Vanha foorumi

Takaisin

Lebacordin RuneQuest sivut

Päivitykset
Mao 8. huhtikuuta 2007 kello 10.36
Kirjoittaja Viesti
Mao linkki 8. huhtikuuta 2007 kello 10.36
Mao 8. huhtikuuta 2007 kello 10.36 linkki Anteeksi vain kun teen jo toisen minun rune sivujani koskevan keskustelu ketjun, mutta täältä päivitys foorumista on helpompi etsiä sivujani koskeva keskusteluketju. :-D Sivuni alkavat näyttää päivä päivältä paremmilta ja teksti on vähän harkitumpaa kuin alkuajoilla. Voitte kirjoittaa tänne kommentteja sivuistani kun minä taas kirjoitan isoimmista päivityksistä mitä sivuilleni tulee. Vieraskirjaanikin voi kirjoittaa minun sivuillani jos haluaa, mutta minun on helpompi vatata kommentteihin täältä käsin. 8-)
Mao linkki 8. huhtikuuta 2007 kello 12.01
Mao 8. huhtikuuta 2007 kello 12.01 linkki Nyt se on tullut! Sivuilleni on tullut vihdoin ja viimein omat foorumit!!! Menkää Ohjeet ja tiedot osioon ja valitkaa Lebacordin RuneQuest Foorumi. Toivon että se korvaa vieraskirjani vaikkakin ne eivät juurikaan eroa toisistaan... :-D
Alec linkki 8. huhtikuuta 2007 kello 17.02
Alec 8. huhtikuuta 2007 kello 17.02 linkki Kannattaa laittaa tännekkin linkit sun omille sivuille ja siihen toiseen keskusteluun.
Mao linkki 8. huhtikuuta 2007 kello 17.15
Mao 8. huhtikuuta 2007 kello 17.15 linkki Oho olinpa huolimaton... :roll: Tottakai! Osoite: http://www.freewebs.com/lebacord-foorumi/lebacordinrunequestfoorumi.htm
Mao linkki 20. huhtikuuta 2007 kello 12.26
Mao 20. huhtikuuta 2007 kello 12.26 linkki Uusi päivitys on tapahtunut Hahmot ja hirviöt osiossa!!! Uusi rotu nimeltään Metsähaltia on tullut!!! Käykää toki katsomassa ja laittakaa samalla palautetta sivuilleni!!! :D
Alec linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 6.54
Alec 21. huhtikuuta 2007 kello 6.54 linkki [quote:92c780adeb="Mao"]Uusi rotu nimeltään Metsähaltia on tullut!!! [/quote:92c780adeb] Tuli pitkälti mieleen Tolkienin haltiat...Legolas has born to Glorantha :wink:
Mao linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 12.07
Mao 21. huhtikuuta 2007 kello 12.07 linkki Jep. Gloranthan yksi iso puute on juuri nämä ihmisten kaltaiset haltiat... Kun oma pelihahmonikin on puoliksi ihminen ja puoliksi haltia... Taru sormusten herrasta on ehkä hieman selvempi fantasiamaailma kuin glorantha. Se johtuu varmasti Taru Sormusten Herrasta elokuvien tuottamasta mielivaikutuksesta. Olisi erittäin hienoa jos Gloranthan maailmasta tehtäisiin elokuva... Taitaa olla vain toiveajattelua. Runescape "roolipelin" pohjalta löysin RuneQuestin niin voisi helposti sanoa että se on oli harppaus. :o Jos minulle sanotaan sana haltia niin minulle tulee heti ensimmäisenä taru sormusten herrasta haltiat mieleeni... :)
GoingDown linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 12.19
GoingDown 21. huhtikuuta 2007 kello 12.19 linkki [quote:805438c00d="Mao"]Jep. Gloranthan yksi iso puute on juuri nämä ihmisten kaltaiset haltiat... Kun oma pelihahmonikin on puoliksi ihminen ja puoliksi haltia... Taru sormusten herrasta on ehkä hieman selvempi fantasiamaailma kuin glorantha. Se johtuu varmasti Taru Sormusten Herrasta elokuvien tuottamasta mielivaikutuksesta. Olisi erittäin hienoa jos Gloranthan maailmasta tehtäisiin elokuva... Taitaa olla vain toiveajattelua. [/quote:805438c00d] Minun mielestäni Gloranthan suurimpia valtteja on nimenomaan nuo "ei-tusinahaltiat". Ja muutenkin maailman omaperäisyys. Joku on jossain sanonut että 13. Soturi leffasta löytyy jotain tuntemuksia Gloranthan suuntaan. Tiedä häntä sitten.
Alec linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 12.44
Alec 21. huhtikuuta 2007 kello 12.44 linkki [quote:be2b0dac3a="Mao"]Gloranthan yksi iso puute on juuri nämä ihmisten kaltaiset haltiat[/quote:be2b0dac3a] Tämähän ei ole puute, vaan Gloranthassa haltiat vaan ovat erilaisia. Taru sormusten herrasta vaan on antanut monille mielikuvan että haltiat näyttävät juuri Orlando Bloomilta. Gloranthassa on taas haluttu kuvata haltiat enemmän luonnon kanssa yhteneviksi, eikä vain suoraan plagioida Tolkienia. Omasta mielestäni Gloranthan haltiat ovat huomattavasti mielenkiintoisempia ja niillä pelaaminen paljon monipuolisempaa, kuin ihmisellä, jolla vain on suipot korvat... Ja Gloranthan vertaamista Keskimaahan, fantasiamaailman selkeydellä, on kuin vertaisi koko maapalloa eurooppaan...sen verran pienempi kokonaisuus tuo Keskimaa on.
