Vanha foorumi

Takaisin

MRQ

RuneQuestin säännöt
Kultainen Kuningas 30. joulukuuta 2006 kello 23.10
Kirjoittaja Viesti
Kultainen Kuningas linkki 30. joulukuuta 2006 kello 23.10
Kultainen Kuningas 30. joulukuuta 2006 kello 23.10 linkki Minkäslaisia kampanjoita ja seikkailuita olette aloitelleet/pelailleet ja minkälaisilla hahmoilla. :-D
Ferron Säilänsärkijä linkki 31. joulukuuta 2006 kello 11.51
Ferron Säilänsärkijä 31. joulukuuta 2006 kello 11.51 linkki Meidän porukkamme ei ainakaan minkäänlaisia. Olen hyödyntänyt kirjoja lisämateriaalina vanhaan RQ:n modaamalla. Samoin kuin olen hyödyntönyt HQ:n kirjoja tausta ja lähdemateriaalina. [b:3d50a6b015]Muuten säännöllisesti emme noihin tuomiopöivö tekeleisiin koske.[/b:3d50a6b015] Hyvää uutta vuotta tai parempaa sellaista, Meillä alkaa sankarten sodat, en olekaan vetänyt tämän tyyppistä sotakamppista moneen vuoteen. Parin viikon päästä jatkamme Pavis ja Big Rubble-kirjan kehtoseikkailua, joka toimii alkupamauksena uudelle kampanjalleni meidän porukassa. Ferron
GoingDown linkki 31. joulukuuta 2006 kello 18.14
GoingDown 31. joulukuuta 2006 kello 18.14 linkki Meillä on alkamassa (alkanut) jonkinsortin kampanja Gloranthan toisella ajalla. Kampanja alkoi oikeastaan pelaamalla valmisseikkailu Rune of Chaos, johon sitten sovelsin jatkoa ja siitä homma laajenee hiljalleen, saapas nähdä mihin suuntaan etenee, olen suunnitellut vasta hiukkasen alkua. Kaikki pelaajat ovat ihmisiä, joukossa on yksi shamaani, yksi velho, kaksi ritaria sekä yksi naissoturi. Edit. Lisäksi mukana on yksi soturi. Kampanjan olen suunnitellut tapahtuvan Safelsterin alueella, ja kun nyt aloitettiin Rune of Chaos kirjalla, mukana on alussa ainakin paljon broo:ita.