Vanha foorumi

Takaisin

RQ:sta HW hahmojen & sääntöjen Konvertointi

HeroQuestin säännöt
Topi Hiski Viljami Salmi 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05
Kirjoittaja Viesti
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 4. kesäkuuta 2001 kello 13.50
Topi Hiski Viljami Salmi 4. kesäkuuta 2001 kello 13.50 linkki Onko kukaan kokeillut RuneQuestin hahmojen konvertointia heroWarsiin? Me olemme pari erittäin kokenutta RuneQuest hahmoa konvertoineet Hero Warsiin ja tulokset ovat olleet ihan hyviä, joskin pelaajat ovat valittaneet, että hahmot muuttuivat jonkun verran.. Tai entäs HeroWarsista konvertointia RuneQuestiin? siis hirviöt hahmot ja säännöt. Esim. Newsalor olet kuulemma tehnyt shamaani säännöt runeen HeroWarsin sääntöjen perusteella... miten säännöt ovat toimineet? olisi tod. kiinostunut säännöistä!
Nysalor linkki 4. kesäkuuta 2001 kello 9.30
Nysalor 4. kesäkuuta 2001 kello 9.30 linkki [i:c4d87b61c1] Onko kukaan kokeillut RuneQuestin hahmojen konvertointia heroWarsiin? Tai entäs HeroWarsista konvertointia RuneQuestiin?[/i:c4d87b61c1] En ole aivan hahmoja, mutta jonkin verran Mustan hevosen kreivikunnan materiaalia olen aikeissa muuttaa sopivammaksi RuneQuestiin. Jonkin verran ideoita pelihahmojen muuntamisesta löytyy [url=http://www.bvcompuworks.com/wesley/campaigns/resources/rqtohw.html]Wesleyn Glorantha-sivuilta[/url]. Myös Ian Thomsonilla on jonkinlainen [url=http://home.primus.com.au/arkat/hwhouse.html]muuntotaulukko[/url]. Ehkä muitakin paikkoja on, mutta tässä nyt ainakin pari. Itse tosin olen kiinnostuneempi muuttamaan Hero Warsista RuneQuestiin, joskin näistä kyseisistä linkeistä on apua siihenkin. [i:c4d87b61c1] Esim. Newsalor olet kuulemma tehnyt shamaani säännöt runeen HeroWarsin sääntöjen perusteella... miten säännöt ovat toimineet? olisi tod. kiinostunut säännöistä![/i:c4d87b61c1] Jep, meitä on siis ainakin kaksi shamaanisäännöistä kiinnostunutta. Joten laitapa nyt, hyvä newsalor, säännöt pian nettiin, jotta saamme tutustua niihin! Ehkä asenteeni Hero Warsia kohtaan voisi siitä hiukan lieventyä. 8)
newsalor linkki 9. kesäkuuta 2001 kello 0.54
newsalor 9. kesäkuuta 2001 kello 0.54 linkki No okei. *boottaa linuxiin, siirtää filut ja boottaa takas windowssiin* Harmikseni mulla on kde:n asennus kesken. :sad: No niin... Se löytyy nyt osoitteesta www.utanet.fi/~nysalor/shamanic_olli.txt Edited by: newsalor at: 6/9/01 7:57:01 pm
newsalor linkki 9. kesäkuuta 2001 kello 0.39
newsalor 9. kesäkuuta 2001 kello 0.39 linkki Noin yleensä hahmojen kääntely Hero Warssiin ja sieltä pois onnistuu käden käänteessä, jos vain muistaa, että kova taito RQssa vastaa kovaa kykyä HW:ssä, tai useampaa kykyä ja ehkä kovia ominaisuuksiakin. :smile: Perussääntökirjassahan on vertailtu taistelutaitoja asteikolla maajussi-weaponthane-clan champion... Sitä soveltamalla luulisi taitojen konvertoiminen onnistua kunhan vaan muistaa, että HW:n asteikko on logaritminen.
newsalor linkki 9. kesäkuuta 2001 kello 12.54
newsalor 9. kesäkuuta 2001 kello 12.54 linkki Huomasimpa juuri, että nuo sääntöni omaavat monta piirrettä, jotka tällä hetkellä ovat HW 2e shamaanisääntöjen draftissa.
Guzmo linkki 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05
Guzmo 11. kesäkuuta 2001 kello 16.05 linkki Tuo HW->RQ konvertointi taulukko ei kyllä toimi enään yli n. 130% kykyjen jälkeen. 300% kyky olisi järjettömän paljon runeja, mitä se ei vielä käytännössä ole. Muistetaan, että RQ:ssa kovimmilla olennoilla kyvyt ovat 1000%-2000% mikä olisi yhden taulukon mukaan... Äkkiä laskemalla 2000% tulisi W33. Itse [b:d9908c5cdb] Orlanthilla[/b:d9908c5cdb] on tietääkseni parhaat kyvyt luokkaa W10 Että joo... ------------------------------------ - Guzmo