Mao linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 15.13
Mao 21. huhtikuuta 2007 kello 15.13 linkki Tuossa olet oikeassa että keskimaa ei ole mitään verrattuna Gloranthaan. :-D Olen vain saanut sellaisen mielikuvan haltioista... Sehän on hyvä että haltiat ovat eksoottinen ja salaperäinen laji joka erottuu selvästi muista roduista. Mutta tämänhetkinen pelihahmoni sattuu olemaan puoliksi ihminen ja puoliksi haltia... :(
GoingDown linkki 21. huhtikuuta 2007 kello 18.42
GoingDown 21. huhtikuuta 2007 kello 18.42 linkki [quote:28112d60ca="Mao"]Tuossa olet oikeassa että keskimaa ei ole mitään verrattuna Gloranthaan. :-D Olen vain saanut sellaisen mielikuvan haltioista... Sehän on hyvä että haltiat ovat eksoottinen ja salaperäinen laji joka erottuu selvästi muista roduista. Mutta tämänhetkinen pelihahmoni sattuu olemaan puoliksi ihminen ja puoliksi haltia... :([/quote:28112d60ca] Ei ole muuten mitenkään outo mielleyhtymä haltioista - on vaan Keskimaa senverran tutumpi kuin glorantha. Ja D&D:ssä haltiat ovat sitä samaa huttua. Meilläkin porukassa alussa halus monet olla haltioita, ja kun sitten selvitettiin vähän mitä homma tarkoitti, niin päädyttiin sitten kaikki ihmisiin. Tosin joskus on myös peikoilla pelattu, ja sekös jos mikä on hauskaa.
Mao linkki 11. toukokuuta 2007 kello 8.33
Mao 11. toukokuuta 2007 kello 8.33 linkki Sivuni on nyt päivitetty. Käykääpä katsomassa! Uusia juttuja on mm. Gloranthaa muissa muodoissa, Omakeksimät aseet, Lisää linkkejä, Ja muuta kivaa... :D (Enjoy.)
Mao linkki 11. toukokuuta 2007 kello 11.13
Mao 11. toukokuuta 2007 kello 11.13 linkki Haluaisiko joku olla mukana sivujeni kehittelyssä? Voisitte antaa pieniä vinkkejä/ohjeita. Jos yhtään kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä vaikkapa sähköpostin kautta. Olisin iloinen jos joku vaivautuisi vastaamaan. :-D
Mao linkki 11. toukokuuta 2007 kello 16.19
Mao 11. toukokuuta 2007 kello 16.19 linkki Noniin... Nyt mun sivut sai vähän vauhtia. Mulla on oikeat foorumit! Käykää katsomassa ja tehkää käyttäjätunnus. :D
newsalor linkki 12. toukokuuta 2007 kello 7.10
newsalor 12. toukokuuta 2007 kello 7.10 linkki Herää tietty kysymys siitä, miksi kirjoittaa sinun foorumillesi, kun samoista aiheista voi keskustella täällä useamman ihmisen kanssa. Diggasin sivujesi muusta materiaalista, mutta koen kyllä, että foorumi on turha lisäys, koska kaikki, mitä se tarjoaa, Kalikos tarjoaa.
Mao linkki 12. toukokuuta 2007 kello 7.44
Mao 12. toukokuuta 2007 kello 7.44 linkki Hmm... Olet kyllä täysin oikeassa... Halusin vain lisätä pienen keskustelualueen sivuilleni kun se oli niin helppoa tehdä. Freewebsillä on helppoa tehdä. Älkää toki pahastuko vaikka teinkin foorumin sivuilleni... Voin käyttää foorumia meidän oman klaanin keskuudessa jos se on tarpeen. Pohjimmiltaan haluan vain hieman ulkonäköä ja "komeutta sivuilleni"... 8-)
Alec linkki 12. toukokuuta 2007 kello 12.44
Alec 12. toukokuuta 2007 kello 12.44 linkki [quote:5b8ec2a896="Mao"]Älkää toki pahastuko vaikka teinkin foorumin sivuilleni[/quote:5b8ec2a896] Heh, tuskin kukaan pahastuu...taisipa enemmän vain tarkoittaa että älä hirveästi pety mikäli foorumi ei lyö tulta alleen ihan heti :wink:
Mao linkki 12. toukokuuta 2007 kello 16.36
Mao 12. toukokuuta 2007 kello 16.36 linkki Hyvä niin. :D Tein tuossa vähän aikaa sitten sivuilleni sellaisen kirjoitelman missä kerrotaan Unilohikäärmeistä ja miten sellaisen voisi kukistaa yksin. :D Mitä luulette onnistuisiko se?!? Onko kenelläkään mahdollisesti kokemusta Unilohikäärmettä vastaan tasitelusta? Jos on niin miten pärjäsitte? Ja jos pärjäsitte niin miten hyvin? Voititteko? Miten? :)