Plentonius
19. marraskuuta 2001 kello 22.16
linkki
|
Kun en enää oikein tiedä, mihin ihmeeseen minun polkuni pitäisi laittaa, niin laitan sen vaihteeksi tänne.
Eli kysymys on lähinnä siitä, että olen viime aikoina yhä vakaammin kiinnostunut freeform tyyppisistä peleistä ja ajattelin kysyä hieman ihmisten mielipiteitä. Olen ollut bofferimiekoilla huitomista vastaan aina, mutta hyvin kiinnostunut tästä toisenlaisesta muodosta elävää peliä.
Joten siis, olisiko joku kiinnostunut a) pelaamaan Glorantha-aiheista (tai vaikkapa ihan mitä tahansa) freeformia tai b) kirjoittamaan sellaista kanssani?
Olen täysi ummikko koko pelilajin suhteen, mutta kaikesta siitä, mitä olen lukenut, olen päätellyt, että kyseessä on mielenkiintoinen pelimuoto.
Jotenkin vain, mieleni tekisi järjestää Suomessakin jokin HotB/Moonson/Malanin huoneen kaatuminen -juttu, sekä kirjoittaa oma sellainen. Onko tautiin sairastuneita vielä minua enempää?
|
newsalor
20. marraskuuta 2001 kello 1.46
linkki
|
Olen itsekkin ollut aina kiinnostunut näistä peleistä, enkä vähiten niistä kirjoitettujen erinomaisten raporttien vuoksi. Ehkä voisimme kehitellä jotain.
|
Guzmo
20. marraskuuta 2001 kello 7.42
linkki
|
Pelaaminen kiinnostaa kyllä.
Plento, sä kyllä jaksat viritellä kaikkea :smile:
- Guzmo
|
Plentonius
23. marraskuuta 2001 kello 21.22
linkki
|
Hei virittely on mun toinen luonne. Kiinnostaa vaan kummasti ja joko sellaisen kirjoittaminen tai jonkun valmiin pelaaminen kiinnostaisi kyllä. Esim ei-glorantha-aiheinen Cafe Casablanca kiinnostaisi kovasti, mutta se on cruel hoaxin matskua ja mistäs tempaset sen tähän hätään?
Katotaan miten tää juttu etenee.
|
Juha R
23. marraskuuta 2001 kello 6.13
linkki
|
Itselläni ei Tarsh Waria vielä ole, mutta eikös sen pitäisi olla nimenomaan freeformia ennen pelaamattomalle sopiva ja henkilömäärältään kohtuullinen? Kommentteja läpykän omistajilta?
|
Plentonius
23. marraskuuta 2001 kello 18.56
linkki
|
Mulla on yks Hatherleyn tekemä länkkärijude kuudelle pelaajalle. Yritin saada äijät vireeseen, mutta yhtä vaille jäi. Joku toinen kerta sitten. Kps jyllää.
Tarshssotaa en ole myöskään vetäny.
|
Juha R
23. marraskuuta 2001 kello 18.52
linkki
|
Hatherley? Kps? Mestari, puhutte mystisiä...
|
Plentonius
24. marraskuuta 2001 kello 11.32
linkki
|
Hatherley on yksi freeformjehuista, jonka sivuilta löytyy jotain kivaa aiheesta innostuneille. Kps as in kivi-paperi-sakset. Suokaa anteeksi kryptisyyteni.
|