin ja näkemään minkä tyyppisiä pelejä muut pelinjohtajat vetävät. Joten jos olet suunnittelemassa jotain peliä mihin saattaisi päästä mahdollisesti mukaan niin otappa ihmeessä yhteyttä.
Zero linkki 13. toukokuuta 2007 kello 10.04
Zero 13. toukokuuta 2007 kello 10.04 linkki Veikkaanpa, että taitaa olla tää ns. Imatra RQ jäissä näillä näkymin. Pelaaja määrä näyttäisi omalta osalta olevan tällä hetkellä tasan yksi ja RQ kirjatkin lähti veljen mukana tuonne Lappeenrantahan päin. Tiivistettynä: Pitäisi omalta osalta alottaa puhtaalta pöydältä.
Xzarus linkki 17. toukokuuta 2007 kello 13.27
Xzarus 17. toukokuuta 2007 kello 13.27 linkki Juu no jos porukkaa vain löytyisi niin minulta löytyy kirjat ja innostusta päästä pelaamaan. PJ:n hommia en pahemmin kerkeä hoitamaan kun olen yhdessä porukassa PJ:nä ja työtkin pitäisi tehdä niin alkaa aika loppumaan. Mutta jos löytyisi porukkaa ja PJ niin voisihan tuota peliäkin sitten alkaa jo suunnittelemaan ja katsomaan ajankohtia milloin voisi pelailla.